Project BaRRaCuDa1.0: 855T5

Gestart door BaRRaCuDa, 13-04-2009 20:29:33

Vorige topic - Volgende topic

BaRRaCuDa

Komt niet door de belichting, ze zijn bijna zwart op de spaken en de binnenrand is antraciet mat (ruw).

850 T5 Freak

volvo heeft bijna alle originele volvo velgen tot de classics dacht ik in prijs verlaagd! bij de pegasus gehalveerd zeg maar  ;D alleen niet alle wielen zijn meer leverbaar helaas....
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

rifwachter

Citaat van: 850 T5 Freak op 28-08-2011 20:24:45
volvo heeft bijna alle originele volvo velgen tot de classics dacht ik in prijs verlaagd! bij de pegasus gehalveerd zeg maar  ;D alleen niet alle wielen zijn meer leverbaar helaas....

klopt, de "Tor", "Tethys", "Orpheus" enz. in de maat 7,5*17" koop je nu bij de dealer voor 223,72 euro incl.btw
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

BaRRaCuDa

Kilometerstand update'je:

BaRRaCuDa

Mijn nieuwe velgjes en bandjes zitten eronder!  ;D  :eusa_dance: ;D
Ik heb ook de B- en C-stijlen zwart gemaakt, ik heb zijdeglans verf gebruikt maar het is toch een beetje te veel hoogglans uitgevallen...

De banden: Hankook K110 in 225/35 Y R18
De velgen: originele Volvo Pegasus in fabrieks geleverde kleur antraciet mat

innocenti

Ook ik blijf een groot liefhebber van orginele PEGS. Erg MOOI!

Volvo Felipe

Hey Jorg heel mooie auto

:)

COPPEHER

mooi man met wit samen  :eusa_clap:

daytonawim

Zier er netjes uit, heb je een close up van je stijlen ?

Ewout Schalkwijk

Een heeeeeeeel klein Noors vlaggetje nog??? For old times sake? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BaRRaCuDa

Ik heb net even close-up foto's gemaakt...
Ik heb het zelf gespoten met een spuitbus, en gewoon onder de carport. Dus ja het resultaat is niet geweldig, maar wel goed genoeg voorlopig. Ik heb de zwarte stukken na het spuiten nat geschuurd met korrel 1000, er zitten nu nog wat lichte krassen in. Ik heb het een aantal keer gepolijst maar krijg het niet helemaal weg... Op de foto's ziet alles er wel netjes uit, de auto zelf ook, maar in werkelijkheid is de gehele lak niet best. Eigenlijk moet ie overgespoten worden, maar ja beetje duur.... Van een afstandje gekeken ziet ie er best netjes uit  :)

Er zitten twee kleine zweedse vlaggetjes boven het Volvo embleem aan de zijkanten, binnenin heb ik  ;D

Ik heb al zitten denken om een noorse vlag op het dak te maken (sticker) of op de spiegelkappen evt... Maar ik denk dat het een beetje te druk wordt dan...

Ik ga de voorvering nog wat omlaag schroeven, staat nog op vakantie-stand  :P

arjenT5R

mooie kar is het toch :) ben blij dat je er weer mee verder gaat top wagentje die witte!
En idd hij mag nog wel een stukje zakken voor gaat dat verstellen van die kw's een beetje makkelijk?
Moet je daar ook de lengte van de demper instellen?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

BaRRaCuDa

Gaat (voor) heel makkelijk, in principe hoef je de auto nog niet eens op te krikken...
Een kwestie van het borgmoertje losdraaien en met het bijgeleverde gereedschap kan je hem dan zo omhoog of omlaag draaien, hoeft het wiel niet eens voor af  ;)

Maar ja, met een stukje opkrikken heb je veel meer ruimte en je moet eigenlijk de schroefdraad eerst een beetje schoon maken...

Turbo-Geek

Niet origineel maar toch stonden de imi's beter vind ik, ze oogden op de 1 of andere manier gewoon groter.
Donkere stijlen vind ik wel een succes.

VS

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

knip

Citaat van: Turbo-Geek op 11-09-2011 17:12:14
Niet origineel maar toch stonden de imi's beter vind ik, ze oogden op de 1 of andere manier gewoon groter.
Donkere stijlen vind ik wel een succes.

http://i563.photobucket.com/albums/ss78/Barracuda855/855T5_158.jpg

VS

http://i563.photobucket.com/albums/ss78/Barracuda855/IMG_2989.jpg

waaaauuuw  wat een gaaf machien,heeeell  mooi. :eusa_drool: :eusa_drool:

het zwart staat erg goed.