Slecht starten bij warm weer en warme motor

Gestart door Bouma206, 28-04-2009 21:23:18

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: elianmars op 27-08-2009 22:02:11
Bij mij wil de startmotor niet eens draaien als de motor warm is (en ook als het warm weer is).
Ik heb nog steeds geen idee wat het nu is, maar als bovenstaand lees, zou het toch de startmotor zelf kunnen zijn en niet het alarm, startonderbreker of weet ik wat.......
Gebruikte startmotor heb ik wel liggen, maar volgens mij is het niet zo'n pretje om die te vervangen. Daarom wil ik eigenlijk eerst zeker weten of het daar aan ligt  ;D
Dat is idd een k*tklus bij een diesel, maar heb je nu al gekeken Marcel of het ding wel stroom krijgt op het moment dat tie het niet doet ?  Anders blijf je aan het rikraaien wat het nu kan zijn.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 28-08-2009 09:40:24
Citaat van: elianmars op 27-08-2009 22:02:11
Bij mij wil de startmotor niet eens draaien als de motor warm is (en ook als het warm weer is).
Ik heb nog steeds geen idee wat het nu is, maar als bovenstaand lees, zou het toch de startmotor zelf kunnen zijn en niet het alarm, startonderbreker of weet ik wat.......
Gebruikte startmotor heb ik wel liggen, maar volgens mij is het niet zo'n pretje om die te vervangen. Daarom wil ik eigenlijk eerst zeker weten of het daar aan ligt  ;D
Dat is idd een k*tklus bij een diesel, maar heb je nu al gekeken Marcel of het ding wel stroom krijgt op het moment dat tie het niet doet ?  Anders blijf je aan het rikraaien wat het nu kan zijn.

Nee. Ik moet zeggen dat ik er na de vakantie nog geen last van heb gehad. Ik heb wel een andere sleutel en afstandsbediening in gebruik nu.

Maar mocht het toch weer gebeuren, dan ga ik er een ledje, o.i.d. tussen knutselen om te zien of de startmotor wel of geen stroom krijgt op het moment dat-ie niet wil starten.

We dwalen een beetje af in dit topic, trouwens  :eusa_shhh: ;D