Sebastiaan - in 2015 weer terug weer met een s70

Gestart door sappie, 05-04-2009 15:07:42

Vorige topic - Volgende topic

sappie

Hoi iedereen,

Ik ben Sebastiaan, 33 jaar uit Nieuw Vennep. Na een aantal maanden rustig te hebben rondgekeken mede op dit forum, ben ik gisteren eindelijk overgegaan tot de aankoop van een "roffel".

Het is een S70 geworden uit januari 2000 met een 2.4 liter en 5-traps automaat. Hij heeft 142.000 (nap) gelopen en is dealer onderhouden. Hij is onder meer voorzien van:
- half leer met stoelverwarming
- climat control (vorig jaar de airco pomp nog vervangen)
- 4 elek. bedienbare ramen
- elek. en verwarmde spiegels
- boordscomp.
- hele rits afkortingen (sips / abs / trac / etc..)
- cruise control
- cv met afst, bed.
- mistlampen voor en wissers op de koplampen
- etc..

ik weet het, foto's zeggen meer dan woorden...ik zal vanmiddag nog ff wat foto's schieten en plaatsen. ik heb de hele ochtend lopen poetsen  ;D

Het is mijn eerste volvo en moet zeggen, het rijdt echt onwaarschijnlijk lekker..!! zo onwijs relaxd!

voor de lange termijn heb ik eigenlijk alleen 16" meteor velgen staan. maar das pas weer als ik weer geld heb  ;D.

hier dan de foto's:

rogerV701998

Hallo Sebastiaan,

Welkom op dit forum.

Dat is een "jong" exemplaar dat je hebt aangeschaft. Veel plezier er mee.

Gr. roger

sappie

"jong" in zowel bouwjaar als km stand (gezien de standen die ik op dit forum tegenkom), nu alleen maar hopen dat ie ook oud mag worden  ;)

rifwachter

Hallo Sebastiaan,

Welkom op het forum.

Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Hans Duiven

rogerV701998

Citaat van: sappie op 05-04-2009 18:48:43
"jong" in zowel bouwjaar als km stand (gezien de standen die ik op dit forum tegenkom), nu alleen maar hopen dat ie ook oud mag worden  ;)

Jong qua km stand klopt, mijn V70 staat nu op 140.000. ;D Deze heb ik vorig jaar november met 134.000 km op de klok gekocht. Hij is uit februari 1998.

Mooie auto heb je gekocht.

Gr. roger

Volvo-Cees

Ziet er mooi uit, ik had hem al op het internet zien staan. Eentje uit 00-DX-RR serie, ik heb daar reeds meerdere S70's en V70's van gezien.
Ik heb vorig jaar een dezelfde uitvoering gekocht, maar dan een handgeschakelde in Nautic Blue Pearl met 127.000 km van 27 dec. 1999 ::)
En na een jaar en 18.000 km nog steeds met een glimlach achter het stuur :eusa_angel:
Veel plezier met je wagen!

Gr. Cees

Duvel

Welkom Sebas....fraaie automobiel, veel veilige kilometers gewenst!

UserID6342

Hallo Sebastiaan, welkom op het forum en je hebt een mooie auto gekocht, schitterende kleur + kmstand.  Daar ga je veel plezier nog van hebben.

MarcoV

Hele mooie S70 hoor, lekker lage km-stand en hele moie kleur.
Vel plezier er mee,

MarcoV ;)

D-J

V70 T-5D

sappie

iedereen bedankt voor alle positieve reacties.

@volvo Cees: hij stond op marktplaats, ik wilde persé een automaat en na wat gemail met de vorige eigenaar, de auto eigenlijk op gevoel gekocht. hij reed al 25 jaar volvo en had meerdere v70's gehad. doordat hij van de zomer met een speedboot naar italië wilde was ie nu op zoek naar een S80, kon ik mooi deze overnemen  ;)

het is tot nu toe echt elke km een genot om in te rijden!! ben er echt super blij mee  ;D

petrolhead

sappie

ondanks de kleine probleempjes met de TRACS en de automaat, wel nog even de velgen gewisseld:

oud:

nieuw:

oud:

nieuw:

Jeroentjuh

Een MY '00 heeft toch STC ipv Tracs?