De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Nee hoor: ik ben helemaal niet jaloers. :eusa_snooty: Hoe kom je erbij? :eusa_whistle:

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Maar willen jullie de eigenaar van de Volvo met die onmeunig vaste wielbouten even heropvoeden en uitleggen met hoeveel Nm die bouten vast horen te zitten? ::)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Dat is Elmar (Fudd)

viking_in_shorts

Dat huis ziet er netjes uit. Gaat dat nog steeds op schema?

Bouke

Zo te zien was jammer dat ik een ander meet had :eusa_whistle: het ziet er iig gezel :Dlig uit

Sbv

Citaat van: Bouke op 08-10-2012 21:52:57
Zo te zien was jammer dat ik een ander meet had :eusa_whistle: het ziet er iig gezel :Dlig uit
jij wou het niet verzetten  :evil:

Bouke

Na drie keer niet meer :eusa_snooty:

knoopie

Kon da noe nie anders met die olie bitje jammer eeejjjj vin je noe ook nie. K'had nog zo gezeid nie knoeie....
Altijd gezellig met zeeuwen en weer mooi weer eeeejjj....

buutegewhoon!

;)

arjenT5R

Citaat van: knoopie op 08-10-2012 23:40:30
Kon da noe nie anders met die olie bitje jammer eeejjjj vin je noe ook nie. K'had nog zo gezeid nie knoeie....
Altijd gezellig met zeeuwen en weer mooi weer eeeejjj....

buutegewhoon!

;)

sure!  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

het was erg gezellig ronald! Lekker gebeund en we hadden echt geluk met het weer.

widebody

Leuke foto's. Ziet er idd gezellig uit.

Off-topic: 2 berners! Van je ouders, Ronald?

Hoop dat ze rustiger zijn dan die van ons  :o;D.

Die is nu 2jaar en nog steeds zo wild als dag 1.

UserID6342

Leuke foto's heren, ziet er gezellig uit en ook mooi dat er toch nog wat gedaan is ;D

Taranis

Citaat van: Sbv op 08-10-2012 19:49:27
@Ronald, ook mooie foto's

Tnx! Wel de helft van de tijd vergeten foto's te maken maar ach :)

Citaat van: Marc O. op 08-10-2012 19:51:09
Nogmaals dank voor de gastvrijheid en het 'regelen' van de meeting + BBQ: Erg geslaagd, wederom!

Graag gedaan, jullie erg bedankt voor de bloemen. Volgens mij hebben jullie iemand erg blij gemaakt :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-10-2012 21:12:48
Nee hoor: ik ben helemaal niet jaloers. :eusa_snooty: Hoe kom je erbij? :eusa_whistle:

Tja, ik héb het nog aangeboden! :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-10-2012 21:12:48
Maar willen jullie de eigenaar van de Volvo met die onmeunig vaste wielbouten even heropvoeden en uitleggen met hoeveel Nm die bouten vast horen te zitten? ::)

Dat krijg je er nou van als je je momentsleutel niet op nul draait :eusa_whistle:
* Taranis duikt alvast weg

Citaat van: viking_in_shorts op 08-10-2012 21:33:25
Dat huis ziet er netjes uit. Gaat dat nog steeds op schema?

Ja zowaar... ze zijn wat later gestart door vergunning-ellende en die vertraging zijn ze niet meer ingelopen (gaat ook niet meer gebeuren), maar ze lopen verder wel perfect op schema. Deze week gaat de verdiepingsvloer erop, half november het dak.

Citaat van: beunmaat op 09-10-2012 01:57:54
het was erg gezellig ronald! Lekker gebeund en we hadden echt geluk met het weer.

Dat weer was gewoon goed besteld :eusa_whistle: (deze arrogantie moeten we volgend jaar vast bekopen met een flinke plensbui)

Citaat van: widebody op 09-10-2012 04:16:56

Die zijn inderdaad van m'n ouders ja. Die reu hebben ze gekregen toen ie 2 jaar oud was, die mensen wilden er vanaf. Bij mijn ouders was een aantal weken daarvoor de Berner (de 3e toen al) ingeslapen en ze misten een hond. Maar ja, een pupje was ook wel leuk dus kwam er ook nog een teefje bij en zodoende hebben ze er 2. En nee, ze zijn niet rustig al vind ik dat zelf wel fijn. Er mag wel een beetje pit in zitten, zolang ze maar luisteren. En dat laatste is een kwestie van af en toe een dagje of 2-3 schrikbewind en dan gaat het weer een maandje of wat prima :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 09-10-2012 07:46:07
Tja, ik héb het nog aangeboden! :P

Klopt, maar ik had geen dagen meer over....

Citaat van: Taranis op 09-10-2012 07:46:07
Dat krijg je er nou van als je je momentsleutel niet op nul draait :eusa_whistle:
* Taranis duikt alvast weg

:eusa_whistle:

Ewøut

P.S. Daarom reageerde je pas om 08:00 uur ;D ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

zo, gezellig ! volgende keer maar Diederik in zeeland zetten ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

widebody

quote author=widebody link=topic=33303.msg1279991#msg1279991 date=1349749016]

[/quote]

Die zijn inderdaad van m'n ouders ja. Die reu hebben ze gekregen toen ie 2 jaar oud was, die mensen wilden er vanaf. Bij mijn ouders was een aantal weken daarvoor de Berner (de 3e toen al) ingeslapen en ze misten een hond. Maar ja, een pupje was ook wel leuk dus kwam er ook nog een teefje bij en zodoende hebben ze er 2. En nee, ze zijn niet rustig al vind ik dat zelf wel fijn. Er mag wel een beetje pit in zitten, zolang ze maar luisteren. En dat laatste is een kwestie van af en toe een dagje of 2-3 schrikbewind en dan gaat het weer een maandje of wat prima :
[/quote]

Dan denk ik toch dat dier van ons toch wat "dommer" is. Snapt idd het concept schrikbewind niet. Soms denk ik wel eens , dom varken doe eens gewoon. Hij is te lomp om ongehoorzaam te zijn. Met 50kilo mag je niet opspringen, maarja meestal vergeet ie dat. Hij is wel superlief, ook met onze dochters van 1 en 3. En errug waaks. Probeer maar eens de tuin in te komen.