10VT?

Gestart door Ran-DiZzle, 23-04-2009 17:25:55

Vorige topic - Volgende topic

Ran-DiZzle

nu heb ik dus voor een leuk,klein bedrag mijn 850 GLE kunnen aanschaffen, nu staat er in de buurt een t5 aut. totaal in puin.. en voor een mooi bedrag kan ik daar alle turbo gerelateerde spullen afhalen. is dit op mijn 10v te bouwen? en wat mocht daar nog voor nodig zijn?

de spullen die ik er af kan halen zijn:

turbo,downpipe,spruitstuk,ic piping intercooler zelf is overleden.

waar moet ik op letten met de demontage, en wat moet ik meenemen van de auto af.. voor het plaatsen op mijn 10v?

alvast bedankt!

thijsj

Binnen no-time staat dit topic vol met mensen die je zullen vertellen dat een T-5 kopen(of de compléte motor overbouwen) een logischere/handigere en waarschijnlijk goedkopere manier is voor meer vermogen, wat in de meeste gevallen terecht is. Er zijn soortgelijke topics over, zoals deze, waar de operatie redelijk succesvol verloopt.

Ran-DiZzle

ik snab precies wat je bedoeld, en weet idd dat iedereen me dat zal vertellen, maar ik kan voor een kleine 200 euro een complete Turbo "kit" van een T5 afhalen.. en ik houd wel van een beetje experimenteren, daarintegen heb ik mijn auto niet dagelijks nodig( hoewel ik m wel dagelijks gebruik haha)

Turbobiker

Complete kabelboom, compjoetert...
De Tussenpaus

arjenT5R

Ik heb laatst ook eens zo'n topic hier over gelezen daar waren ze al een eindje gekomen dacht ik,
als ik jou was zou ik de zoekfunctie eens induiken is al meer over geschreven

Mijn idee niets is onmogelijk en als jij het lef er voor hebt
why not  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70 classic

indien mogenlijk de gehele kop meenemen  :eusa_think: .
met eeen beetje geluk wil ie nog passen ook.
Maar ik durf dit niet te beloven misschien weet iemand anders of dit een beetje universeel is .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.