Bagegerolhoes verwijderen?

Gestart door TTT242, 19-12-2002 19:26:23

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Na mijn volvo 480S 2.0 nu een V70 2.5T van 1998 gekocht, dadelijk LPI laten plaatsen, wat gaat dat lekker.... Bij aankoop een nieuwe  bagagerolhoes gekregen.
Hoe verwijder ik deze volledig en snel zodat ik grote lading kan meenemen.
Ik zie wel dat de plastic steunen met 2 of 3 schroefjes vast zitten. Moet ik deze elke keer demonteren? Ik denk dat er een klik-systeem moet zijn maar ben bang voor schade [smiley=cwm6.gif]; de hoes is duur genoeg!

[smiley=cwm30.gif] thx
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Joris_Scholte

Wat ik me kan herinneren van de 850 Estate van mijn vader is dat de hoedenplank met een kliksysteem vast zit. Met enig beleid kun je 'm dacht ik wel los krijgen.

Guido_Smit

Allereerst gefeliciteerd met je V70t (ik heb er zelf ook een van 1997). Je kunt de rolhoes demonteren door de zijstukken naar binnen te drukken(kliksysteem) hij komt zo vanzelf vrij uit de gaten.(Aan de zijkanten van de rolhoes zitten noppen).
Je kunt echt niets stuk maken.
PS mag ik je vragen welk LPI merk je hebt laten installeren en wat dit kost?
Gr: GUIDO.

TTT242

bedankt voor de reacties,

voor Guido: Vialle LPI (vloeibare injectie, andere LPI-systemen spuiten gasvormig in)natuurlijk met verzonken tank, 480S ligt op LPG digitale gascarburatie OMVL, gaat zeer goed maar LPI is stukken beter. Volgende wagen is terug LPI.
Laten inbouwen bij volvodealer voor +/- 2500 €.
In België kreeg ik ook nog een korting van 510 € van Ministerie van Volksgezondheid op de aanschaf van mijn gasinstallatie(milieuvriendelijker-en goedkoper voor mij [smiley=cwm12.gif] [smiley=cwm12.gif] [smiley=cwm12.gif]). Deze premie krijg je nog tot eind 2002.
Wagen moet wel ingeschreven zijn in België.

Tom
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire