Veel eerder die 5-cylinder moeten kopen

Gestart door henry classic v70, 13-04-2009 19:17:10

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Hallo Volvo liefhebbers,

Even voorstellen dan maar; ik kijk al regelmatig op dit forum (volvoforum ook trouwens) en met groot genoegen lees ik de berichten die hier op worden gezet. Overigens is de informatie die er op staat omtrent het verhelpen van eventuele problemen erg handig en natuurlijk ook erg makkelijk als je zelf wat aan de volvo wilt sleutelen.
Zoals ik al bij het onderwerp laat weten hadden we eigenlijk veel eerder zo'n 5 cylinder moeten aanschaffen, wat ontzettend veel ruimte heeft de volvo en wat rijden ze heerlijk.
We hebben een v70 van '97 op lpg-g3 met nu +/- 280000km op de teller, vorig jaar gekocht van een particulier. Daarvoor hadden we een Seat Cordoba van '01 ook lpg-g3 en een golf 4 tdi, de golf 4 tdi is er nog steeds al denk ik er hard over deze te verkopen en een v70R daarvoor in de plaats te laten komen. Ik heb er ook al 1 op het oog maar de prijs vind ik nog iets te hoog.
Als het ervan komt dat de v70R wordt gekocht laat ik dat nog wel even weten.

volvo liefhebber Henry
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rogerV701998

Hallo Henry,

Welkom op dit forum, en tja foto's......... :)

eau rouge

Welkom en veel plezier, enne..., een Rrrrrtje kan ik aanbevelen, ben vandaag een hele dag met het ding beziggeweest, achterspoilertje gemonteerd, beetje rijden, velgen wisselen. Heeeeerlijke auto!

Marcellus

Hoi henry,

ben hier ook net nieuw, heb dus een "R" en kan inderdaad alleen maar beamen : "Heeeerlijke auto"

gr., marcel

de boekhouder

Hoi Henri,

Welkom!

Ik zou geen R kopen, dan valt een volgende auto zo tegen !   ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Turbobiker

Welkom Henry.

Welke motor ligt er nu in je V70?
De Tussenpaus

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Christian850

V70D

sappie

hoi henry,

ik rij ook sinds een kleine 2 weken pas een roffel en het is veruit de lekkerst rijdende auto die ik heb gereden! had dus ook veel eerder.... moeten kopen ;D

FelixB

Citaat van: V70D op 16-04-2009 21:55:10
misschien wel een 2.5  :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

Of maar een 2.3-tje, tja het is behelpen...
855R & C70 T5 cabrio automaat