Help! zijschade herstellen

Gestart door volvoracing, 29-04-2009 19:57:22

Vorige topic - Volgende topic

volvoracing

Hallo,

Ik heb op mijn 2 linker deuren een lelijke deuk zitten en ook zitten er op mijn voor en achterbumper wat krasjes. Nu heb ik overwogen om mijn deuren te vervangen ipv. laten herstellen, maar tot nu toe heb ik niets gevonden. Nu zou ik het wel willen laten herstellen, maar tegen de prijzen van bijv. Care kan mijn portomonee helaas niet opboksen.

Dus nu ben ik opzoek naar iemand die mijn schade kan herstellen, dus ben jij dat of ken jij iemand die dat zou kunnen (en dan het liefst in zijn of haar vrije tijd) laat het me dan even weten a.u.b.

Alvast bedankt, groetjes

p.s. weet niet hoe ik foto's moet toevoegen ??? , maar heb ze wel voor een ieder die ze graag wil zien.

arjenT5R

Als ik jou was zou ik toch proberen 2 nieuwe deuren te zoeken
In DOP? Moeten die er zat te vinden zijn, mischien zoek je niet goed  ;D

En goed schade herstel is nou eenmaal aan de prijs.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Zwarte deuren heb ik wel liggen, ligt aan welke zijde, maar dat zijn S70 deuren, ik weet niet of die zo in een 850 kunnen

volvoracing

hmm. weet ik ook niet, maar ik zoek ze wel in de juiste kleur, anders word t nog erg prijzig, dan kan ik deze net zogoed laten uitdeuken en plamuren denk ik. maar de kleur sie ik zoek is dark olive green (421) maar ik denk ook niet dat die van een s70 in een 850 passen, 

volvoracing

ja, denk ook dat ik dat maar ga doen, nog ff doorzoeken naar andere deuren. maar wat is 'DOP"? :eusa_shifty:
Citaat van: arjenT5R op 29-04-2009 20:14:47

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

thuur

Citaat van: volvoracing op 29-04-2009 19:57:22
Hallo,

Ik heb op mijn 2 linker deuren een lelijke deuk zitten en ook zitten er op mijn voor en achterbumper wat krasjes. Nu heb ik overwogen om mijn deuren te vervangen ipv. laten herstellen, maar tot nu toe heb ik niets gevonden. Nu zou ik het wel willen laten herstellen, maar tegen de prijzen van bijv. Care kan mijn portomonee helaas niet opboksen.

Dus nu ben ik opzoek naar iemand die mijn schade kan herstellen, dus ben jij dat of ken jij iemand die dat zou kunnen (en dan het liefst in zijn of haar vrije tijd) laat het me dan even weten a.u.b.

Alvast bedankt, groetjes

p.s. weet niet hoe ik foto's moet toevoegen ??? , maar heb ze wel voor een ieder die ze graag wil zien.

1. Wegblijven bij CARe
2. rustig op je gemak zoeken naar betere deuren in kleur, 421 is geen zeldzame kleur.
3. ga eens langs bij andere schadeherstellers/spuiters/garages voor een offerte m.b.t. je bumper.

Gr 8)

arjenT5R

Citaat van: volvoracing op 29-04-2009 20:25:27
ja, denk ook dat ik dat maar ga doen, nog ff doorzoeken naar andere deuren. maar wat is 'DOP"? :eusa_shifty:
Citaat van: arjenT5R op 29-04-2009 20:14:47

DOP is de kleur die je bedoeld (421) dark olive pearl
de kleur is veel uitgegeven onder de 850 series dus moet niet moeilijk zijn daar
een deur voor te vinden (of twee).

Edit; zet een T.K. gevraagd adv. op Marktplaats en hier op het forum,
ik denk dat je overspoelt wordt met deuren ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

joebar

heb je van Geenacker in nijmegen al gebeld?