Indian summer toertocht in en om de veluwe

Gestart door petrolhead, 06-04-2009 21:07:59

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

De 850 club organiseert een toertocht in en rond de Veluwe!
Een toertocht door verschillende mooie landschappen, vergezichten en er komen zelfs haarspeldbochten in voor. Onderweg kom je genoeg gelegenheden tegen om een hapje of een drankje te nuttigen en/of een mooie wandeling te maken.
Tevens zal in de routeboek aandacht besteed worden wat je zoal onderweg tegenkomt of langs rijdt.

Voor wie
Voor degene die met een 850 of een X70 Classic komen.
Ook niet leden zijn van harte welkom; van hen vragen we wel een symbolisch bedrag van 5 euro. Dat mag denken we de pret toch niet drukken.

Wanneer en hoelaat
De toertocht zal zondag 27 september a.s. plaatsvinden.
We ontmoeten elkaar rond 11.00 uur. Vanaf 12.00-12.30 uur zullen naar verwachting de eerste de toertocht gaan rijden na een korte briefing.

Lengte
De lengte van de toertocht zal om en nabij 150 km bedragen. Er zal op verharde wegen worden gereden.

Start- & eindpunt en parkeren
Het start- en eindpunt is zweefvliegveld Terlet, Apeldoornseweg 203 te Arnhem. Terlet is één van de mooiste zweefvliegvelden van Europa.

Parkeren op de P-bezoekers. Er is genoeg parkeerplaats.

In het café restaurant "De Thermiekbel" kunnen we 's ochtends en bij terugkomst iets nuttigen. Voor deelnemers die willen eten, graag even aangeven dan kan het restaurant daarmee rekening houden.

Aanmelden
Opgeven kan inmiddels via de Agenda op de clubsite van de Volvo 850 Club Nederland.
Ook niet leden kunnen zich via de clubsite opgeven. Op de plaats van het lidnummer kan men FORUMLID invullen.

Groeten Evenementen Team

De route 23 augustus jl. in zijn geheel gereden en wat foto's onderweg gemaakt zodat jullie een idee hebben wat je onderweg ziet.

Start- en eindpunt van de rit. Parkeerplaats met zicht op enkele start- en landingsbanen van Terlet.

De route gaat ook langs Radiokootwijk.

Onderweg ergens diep in de Veluwe.

We naderen hier mach 1 8)

De IJssel net voor Rheden

In de buurt van de Postbank. Uitzicht richting zuidoosten.

Duvel

pwassink

Yup,  als het globaal ook qua routebeschrijving weer ok is heb je weer een koppel deelnemers ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

petrolhead

pwassink

Citaat van: petrolhead op 06-04-2009 21:31:23
Jij krijgt een GPS-bestand ;D

Geschreven route ging ook prima,  gaat nog wat beter dan bolletjes en pijltjes,
ben hem immers nog aan het trainen mijn navigator ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rifwachter

Ik zal ook weer even komen kijken als het zover komt.

groeten,

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Leuk, als wij kunnen komen wij ook.  Hopelijk kan mijn navigator (Jeffrey) de kaart / route lezen :) En anders rijden we op de navi naar huis toe...

Chris

Klinkt goed!

Als de datum goed is ben ik erbij :eusa_clap:

AlbertJan

Leuk!!! Als het kan dan ben ik er bij!

Jeff

Lijkt mij best een leuk initatief en gezellig ook, heb al een keer een tourtocht mee gemaakt en dat was zeer gezellig! ;)
Ben benieuwd, waneer dit gaat plaats vinden.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

Leuk idee! Heb goede herinneringen aan (radio) Kootwijk en de omliggende bossen uit de tijd op de MTS Apeldoorn... Als het een beetje in de agenda past ben ik van de partij.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

combinedforces

Count me in, als datum en tijd meezitten!

993GT2

Onder voorbehoud van datum doe ik wel ff mee. 80km? Das toch zeker in een half uurtje te doen?

Moet nog ff ergens een bijrijder, lees routevoorleesmeneer /-mevrouw, charteren maar de vooruitzichten zijn goed.
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

LPGLE

ik kan niet achterblijven toch ;)

Ik doe graag mee :)

mijn tip:  zet zo vroeg mogelijk een datum vast ;)

993GT2

Citaat van: LPGLE op 08-04-2009 19:16:39
ik kan niet achterblijven toch ;)

Ik doe graag mee :)

mijn tip:  zet zo vroeg mogelijk een datum vast ;)

Psies; voor je het weet zit er een MTB meeting tussen. ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs