Flits! Daar gaan we weer...

Gestart door denkweb, 11-12-2002 20:36:53

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Goed bezig, de 7de bon dit jaar. 25 km te hard op 100km gedeelte A12 zuidbaan bij Nieuwgraaf Duiven... goede camera had die KLPD'er, meest linkse rijbaan op driebaans gedeelte en dan in de mist, had ik de kentekenplaat maar niet meegewassen die middag...

Ach, ze maken zo makkelijk vrienden langs de weg he...

Reitse

Je hebt ook wel geluk hè! ;) Hopen maar dat je nieuwe bolide je wat meer geluk brengt

denkweb

Ja, dat moet zeker harder kunnen ;-) (maar dan wel als ze niet controleren!)

Reitse

hahaha.. naja, zorgen voor een goede radardetector, lasershield en zorgen voor inside-info waar ze gaan staan :D :D

Viper

7 bonnen? Dat heeft puur te maken omdat je TDI rijd!!! Vorig jaar had ik een Ford Focus TDI en heb in 1 jaar tijd 9 bekeuringen gehad. Ik heb nu een T5, en heb dit jaar er nog maar 1 gehad!!(effe afkloppen)

Groeten,

Viper
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

denkweb

Vervelend, dus als ik nu geen diesel had gekocht dan had ik die 7 bonnen niet hoeven betalen??

Rudi

Ze doen zeker goed werk,onze helden :'(  Deze kende je al?
www.tuftufclub.com  www.flitsservice.nl  
Zie verder mijn sig. ;D ;)
Dr.Go-Fast...

denkweb

uiteraard wel bekend...

Paco

Zkr wel bekend, en wat mij betreft; ZE ZAKKEN ER MAAR IN!!!

Ik had een boete voor 12 km te hard, heb die eikels copy van de boete toegezonden met met alle gegevens erbij in een nette brief en 5 euro erbij... dan regelen zij het hele zaakje af. Je hoort dan verder van justitie hoe&wat.

Vervolgens krijg ik niks... ook niet iets van dat het in behandeling is of wat dan ook... vervolgens ligt er op de mat... jawel... verhoging nummer uno!!!

Die gasten kunnen wat mij betreft de zak in!

Joris_Scholte

Da's ff niet zo fijn.  :(

Rudi

Citeerlink=board=algemeen;num=1039635413;start=0#8 date=12/13/02 om 01:36:29]Zkr wel bekend, en wat mij betreft; ZE ZAKKEN ER MAAR IN!!!

Ik had een boete voor 12 km te hard, heb die eikels copy van de boete toegezonden met met alle gegevens erbij in een nette brief en 5 euro erbij... dan regelen zij het hele zaakje af. Je hoort dan verder van justitie hoe&wat.

Vervolgens krijg ik niks... ook niet iets van dat het in behandeling is of wat dan ook... vervolgens ligt er op de mat... jawel... verhoging nummer uno!!!

Die gasten kunnen wat mij betreft de zak in!

Ik snap niet wat je bedoelt :-/ Bedoel je die flits club die het idee heeft afgekeken van de TTC?Gewoon een voorbeeld bezwaarschrift van de ttc overnemen,en zelf opsturen,dat is toch niet zo moeilijk?En nog gratis ook ;)

Dr.Go-Fast...

Johann

Je mag in ons naar communisme neigende land niet meer de mond open doen jongens..

CiteerGRONINGEN – De rechtbank van Groningen heeft donderdag een snelheidsovertreder naast een boete voor het te snelle rijden veroordeeld tot het betalen van de proceskosten van 161 euro. De man had een beroepschrift ingediend dat hij van het internet had geplukt. Volgens de rechtbank zijn dergelijke standaard beroepschriften onzinnig en slechts bedoeld om 'zand in de machine' van het openbaar ministerie (OM) te strooien.

Rene

Zooooooo........ dan heb ik dus maar mooi geluk gehad.
Van de zomer van de weg geplukt en ook zo'n bezwaarschrift ingediend. Niet dat het hielp ofzo.
Maar toch 3 maanden het geld op de rekening kunnen houden.

denkweb

Ach ja... beetje goede rente gevangen?? (eurootje of 0,12?)

Rudi

CiteerJe mag in ons naar communisme neigende land niet meer de mond open doen jongens..

Idd.klasse justitie.Die column al gelezen op Flitsservice?[Tikkende tijdbom]
Dr.Go-Fast...