Net parkeerschade hersteld en dan dit weer

Gestart door TTT242, 11-04-2009 20:42:50

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

Verdorie Tom, ziet er heftig uit. Zo te horen (en te hopen) heb je gelukkig niets lichamelijk... toch ff laten checken kan echter geen kwaad.

Roger

Voor wat betreft HansVolvo : Het is wel duidelijk dat niemand hier op het forum ooit een auto van hem zal kopen en wellicht zelfs niet zijn roffel aan hem zal willen verkopen...

Voor velen is een auto naast een noodzakelijk iets, ook een emotioneel iets...
Dus @Hans: Wees verstandig en houd voortaan dit soort gedachten voor je of spui ze op een ander forum waar men enkel aanwezig is om "het ding" rijdbaar te houden.

Johann

Citaat van: TTT242 op 11-04-2009 20:42:50
:-\ vrijdag de V70N gaan ophalen van herstelling van lichte parkeerschade. Een mevrouw had bij het achterruit rijden tegen het voorscherm gereden. Was goed hersteld en dan deze namiddag rij ik op de ring in Hasselt groen licht thv kruising ik links, een vrouw in VW rechts. Op de linkse afslagstrook een aantal afslaande wagens en bestelbusjes en opeens schiet er een Citroen uit de tegenovergestelde richting voor me in van links naar rechts. Deze jongens hadden ook groen maar moesten natuurlijk wachten tot wij door waren. Ze zagen niets door het afslaande verkeer maar dan moesten ze wachten natuurlijk. Ik remde nog en stuurde naar links, maar ik heb de wagen rechtsachter geraakt. Airbags klapten dadelijk uit. Ikzelf heb niets. Citroen volledig in de prak, achterwielwiel was volledig afgebroken en rolde een 100m verder tegen en mee met de dame in VW die langs me reed. In de andere wagen die voor me in reed zaten 2 jonge gasten pas rijbewijs, autootje met nrplaat Yxxx pas op de weg dus. Allebei geen gordel aan. Eén van die gasten werd uit de wagen geslingerd en lag op straat maar  niemand had gelukkig lichamelijke schade. Ik hoop dat geen perte totale is.

http://img9.imageshack.us/img9/108/dscf9271.jpg

Oebah, das minder..  :o

Op mijn S60 paste de R bumper zonder verdere problemen. Ik heb van horen zeggen dat er bij de 2005 modellen wel iets passingsproblemen zijn maar ik vraag mij af of dat niet ook gewoon bouwjaarverschillen zijn.

Je zou dus spul voor een V70 moeten bestellen en liefst van 't zelfde bouwjaar. De S60 heeft nog een plastic vulstuk achter de bumper omdat de auto korter is dan een V70. Ik heb op mijn S60 trouwens een V70R bumper "schil" zitten dus daar zit het verschil niet in.

Het zijn wel veel onderdelen, en duur..  Koplampen passen gewoon.

TTT242

Citaat van: Johann op 09-06-2009 23:08:40
Het zijn wel veel onderdelen, en duur..  Koplampen passen gewoon.
Tja anders moet er een gewone nieuwe bumper en al de rest op.....zal ook duur blijven :-\.  Bedankt Johann voor je antwoord. Ik hoop de V70 tegen begin/half juli terug te hebben.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

TTT242

en maandag stond ie opeens weer voor de deur.....

;D

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

BenC70ES

Ha super Tom!  :D  8)  :eusa_dance:

Wel voorzichtig zijn nu hé  ;)   blij dat het dan toch in orde is geraakt...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

wepster

mooi om te zien dat je hem weer in een top staat terug hebt nu wel hopen dat je hem ook zo mag behouden

verder geen gezondheids problemen meer gehad na de klap tom ???
greets wepster

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

AlbertJan

Dat ziet er weer strak uit!!! Veel veilige kilometers toegewenst!

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Starbuck

Buiten het feit dat het een hele mooie wagen blijft, is ie ook nog es helemaal mooi in ere hersteld!
Ik hoop dat je er niet veel problemen mee gehad hebt, bij de afhandeling dan, en dat de verzekering alles netjes voor je geregeld heeft.
Hopelijk heeft niemand blijvende lichamelijke gevolgen, ik wens het niet enkel jou maar ook de andere betrokken toe, ongeacht wie er in fout was, niemand wil zoiets meemaken!
Ben heel blij dat je opnieuw in je 70 kan rondtuffen, geniet er met volle teugen van Tom!  :eusa_clap:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

walter leever

Kijk eens aan da's terug een nieuwe! :eusa_clap:

Nou hopen dat er niet meer van die vervelende dingen gebeuren :eusa_pray:

gr,walter

Joris_Scholte

Goed dat ie weer helemaal hersteld is Tom. Hoop dat je er nu een heel stuk langer van kan genieten dan de vorige keer.

arjen850

zo he das ff een mooie auto geworden :eusa_clap: ik hoop oprecht dat je er dan nu ook veel plezier aan mag gaan beleven..
Zelf geen lichaamlijke klachten aan over gehouden na een aantal maanden?

gr arjen ;)

Ludo

Dat ziet er weer mooi uit Tom.  :eusa_dance:

Het plezier zal wel hetzelfde blijven  ;D , maar hopelijk nu meer succes met deze nieuwe start.