Net parkeerschade hersteld en dan dit weer

Gestart door TTT242, 11-04-2009 20:42:50

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Ai Tom, da's kl*te!!  :eusa_wall:

Wat is dat de laatste tijd met die ongevallen op het forum.  :o

Ik hoop mee voor je dat ie nog te redden is.  :eusa_pray:

Al bij, zeer belangrijk dat je zelf niks hebt.

Suc6 met de afhandeling.

Gr. Kenny
Puppy Power!!!

rogerV701998

:o

Veel sterkte met de afhandeling.

Gr. roger

knoopie

kon dat nou nie effe wat anders........ :o :o
vervelend zo iets....

inderdaad belangrijk is dat je zelf en de anderen niks lichaamlijks er aan over gehouden hebben.

sterkte....
richard  ;)

Spin!

Hmmm Tom, nie best...mooi balen! Zonde weer dat andermans geklungel een ander doet benadelen. Hoop dat het goed te herstellen!

www.vm-parts.nl

Boeijke

Ai...ziet er niet leuk uit.

Succes met de afhandeling Tom.

Willem

Ludo

oei Tom, dit ziet er niet goed uit.
dat is balen zeg.  :-\

hopelijk word het goed en snel afgehandeld.

-D©©©L-

Oei Tom, dat ziet er niet zo fraai uit.  :-\ Ik wens je sterkte met de schade afwikkeling, het is mooi kl..te als iemand je trotse bezit zo aan puin rijd.

Citaat van: HansVolvo op 11-04-2009 21:13:19
Hoi,

Je moet gewoon proberen het komische er van in te zien! Dan kun je nog lachend het paas weekend in  ;D

De schade hersteller heeft weer brood op de plank  :eusa_dance:
@ Hansvolvo: Had iemand al gezegd dat je je gedraagd als een 13 jarige puber die z'n liga niet krijgt ? Nee ? Bij deze. 
Je bent het nog niet verleerd. Mocht je na twee jaar weer zonder begeleiding uit quarantaine ?

Citaat van: thuur op 08-02-2007 23:00:30
Snap toch dat HansVolvo een Troll is en alleen reacties wil opwekken... ::)

Gr ;D

Ow, ik bedoel het positief  :eusa_dance: :eusa_dance: . Eikel is toch best positief, niet ?   :eusa_clap: :eusa_clap: Daar groeien hele grote bomen uit (die het goed doen in de openhaard).

HansVolvo

Hey Tom, Wat ben jij voor iemand? Het is toch logisch, zolang je het zelf goed maakt is er helemaal niks aan de hand. een auto is maar een stuk blik, zou zonde zijn als je daar al een slapeloze nacht ofzo van hebt he. Ik weet, er zijn mensen die zelfs al een slechte stemming hebben bij een minimaal parkeerdeukje! Als iemand zijn deur er een keer tegenaan gooit ofzo. Oke, het is jammer, maar zo werkt het toch. Mensen willen instapen in de auto en ook al maken ze deukje in andermans auto is dat geen kwestie van niet zuinig zijn ofzo. Je hoeft een deur helemaal niet zo hard tegen een andere deur aan te gooien hoor, een deukje is zo gemaakt.

wepster

Citaat van: HansVolvo op 12-04-2009 07:13:29
Hey Tom, Wat ben jij voor iemand? Het is toch logisch, zolang je het zelf goed maakt is er helemaal niks aan de hand. een auto is maar een stuk blik, zou zonde zijn als je daar al een slapeloze nacht ofzo van hebt he. Ik weet, er zijn mensen die zelfs al een slechte stemming hebben bij een minimaal parkeerdeukje! Als iemand zijn deur er een keer tegenaan gooit ofzo. Oke, het is jammer, maar zo werkt het toch. Mensen willen instapen in de auto en ook al maken ze deukje in andermans auto is dat geen kwestie van niet zuinig zijn ofzo. Je hoeft een deur helemaal niet zo hard tegen een andere deur aan te gooien hoor, een deukje is zo gemaakt.

