AutoRAI 2009

Gestart door Emhavee, 30-03-2009 21:44:30

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Joris_Scholte op 01-04-2009 10:23:08
Citaat van: b0nkolok op 30-03-2009 23:12:06
Absoluut geen interesse. Nieuwe wrakken, zelfs nieuwe Volvo's bekoren me niet.
ik ben het zo met je eens.... Volgend jaar misschien weer BedrijfswagenRAI.

Stilstand is achteruitgang.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emhavee

Citaat van: Spin! op 31-03-2009 21:24:19
Wij gaan donderdag, 2 april...avec le banane!

kom even langs bij de Carros-stand, ik zit achter een laptop oa carros te maken :eusa_whistle:

Ben

Vandaag twee kaarten geannuleerd !!
Dus wie nog kaarten wil moet me maar even PBen

Spin!

Citaat van: Emhavee op 01-04-2009 18:29:45
Citaat van: Spin! op 31-03-2009 21:24:19
Wij gaan donderdag, 2 april...avec le banane!

kom even langs bij de Carros-stand, ik zit achter een laptop oa carros te maken :eusa_whistle:

Ja...te laat gelezen!

We zijn net terug. Was mooi dagje, en in gedachten staat de nieuwe V70 MY2010 al in bestelling, en het zal niet lang gaan duren eer dat deze serieus in bestelling wordt gezet.

Het viel op zich allemaal wel mee met de krediet en recessie rotzooi...op diverse Volvostands stond een rij om even plaats te kunnen nemen op de bestuurders-zetel.

Met Ferrari gaat het niet zo goed, aan de kentekens te zien waren het auto's van 3 jaar en ouder die de stand een gezicht moeten geven. Leuk....op een 2e hands autoshow.

Verder gaat het met Opel ook niet zo goed, ze hebben vrouwlijk schoon ingezet om mannen tot een verkoop te dwingen. Ik meende toch echt dat ze zei: " wilt u er misschien even aan zitten?" toen ze de deur voor me open hield, maar ik had de aandacht nou net even op iets anders.

Op een Vredestein standje stond de snelste hybride van de wereld, uiteraard uitgevoerd met Vredestein bandjes. Op de stand stond ook nog wat anders met mooie opgepompte bandjes. Maakte ook lekkere koffie. Is weer eens wat anders. Hybride was trouwens wel een zeer mooi gevalletje!

Bovendien viel het erg op dat exploitanten torenhoog schreeuwde dat hun product de lage bijtelling had en energie-A label.

Om nog een keer terug te komen op Volvo, de mannekes die daar op de stands stonden hebben allemaal goed naar de instructies geluisterd die ze op hebben gekregen. Op diverse locaties werden pa en ik met exact eendere vragen gebombardeerd: Wat vindt u van deze auto? Wat rijdt u nu? ( met als grootste ergernis op mijn antwoord een gele 855: "neuh...die ken ik niet"...tsjah, daarom sta je ook bij de Folfo Vocus!! )

Al met al...een zeer leuk vader&zoon dagje met toegangskaartjes van Stichting Hoogvliegers!

www.vm-parts.nl