Project BaRRaCuDa1.0: 855T5

Gestart door BaRRaCuDa, 13-04-2009 20:29:33

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Hmm het grote nieuws staat er nog niet op  :eusa_whistle:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ewout Schalkwijk

Gaat tie weer terug naar Noorwegen????

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

850 T5 Freak

Haha nee dat niet  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BaRRaCuDa

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-09-2011 22:28:32

Ewøut

Nee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het land nu wel begin te missen  :(
Zeker nu de onwaarschijnlijk mooie winter er weer aan zit te komen:

Met pijn in het hart zal ik binnenkort afscheid moeten nemen van de witte  :'(
Hij heeft me nooit in de steek gelaten, een echte trouwe roffel, heerlijke reisauto en ik blijf hem ongelofelijk mooi vinden...
Maar binnenkort gaat ie plaats maken voor een andere roffel  :-\  :)

De witte zoekt een nieuw baasje!  

Ewout Schalkwijk

Aaahhhh, winter.... Ik verlang er nu alweer naar, na deze ellendige k*tzomer. :eusa_doh:
Doe mij maar weer een paar maanden dikke vorst en sneeuwhutten die gewoon bijna een half jaar blijven staan :eusa_dance:

Jammer dat de witte eruit gaat, maar ik hoop voor je dat je erop vooruit gaat. En dat je blijft bloggen natuurlijk...

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Willen jullie ophouden met die foto's?  >:(

:eusa_shhh: :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 26-09-2011 07:54:24
Willen jullie ophouden met die foto's?  >:(

Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd... :eusa_doh:
Je weet het: De volgende keer dat je bij Tim bent, ben je al in de buurt.... Slaapplaats nooit een probleem. :eusa_shifty:

Ewøut

:eusa_shhh: :eusa_clap:

Hiker

Mooi wit is in beide gevallen ZEKER niet lelijk. Ik ben niet zo van witte auto's maar deze staat het wel heel erg mooi!!!

Terug naar NL?? ???

Ik zal het blog eens een paar bladzijden terug lezen. Ik ben kennelijk iets gemist... :eusa_think:

Citaat van: Hiker op 26-09-2011 16:54:07

17:26 Uodateje: Ben even bijgelezen....naar Noorwegen en weer terug... ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Marc O.

Citaat van: BaRRaCuDa op 25-09-2011 09:24:14
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-09-2011 22:28:32

Ewøut

Nee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het land nu wel begin te missen  :(
Zeker nu de onwaarschijnlijk mooie winter er weer aan zit te komen:
http://i563.photobucket.com/albums/ss78/Barracuda855/IMG_2687_1.jpg

Met pijn in het hart zal ik binnenkort afscheid moeten nemen van de witte  :'(
Hij heeft me nooit in de steek gelaten, een echte trouwe roffel, heerlijke reisauto en ik blijf hem ongelofelijk mooi vinden...
Maar binnenkort gaat ie plaats maken voor een andere roffel  :-\  :)

De witte zoekt een nieuw baasje! 

Ah, Alesund (maar dan met zo'n bolletje op de A), daar zijn we tijdens de Vomac 2010 nog geweest. We hebben nog op die pier helemaal rechts in beeld gestaan. Inderdaad een onwaarschijnlijk mooi land, Noorwegen. :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 26-09-2011 16:49:35
Oh, sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd... :eusa_doh:
Je weet het: De volgende keer dat je bij Tim bent, ben je al in de buurt.... Slaapplaats nooit een probleem. :eusa_shifty:

Ewøut

Komt goed... maar 't gaat wel even duren voordat ik weer een keertje naar Tim ga (tenzij ik een keer de kriebels krijg en m'n rotzooi in de auto gooi en er naar toe rij ;D )

V/d zomer hadden we er helaas geen tijd voor, had eigenlijk toen al langs willen komen.

BaRRaCuDa

Een vooruitgang wordt het zeker, de nieuwe R-offel  ;D

Het zou kunnen dat in dit topic/project niet de gehele historie staat of moeilijk te vinden is, het zit zo, ik heb een jaar in Noorwegen gewoond en ik ben net een tijdje terug in NL...

p.s. Ik zal de topic van de Noorse roffel weer openen en daar nog wat foto's van Noorwegen posten (en de roffel), ik heb nog heel wat mooie  ;)

Luc

Ga dooooor met die foto's, asjeblief... Wij zijn net terug van bijna een maand in Scandinavie, en ik ben verslaafd.
Was een geweldige belevenis en we gaan het zeker nog eens doen, maar MEER FOTO'S!!! (asjeblief?)
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Ewout Schalkwijk

Tienduizenden als je wilt, maar niet in dit topic toch? Dit gaat volgens mij over roffels.

Ewøut

BaRRaCuDa

We kunnen wel een topic openen met alleen foto's van Scandinavië?  :)

Maar dan moet ie eigenlijk ergens komen waar je het topic nog makkelijk kan terugvinden, bij "off topic" zijn er veel te veel pagina's, 169!
Dan is ie zo verdwenen en kan niemand het meer vinden....

Ewout Schalkwijk

Mee eens, kunnen we ook een keer een BBQ hier organiseren.

Ewøut