dan mag ik hopen dat jij niet naast menig forum lid komt staan om hun deuren vol deuken te drukken , want er zijn ook nog mensen die wel veel moeite doen om een auto in goede en deukvrije staat te houden .
mensen met zo'n instelling lopen zelf sneller een deuk op in hun ego dan ze het denken

oja tom
dit is nou niet de juiste manier om de feest dagen in te gaan maar hoop dat je hem snel weer terug mag hebben in een mooie staat , en wat vooral belangrijk is is dat jij zelf in goede staat bent en er lichaamelijk niets aan over hebt gehouden .
sterkte met de afhandeling

greets wepster

francois

he tom weet hoe je voelt zelf ook eens mee gemaakt
auto gemaakt en 2 dagen later rijd mijn dochter in onze auto (stond  ook op onze naam )
eerst de achterkant (zelf gedaan) daarna de hele zijkant
je kan wel door de grond zakken
ik hoop dat je wel goed verzekerd bent

leef met je mee

vr gr francois

HansVolvo

Citaat van: wepster op 12-04-2009 07:27:03

dan mag ik hopen dat jij niet naast menig forum lid komt staan om hun deuren vol deuken te drukken , want er zijn ook nog mensen die wel veel moeite doen om een auto in goede en deukvrije staat te houden .
mensen met zo'n instelling lopen zelf sneller een deuk op in hun ego dan ze het denken

Je moet er van uitg aan dat niemand express deuken maakt he, maar wat ik wil zeggen is dat je gewoon erg snel een deukje hebt... als auto's dicht bij elkaar staan en je moet erin is perongeluk zo een deukje gemaakt.....zou jij uit je dak gan als iemand langs jouw auto staat en je ziet dat de deur tegen jouw auto staat omdat die persoon anders niet kan instappen??

oja tom
dit is nou niet de juiste manier om de feest dagen in te gaan maar hoop dat je hem snel weer terug mag hebben in een mooie staat , en wat vooral belangrijk is is dat jij zelf in goede staat bent en er lichaamelijk niets aan over hebt gehouden .

greets wepster

Spin!

Citaat van: HansVolvo op 12-04-2009 07:47:36
Citaat van: wepster op 12-04-2009 07:27:03

Je moet er van uitg aan dat niemand express deuken maakt he, maar wat ik wil zeggen is dat je gewoon erg snel een deukje hebt... als auto's dicht bij elkaar staan en je moet erin is perongeluk zo een deukje gemaakt.....zou jij uit je dak gan als iemand langs jouw auto staat en je ziet dat de deur tegen jouw auto staat omdat die persoon anders niet kan instappen??

oja tom

greets wepster

quoten is ook lastig, net als inparkeren...

en ja...ik ga gigantisch uit mijn stekker als iemand zijn deur tegen mijn auto kwakt. Want dat is voor 99.9% schuld van de ander. Ik zet mijn auto altijd zo neer dat er genoeg ruimte is om uit te stappen. Het liefst probeer ik fileparkeren, en blijf vaak net zo lang rijden totdat ik het perfecte, minst risicovolle plekje heb gevonden. En ook ben ik altijd erg zuinig met de auto van een ander. Hoop dat jij nooit naast me komt te staan, want blijkbaar hoor je in de groep 'het-kan-me-niet-schelen' thuis. Het kost je altijd geld, hoe goed je ook verzekerd bent...andermans geklungel benadeeld altijd!

En nu terug ontopic, auto van Tom zit in elkaar en dat is mooi k*t, ga je excuses aanbieden.

www.vm-parts.nl

Ludo

Citaat van: Spin! op 12-04-2009 08:52:54
en ja...ik ga gigantisch uit mijn stekker als iemand zijn deur tegen mijn auto kwakt. Want dat is voor 99.9% schuld van de ander.

+ 1

blijkbaar hoor je in de groep 'het-kan-me-niet-schelen' thuis.

daar komt ie wel van terug, als ie een paar keer op z'n neus is 'getikt'.
dan kijkt ie volgende keer wel uit. zéker weten. 

;)

rogerV701998

Citaat van: Ludo op 12-04-2009 09:04:57
en ja...ik ga gigantisch uit mijn stekker als iemand zijn deur tegen mijn auto kwakt. Want dat is voor 99.9% schuld van de ander.

+ 1
+ 2

wepster

Citaat van: rogerV701998 op 12-04-2009 09:14:39
Citaat van: Ludo op 12-04-2009 09:04:57

+ 1
+ 2
+3