maxicosie in t5r

Gestart door richard911sc, 01-04-2009 10:44:42

Vorige topic - Volgende topic

richard911sc

hallo,

ik denk koop een veilige en ruime auto om mijn vriendin en pasgeboren zoon in te vervoeren, past de maxicosie niet onder de gordel van de achterbank.
heeft iemand hier ervaring mee en een evt oplossing?

gr richard911sc :eusa_wall:

Bas850

Ja gordelverlenger, zoek maar even.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

richard911sc

had ik ook geopperd, alleen is vrouwlief het niet zo mee eens he; en je weet t(of niet) beetje water bij de wijn het blijft wel papa's speeltje
gr richard

EdenAli

Bij ons past ie wel kinderstoeltje van ferrari.
Zonder gordelverlengers

wolff

Afhankelijk van het type Maxi-Cosi:
Er bestaat een "base", die je op de zitting plaatst, en met de gordel (of evt ISOFIX) kan vastzetten. Deze heeft aanmerkelijk minder gordellengte nodig.
Na het bevestigen van de "Base" klik je de Maxi-Cosi gewoon vast, een groene indicator geeft aan dat het ding goed zit.
Het inladen en uitladen van de kleine duurt dat ongeveer 10 seconden, wat bij regen, nacht en ontij erg fijn is.

Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

alfredgeel

gewoon een originele gordelverlenger van Volvo. Werkt goed en is eenvoudig.

innocenti

Ik heb een easybase gekocht voor de maxicosy. Werkt erg fijn en zit veel beter vast dan met een gordelverlenger. Gekocht op MP.

Joost23

gordelverlenger kopen en onderaan je gordel verlengen.

Kosten: ik meen 13,50 bij de dealer.
En een kwartiertje zelf prutsen

michiel

Nou nee hoor, een gordelverlenger bij de dealer is een frisse €69,=, zo weet ik uit ervaring. Maar laat ik 'm nu niet meer nodig hebben............

Een goed verstaander etc.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken