De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 13-02-2012 19:06:07
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-02-2012 18:03:25
Citaat van: KIM op 13-02-2012 14:09:49
Wanneer je ze alleen voor de VOMAC gaat toepassen, zet er dan een beetje behoorlijk licht op.
Mijn benchmark voor de volgende keer is toch het Hengeveld setje  :o

Que? Wassda een Hengeveld setje? ???

Ik ben met je eens dat xenon niet past op zo'n auto. Sowieso niet op een Volvo ouder dan een 'N' met heldere lampen, maar dat zal wel vloeken in de kerk zijn. :-[

Ewøut
Hengeveld( Ilya) had op zijn S70 met de Vomac 3 hele dikke Xenon lampen voorop. Alle sneeuw smolt weg voor de auto

Verder een zicht van 2 km plus in het donker (=nooit gehad dat ze het eind van de weg / volgende bocht niet zagen ;) )

Ewout Schalkwijk

Foto's of blogje beschikbaar? Lijkt me wel heel cool om te zien.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-02-2012 19:12:45

Ewøut

Er is een filmpje van gemaakt toen we 's avonds aan het driften (iiieeeeep) waren. Wellicht kan KIM die een keer op youtube zetten?
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-02-2012 19:12:45

Ewøut

eland.se

Zowel filmpjes als foto's ...

fpede

shiiit man, wat een bak licht! :o
groot contrast met aan en uit...  ;D

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-02-2012 17:59:42
Poeh, is een beste puist met geld zeg. 206 euro voor een schakelaar en een relais... :eusa_doh:

Ik denk dat ik dat nog ff uitstel, we gaan tenslotte alweer met licht van huis en naar huis...

Dat was dus ook mijn redenatie. De voorbumper moet er toch nog af voor een nieuwe kachel, dan kunnen die lampen er ook mooi op. Mooi klusje voor in 't najaar :)

Citaat van: viking_in_shorts op 13-02-2012 18:16:03
Het is wel geen originele volvo-schakelaar, maar daar is de prijs ook naar.
Msischien met een beetje goodwill een schakelaar "ombouwen" ?

http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Belysning/Extraljus/Monteringssats-for-extraljus-42686/

en ik heb ook een kortingskaart van 10% bij de Mekonomen. Prijs zonder korting:

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/volvo/kabeltjes.jpg

Tnx voor 't meedenken! Met korting en wisselkoers kom ik dan uit op 135 euro. Ik denk dat als ik echt zielig ga doen en m'n puppy-oogjes opzet (en het tegelijk met wat ander spul bestel) dat ik dan wel een 20% korting moet kunnen krijgen. Die 25 euro verschil is 't me dan wel waard voor een originele schakelaar :)

Citaat van: fpede op 13-02-2012 19:56:23
shiiit man, wat een bak licht! :o
groot contrast met aan en uit...  ;D

Ik zal wel te gevoelige ogen hebben oid, maar ik vond het ronduit irritant dat je verblind werd door de reflectie van de verkeersborden. Iets minder licht voldoet ook wel. Maar goed, 't idee is leuk ;)

fpede

kan ik goed geloven,... ben zelf ook nogal gevoelig voor (slecht afgesteld) licht,...
maar das dan vooral veroorzaakt door anderen hun gewone verlichting :eusa_whistle:
misschien zelf ook eens kijken voor een setje verstralers,... geeft nog een ruig uitzicht 8)
;D

Taranis

:eusa_whistle:

Dit wilde ik nou altijd al eens doen ;D

KIM

Foto 1 is wel een lijstje waard!

Taranis

Ik baalde dat ik m'n camera niet bij had dus heb het met telefoon moeten doen, maar ik zat inderdaad ook al te denken om die toch maar op groot formaat af te laten drukken :)

big ben

Hahahaha ....   ;D kwajongens streken!!  (eerst goed rond gekeken of er niemand in de buurt was zeker)

petrolhead

Mooie foto!
Ook interessant om te zien wanneer de achterwielen een bijdrage gaan leveren.

razorx

Heerlijke foto.
Het is zo fijn soms wat buiten het boekje te doen.

Wordt maar even mijn bureaublad achtergrond.

petrolhead

Taranis off piste  :eusa_eh:

8) ;D

Ben

En die eerste 2 meter heb je gesprongen?