850 een mooi weer auto ?

Gestart door heutink, 11-04-2009 15:46:27

Vorige topic - Volgende topic

heutink

Na me de hele winter geergerd te hebben aan alles wat kraakt, steunt en kreunt aan de 855, is het nu de temperatuur 20+ graden is, allemaal verdwenen.....
Wie heeft er dezelfde ervaringen ?  ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

hathü

Ikke(V70), maar bij mij gaat het om 1 specifiek rammeltje in het dashboard linksvoor. Bij mij is het boven de 10+ stil. :)

Jeroentjuh

Het plastic spul binnenin de 850 is gewoon wat harder met die koude temperaturen en kraakt dan wat meer ;D

Simplicity

Mooi weer auto??? zou je niet denken met die K airco's  :eusa_shifty:

Snellebaksteen

Ik heb juist als het warmer weer wordt allemaal rare geluidjes van onder de motorkap: de stuurbekrachtigingspomp die ineens weer begint te fluiten op rotondes (ondanks een juist niveau), een spanrol die zachtjes begint te piepen na meer dan 200 km onafgebroken rijden, een aircopomp die zwaar bromt, iets in de koppeling dat een kraak/piep geluidje geeft bij de eerste 3 keer ontkoppelen op een warmere dag en zo nog wat flauwekulletjes.

Van binnen rammelt en piept alles.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MichielMaas

thuur

Die van mij doet het ook duidelijk beter als het koud is. Thuurlijk merk je het opwarmen van het plastic meer, maar met 370dkm op de klok doet ie het eigenlijk in alle weertypes fantastisch :D

Gr ;D

noords

Bij mijn 855 begint in de stuur kolom bij inparkeren e.e.a. te piepen/brommen (was vorig jaar zomer ook zo). Wat kunsstof betreft het vertrouwde geluid. Heb trouwens gisteren in een V70 van 2003 gereden, daar kraakt het interieur ook.... ;)

thuur

Citaat van: noords op 13-04-2009 07:48:04
Bij mijn 855 begint in de stuur kolom bij inparkeren e.e.a. te piepen/brommen (was vorig jaar zomer ook zo).

Piepen: inspuiten of vervangen plastic ring onder de balg (bij de pedalen).
Brommen: check het stuuroliepeil.

Gr 8)

Sándor01

Tsja, elke Volvo piept en kraakt, De 850 deed dat de V40 ook maar dan alleen als ik een bocht omga of van een drempel afrijd. Mijn oude S80 was wel heel stil. Misschien door de goede isolatie? ;D

En anders is er nog de al oude tip, zet je radio wat harder!
The car I've always wanted and now I have it. I rule!