Indian summer toertocht in en om de veluwe

Gestart door petrolhead, 06-04-2009 21:07:59

Vorige topic - Volgende topic

Moosepower

Rijd ook in m'n eentje kan niemand vinden die mee wil  ???
Die vinden dat raar dat je met gelijk gestemde een rondje gaat rijden voor de lol.

b-art_1980

Hoi allen

Zijn  er nog mensen die naar de meeting gaan vanuit het noorden? Kunnen we mogelijk met elkaar oprijden. Dan kan er misschien ergens afgesproken worden? Ik kijk zaterdag avond nog effe of er reactie is.

groetjes,
               Bart

petrolhead

We hebben al 21 aanmeldingen en totaal 44 personen waarvan 6 < 12 jaar.

Er zijn bij het aanmelden van de toertocht vragen gekomen of er na de rit een hapje gegeten kan worden.
In het restaurant De Thermiekbel kan inderdaad een hapje gegeten worden; ze hebben een gevarieerde kaart.

Om inzicht te krijgen wie een hapje gaat eten, graag een pb naar me sturen met aantal zodat ik dat bij grote aantallen tijdig het restaurant hierover kan informeren.

FrankvdAa

Zojuist de bevestiging naar alle deelnemers gemaild... mocht je niets ontvangen hebben en toch mee willen neem dan even via PB contact met mij op...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

rifwachter

De auto is gewassen en staat klaar voor morgen.

De weersberichten voor morgen zien er ook goed uit.

Heb er zin in.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

Wederhelft is de S70 druk aan het wassen momenteel. De binnenzijde is net schoongemaakt. nu buiten nog, dan zijn wij ook klaar voor morgen

AlbertJan

Allemaal veel plezier morgen!!!!! Er zullen vast een paar mooie foto's gemaakt worden. :eusa_whistle:

Autogek

Mag met recht Indian Summer heten, gezien de weersvoorspelling :eusa_dance:.

Ook even de tuinslang erop gezet, heb er zin in morgen. Nog even een volle bek lpg erin en roffelen maar.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

Tom850

Morgen vroeg dag om me auto nog ff klaar te gaan maken. Vandaag niet helemaal gelukt.

Groeten Tom

Tom850

Zo auto is er klaar voor. De broodjes zijn gesmeerd. Nu mezelf nog ff klaarmaken.

Aftanken en we gaan onderweg.

Tot straks.

Groeten Tom

rifwachter

De laatste is gestart voor de rit.

Leuk om te zien hoe de A0 kaart wordt ontvouwen achter het stuur  :D

Kijken hoe snel de eerste weer hier is.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Tom850

Ik ben weer thuis en heb een super mooie dag gehad.

Organisatie nogmaals bedankt.

De rit was meer dan de moeite waard.  :eusa_clap:

Groeten Tom

Sbv

Wij zijn al weer even thuis. Het was een erg leuke rit om te rijden. Soms wat druk met fietsers en motorrijders, maar al met al een hele leuke tocht.
Organisatie dank hiervoor.

FrankvdAa

Leuke rit inderdaad... hierbij een kleine impressie...

'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register