Flits! Daar gaan we weer...

Gestart door denkweb, 11-12-2002 20:36:53

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Dat maakt tegenwoordig helemaal geen fluit meer uit.
Men neemt aan dat je als Nederlanders de wet kent, dat je dus advocaat bent.
Verder moet je van hele goede komaf zijn met een hoge opleiding in de Nederladsche taal mocht je een verweer willen schrijven, liefts in vakjargon.
Als je dan als minder bedeelde Nederlander een "standaard" verweer van 't internet pakt krijgt je gewoon 161 Euro boete er overheen wegens belemmeren van de rechtsgang.
Op dat moment hebben ze weer een manier gevonden om falende apperatuur en incompetente "operators" te verdoezelen.
Als de Politie je staande houdt dan kun je je auto kwijt zijn, als je een accept giro krijgt dan moet je maar snel effe betalen opdat justitie z'n centen binnen krijgt en is de zaak daar mee afgedaan.
Je moet op dat moment blij zijn want het had ook anders kunnen gaan.
Het is al tijden bij 't belachelijke af.
Laat ze de snelheden eens aanpassen aan de werkelijke situatie.
Is er met jouw overleg geweest over de proef op de A1?
Een niet werkend systeem zonder enige vorm van rechtsgeldigheid die een te lage snelweg snelheid genereerd van 50(!) km/h waar je ook nog een bekeuring van kunt krijgen?
Ik heb destijds nog geleerd dat 70 km/h de minimale snelheid was maar dat kan schijnbaar te pas en te onpas omgezet worden naar een beter bekeurings geschikte snelheid met hogere pakkans.....

Mellow_yellow

Amen

Rudi

CiteerBovenstaande bevreemd mij des te meer omdat ik op de N65 regelmatig snelheidscontoles zie waarbij de driepoot gewoon in het gras staat. Volgens mij mag dat namelijk niet omdat de apparatuur dan wegzakt en de meting dus niet meer nauwkeurig genoeg zou zijn....

Reden genoeg dus om een bezwaarschrift in te dienen.Zelf niet veel ervaring mee,simpelweg omdat ik alleen weekends in m,n auto rij.Doordeweek vrachtauto.Maar als je op het forum kijkt van deTTC,en dan onder juridisch vind je een schat aan informatie,temeer omdat er ook een aantal agenten onder zit,die eea.uitleggen ;)
Dr.Go-Fast...

micha

Altijd bezwaar maken! En altijd daarna een beroepschrift schrijven. Doe ik gewoon standaard. Je weet maar nooit. En hoe meer ze er binnen krijgen, hoe drukker ze er er mee hebben.

Joris_Scholte

CiteerAltijd bezwaar maken! En altijd daarna een beroepschrift schrijven. Doe ik gewoon standaard. Je weet maar nooit. En hoe meer ze er binnen krijgen, hoe drukker ze er er mee hebben.

Je betaalt toch (minstens) 28 euro? Laat ze maar werken voor hun geld!