raam

Gestart door MICHEL306, 10-04-2009 17:17:06

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

Mijn rechter voorraam lijkt een zwaar punt te hebben, zakken gaat prime maar omhoog heeftie errug veel moeite en gaat dus langzaam...
ik heb het deur panneel al los gehad maar zie niks bijzonders...iemand een goeie tip? zelfs poederen van de raamgeleiding helpt niet.

help...

gr  M

marc-850

Ik had hetzelfde pobleem.
Was niet het motortje, maar een probleem in de schakelaar. Heb deze helemaal uitelkaar gehaald en de metalen lipjes die erin zitten schoongemaakt en met fijn schuurpapier opgeschuurd. Daana liep-ie weer als nieuw :eusa_dance:.

volvoracing

Citaat van: marc-850 op 15-04-2009 21:33:25
Ik had hetzelfde pobleem.
Was niet het motortje, maar een probleem in de schakelaar. Heb deze helemaal uitelkaar gehaald en de metalen lipjes die erin zitten schoongemaakt en met fijn schuurpapier opgeschuurd. Daana liep-ie weer als nieuw :eusa_dance:.

thanx voor de tip. Ik had hetzelfde probleem, maar wist ook niet waar ik het moest zoeken. had toch niet snel aan een schakelaar gedacht. heb t ff opgeschuurd en werkt weer als n nieuwe. Top! :eusa_clap:

MICHEL306

Heb de schakelaar ook open gehad en grondig schoongemaakt, helaas heeft het geen resultaat gehad, dus verder zoeken...errug irritant....

gr M

wepster

of je kijkt even of het mechanisme nog goed in de geleider loopt en als dit niet zo is stel je even de geleider op nieuw af zodat de raam weer wat soepeler door de geleider schuift ;D