De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Super, tnx! :eusa_clap:

Niet echt een spannende beurt dus :eusa_think:  Vandaag maar even prijs opgevraagd bij de universele garage op 't dorp, maar nog geen reactie. Wel weer een nieuwe foutmelding :eusa_dance:

Het lampje brandde toch gewoon:

Voor de zekerheid even op het knopje gedrukt, maar inderdaad, het lampje ging weliswaar uit maar de dempers gingen niet in de comfort-modus.

Ik ben erg benieuwd wat het uitlezen van de computer op gaat leveren, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met de schokdempers aan de voorzijde die toch best wel aan vervanging toe zijn ::)

Sbv

Heb je nog garantie thuis ? dat wordt een leuke kerst zo....

Zitten de andere foutmeldingen er nog in ?

Kwa beurt valt het zo wel mee op distributie na. Anders laat je dat doen, en doen we de rest zelf ?

Marc O.

Citaat van: Taranis op 18-11-2009 20:03:14
Ik ben erg benieuwd wat het uitlezen van de computer op gaat leveren, maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met de schokdempers aan de voorzijde die toch best wel aan vervanging toe zijn ::)

Heb je al gespaard, of de kerstbonus al binnen? :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Sbv op 18-11-2009 20:19:26
Heb je nog garantie thuis ? dat wordt een leuke kerst zo....

Pa had die melding nog nooit gezien. Garantie krijg ik niet nee. Pak morgenochtend gewoon per ongeluk de sleutel van de 60. Ben toch altijd al weg voor men wakker is ;D

Zitten de andere foutmeldingen er nog in ?

Jep.

Kwa beurt valt het zo wel mee op distributie na. Anders laat je dat doen, en doen we de rest zelf ?

Ik heb er ook al over lopen denken ja. Voor 500 euro kun je zelf heel wat aan prutsen en die beurt stelt toch geen drol voor :eusa_think:

Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 20:21:33
Citaat van: Taranis op 18-11-2009 20:03:14

Heb je al gespaard, of de kerstbonus al binnen? :-\

;D

Nee, niet gespaard, de belastingdienst moest me nog even hebben. Kerstbonus nog niet gehad ;) Eigenlijk ook even wat andere prioriteiten qua kosten, heb eindelijk een huis naar m'n zin bezichtigd. Nu de financiële kant van het verhaal nog ::)

Marc O.

Citaat van: Taranis op 18-11-2009 20:52:58
...heb eindelijk een huis naar m'n zin bezichtigd. Nu de financiële kant van het verhaal nog ::)

Hey mooi, waar ergens?

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 20:58:49
...heb eindelijk een huis naar m'n zin bezichtigd. Nu de financiële kant van het verhaal nog ::)

Hey mooi, waar ergens?

Ik denk in Friesland :eusa_wall:

viking_in_shorts

Citaat van: Claudia op 18-11-2009 21:02:22
*pakt vast agenda voor housewarming*

:)

Gaat zeker niet lukken voor de 10e jan? Anders wil ik ook wel komen ;)

daytonawim

Citaat van: viking_in_shorts op 18-11-2009 20:59:55

Hey mooi, waar ergens?

Ik denk in Friesland :eusa_wall:

Wat is er mis met Friesland ?
Leuk en vooral goedkoop wonen in een redelijk file arm gebied :-)

viking_in_shorts

Citaat van: daytonawim op 18-11-2009 21:11:41
Wat is er mis met Friesland ?
Leuk en vooral goedkoop wonen in een redelijk file arm gebied :-)

Nee - nu snap je me verkeerd. Ik heb helemaal niets (!!!) tegen Friesland. Ben er lekker wezen zeilen, en die 11-dorpen-tocht mag ik ook altijd graag naar kijken.

Ik denk alleen niet dat Taranis daar een huis gaat zoeken ;)

Taranis

Hey mooi, waar ergens?

Wolphaartsdijk... echt een metropool ;D

@ viking: nee, dat gaat niet lukken. Het is de vraag of de bank voor die tijd weet of het akkoord is. Dat wordt in ieder geval na de jaarwisseling.
Ik denk dat ik ook bankier ga worden: alleen geld uitlenen als je weet dat het risico 0,0 is, maar wel lekker rente rekenen. Zo kan ik het ook ::)

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 18-11-2009 21:23:55

Hey mooi, waar ergens?

@ viking: nee, dat gaat niet lukken. Het is de vraag of de bank voor die tijd weet of het akkoord is. Dat wordt in ieder geval na de jaarwisseling.
Ik denk dat ik ook bankier ga worden: alleen geld uitlenen als je weet dat het risico 0,0 is, maar wel lekker rente rekenen. Zo kan ik het ook ::)

Deze is leuk: http://www.youtube.com/watch?v=J0rSXjVuJVg

Marc O.

Citaat van: Taranis op 18-11-2009 21:23:55

Hey mooi, waar ergens?

Ah mooi, dan kunnen we bij je aanleggen voor een kopje koffie als we weer eens naar Vlissingen gaan ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 19-09-2009 01:48:20

Citaat van: elianmars op 19-09-2009 01:04:44
Mooie wagen, Ronald!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik zou bijna jaloers gaan worden op je  ;D

;D

Deze start gewoon altijd... de ramen gaan naar beneden... en weer naar boven... :eusa_whistle:

Starten wil wel lukken, de ramen op en neer ook nog wel, maar verder?  :eusa_whistle:

Taranis

Vanochtend wilde ik even prijs opvragen voor een nieuwe thermostaat, maar volgens de dealer is dat ding alleen als set te krijgen: thermostaat + thermostaathuis + pakkingen + temperatuursensor. Totaal € 134,-.

Weet iemand of dat klopt? Wat voor thermostaat zit er eigenlijk in?

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 01-12-2009 10:12:25
Wat voor thermostaat zit er eigenlijk in?

n dure ;)