Bagagenet links/rechts V70 (achter wielkasten)

Gestart door Kali-Integrali, 16-04-2009 23:01:52

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Liefhebbers,

ik zag laatst op www.mobile.de onderstaande fotootje voorbij komen en dacht "dat moet ik ook hebben". Zoekfunctie geraadpleegd, maar nee, enkel bagagenetten uit de achterbankleuning en van die dingen die op de vloer vastliggen.

- Weet iemand wat over de onderstaande netten?
- Zijn ze nog leverbaar?
- Wat kost het ongeveer? (soms valt het mee, soms is het gewoonweg veel te duur)

Ik heb vaak niet achterin liggen, dus als ik dan een keer wat mee moet nemen van klein formaat zijn die netten erg handig.

Ik hoop dat iemand meer weet.

Alvast thanks, Greetz Martijn

elianmars

Citaat van: VolvoT5man op 19-04-2009 22:20:32
Hoi Martijn,

Wat je op de foto ziet is een bagagenet dat in de bovenkant van de achterbank zit opgeborgen.
Andere smaken zijn er niet ( alleen een metalen rek)
Momenteel staan er 2 bagagenetten op marktplaats, in Gorredijk en in Hulst. Ik heb de mijne, voor een Volvo 850, in Hulst gekocht.
Succes met je zoektocht!
William

't Gaat om de netjes die links en rechts aan de zijkant van de laadruimte te zien zijn  ;)

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 19-04-2009 22:22:45
Hoi Martijn,

Wat je op de foto ziet is een bagagenet dat in de bovenkant van de achterbank zit opgeborgen.
Momenteel staan er 2 bagagenetten op marktplaats, in Gorredijk en in Hulst. Ik heb de mijne, voor een Volvo 850, in Hulst gekocht.
Succes met je zoektocht!
William

't Gaat om de netjes die links en rechts aan de zijkant van de laadruimte te zien zijn  ;)
CiteerOpbergnet – zijpaneel V70, 855

Linkerzijde Grijs 9451 323-1
Rechterzijde Grijs 9451 324-9

Linkerzijde Beige 9451 325-6
Rechterzijde Beige 9451 326-4

Linkerzijde Oak 9451 327-2
Rechterzijde Oak 9451 328-0

Praktisch opbergnet om tassen en kleine pakjes gemakkelijk te kunnen opbergen langs het zijpaneel aan de rechter- of linkerzijde van de bagageruimte. Vervaardigd uit elastisch materiaal met netdraden aan de voorzijde, waardoor het net strak tegen het paneel zit, stabiel is en gemakkelijk kan worden gevuld. Het opbergnet is eenvoudig aan te brengen en kan in de aanwezige laadogen aan de achterzijde worden gehaakt. Het net heeft snelsluitingen aan de voorzijde, zodat het snel kan worden verwijderd indien de ruimte onder het vloerpaneel moet worden geopend. Kan niet worden bevestigd met het CD-vakje aan de linkerzijde – in dit geval wordt bevestiging aan de rechterzijde echter aangeraden.

Ga maar vast stevig zitten als je de prijs opvraagt.  ;D

Kali-Integrali

Thanx voor de info...!!
Ik ga een stevige stoel opzoeken en maars even bellen met mijn vrienden bij de dealer ;)

Als ik de bedragen heb post ik ze wel even.

Gr-M

Citaat van: -D©©©L- op 20-04-2009 09:21:32
Citaat van: elianmars op 19-04-2009 22:22:45
Hoi Martijn,

Succes met je zoektocht!
William

CiteerOpbergnet – zijpaneel V70, 855

Linkerzijde Grijs 9451 323-1
Rechterzijde Grijs 9451 324-9

Linkerzijde Beige 9451 325-6
Rechterzijde Beige 9451 326-4

Linkerzijde Oak 9451 327-2
Rechterzijde Oak 9451 328-0

Praktisch opbergnet om tassen en kleine pakjes gemakkelijk te kunnen opbergen langs het zijpaneel aan de rechter- of linkerzijde van de bagageruimte. Vervaardigd uit elastisch materiaal met netdraden aan de voorzijde, waardoor het net strak tegen het paneel zit, stabiel is en gemakkelijk kan worden gevuld. Het opbergnet is eenvoudig aan te brengen en kan in de aanwezige laadogen aan de achterzijde worden gehaakt. Het net heeft snelsluitingen aan de voorzijde, zodat het snel kan worden verwijderd indien de ruimte onder het vloerpaneel moet worden geopend. Kan niet worden bevestigd met het CD-vakje aan de linkerzijde – in dit geval wordt bevestiging aan de rechterzijde echter aangeraden.

Ga maar vast stevig zitten als je de prijs opvraagt.  ;D

elmarconi

Ik zou de stoel klaarzetten.

Kijk hier maar, pagina 3.

--
Autogas Inside . . .

Kali-Integrali

WOW  :o :o :o :

Das omgerekend € 360,- zonder de jaarlijkse percentages stijging... Sjeeezus..
Ga toch ook nog even bellen, ben beniuwd wat ze er tegenwoordig voor durven vragen.

Zal er bijna een naaicursus voor gaan volgen en zelf materiaal halen... of mijn schoonmoeder vragen.
Volgens mij is daar ook nog wel markt voor op het forum ;)

Thanx voor het pdf'je..

Citaat van: elmarconi op 20-04-2009 10:30:16
Ik zou de stoel klaarzetten.

Kijk hier maar, pagina 3.

remcov13

Beste Martijn,

Voor een tien jaar oude auto hoeven ze toch niet nieuw te zijn  ???
Ik zag ze regelmatig op ebay.de voor rond de vijf tientjes per twee in veilingen,
50 euro per stuk bij slopers als direkt kopen.
Laatste tijd niet meer gezien,gewoon een zoekopdracht plaatsen," gepaecknetz",
krijg je vanzelf mailtje.
Zelf heb ik ze ook, zeer handig met kleine spulletjes zoals spanbanden enzo...

Groet,

Remco

Kali-Integrali

Hey Remco,

Das een goed advies, ga ik zeker doen. Nieuw was ook zeker geen must hoor. Mijn roffeltje heeft wel meerdere gebruikerssporen..

"gepaecknetz" Hahahaha, daar was ik dus zeker nooit opgekomen! De Duitse en Engelse Ebay zijn erg handig, maar dan moet je wel precies weten waarna je moet zoeken!

Nogmaals bedankt, ik ga maars even zoeken!

Gr-Martijn

Citaat van: remcov13 op 21-04-2009 22:23:00
Beste Martijn,

Voor een tien jaar oude auto hoeven ze toch niet nieuw te zijn  ???
Ik zag ze regelmatig op ebay.de voor rond de vijf tientjes per twee in veilingen,
50 euro per stuk bij slopers als direkt kopen.
Laatste tijd niet meer gezien,gewoon een zoekopdracht plaatsen," gepaecknetz",
krijg je vanzelf mailtje.
Zelf heb ik ze ook, zeer handig met kleine spulletjes zoals spanbanden enzo...

Groet,

Remco

BarT5