Inbouwen CD wisselaar met steun in V70 (foto's)

Gestart door Kali-Integrali, 10-08-2008 19:13:38

Vorige topic - Volgende topic

kvcuijck

Martijn! Thanks, dat is duidelijk.

Op die onderste foto lijkt de wisselaar dieper te zijn ingebouwd. Kan natuurlijk haast niet en waarschijnlijk is het optisch bedrog. Gaat trouwens wel aardig ten koste van de opbergruimte.

Misschien maak ik zelf iets en werk hem weg onder de kofferbak bij reservewiel. (Moet dan natuurlijk wel uitneembaar zijn.)

Moet er nog een ei over leggen! Eerst even die code weer terug zien te krijgen... (De vorige eigenaar zei de radiocode nog te hebben, dus hoop er het beste van.)

Prettig weekend!

Koen

Kali-Integrali

Radiocode kostte mij € 15,- bij de dealer. Trekken ze even je radio een stukje eruit en bellen ze je radionr. door. Volgende dag kreeg ik mijn 4 cijferigecode. Heel cheap op een post-it. Ik heb er zelf maar even een mooi pasje voor gemaakt.

Succes ermee.!

Citaat van: kvcuijck op 17-04-2009 17:51:52
Martijn! Thanks, dat is duidelijk.

Op die onderste foto lijkt de wisselaar dieper te zijn ingebouwd. Kan natuurlijk haast niet en waarschijnlijk is het optisch bedrog. Gaat trouwens wel aardig ten koste van de opbergruimte.

Misschien maak ik zelf iets en werk hem weg onder de kofferbak bij reservewiel. (Moet dan natuurlijk wel uitneembaar zijn.)

Moet er nog een ei over leggen! Eerst even die code weer terug zien te krijgen... (De vorige eigenaar zei de radiocode nog te hebben, dus hoop er het beste van.)

Prettig weekend!

Koen