De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Goed te lezen dat het is gelukt mannen, wel jammer van die schokdemper. Had toch leuk geweest als de voorzijde het gewoon had volgehouden.

Fijn trouwens he, zo'n ipod-adapter? Ik ben zo blij dat ik niet meer met cd's hoef te hannessen. Veel plezier ermee :D.

big ben

Weer een verzorgde aanvulling in je blog  :eusa_clap:
En mooi dat het "weer gelukt is"  :D, blijf je nog een tijdje doorrijden met de XC  ;)

arjenT5R

Mooi klusje weer mannen :P ben blij dat er nog wat geslepen is wat zou je toch zonder haakste slijpert moeten bij het beter beunwerk :)

Ik ben blij dat je de voorste ophanging nog even vervangt voor ik je auto over neem  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

knoopie

Gezellig zo lekker een beetje zooien.
kan me voorstellen dat je een probleem had, bout eraf en dan niet verder kunnen....
De fun lees ik tussen de regels door jongens well done!

;)

Taranis

Citaat van: Chris op 29-12-2012 22:23:05
Goed te lezen dat het is gelukt mannen, wel jammer van die schokdemper. Had toch leuk geweest als de voorzijde het gewoon had volgehouden.

Fijn trouwens he, zo'n ipod-adapter? Ik ben zo blij dat ik niet meer met cd's hoef te hannessen. Veel plezier ermee :D.

Ik ben al druk bezig de iPod te vullen :) Die rammelende klote cd's in de auto ben ik al langer zat. Bovendien zitten achterbankpassagiers er altijd met hun knieën tegen. In de R en de V70 had ik er niet zo'n moeite mee met cd-wisselaar, maar in de XC zit je telkens onder het rijden cd's te wisselen. Ook niet zo veilig.

Die schokdemper is wel een beetje jammer, maar ik hoop dat ie het nog een jaartje uithoudt. Voor 2013 al wat andere plannen met de XC en dat kost genoeg.

Citaat van: big ben op 30-12-2012 08:59:42
Weer een verzorgde aanvulling in je blog  :eusa_clap:

Tnx voor 't compliment! :) Ik vind sleutelverslagen met foto's het belangrijkste in een blog, samen met technische info en trucs waar anderen ook wat aan kunnen hebben. Daarnaast is er natuurlijk nog een stukje funfactor en sociale interactie :)

Citaat van: big ben op 30-12-2012 08:59:42
En mooi dat het "weer gelukt is"  :D, blijf je nog een tijdje doorrijden met de XC  ;)

Ik zal wel moeten Ben!  :eusa_shifty: Niet dat het een straf is want als ie het doet is het een heerlijke auto, maar ik heb er de afgelopen 3 jaar gewoon teveel in moeten investeren (en het eind is nog niet in zicht) om 'm op korte termijn weg te doen. Ik overweeg 'm zelfs voorbij het half miljoen te sturen, om de kosten van de komende tijd er nog een beeeeeetje uit te kunnen halen. Tenzij arjenT5R natuurlijk een wereldprijs betaalt ;D

Citaat van: arjenT5R op 30-12-2012 09:31:43
Mooi klusje weer mannen :P ben blij dat er nog wat geslepen is wat zou je toch zonder haakste slijpert moeten bij het beter beunwerk :)

Ik ben blij dat je de voorste ophanging nog even vervangt voor ik je auto over neem  ;D

Ik zei het al ja, dat het weer ouderwets lomp beunwerk was zoals ons dat het beste af gaat ;D

Help je dan als je terug bent in ruil even de pakking van de turbo van je toekomstige auto te vervangen? :eusa_whistle:

Citaat van: knoopie op 30-12-2012 12:06:53
Gezellig zo lekker een beetje zooien.
kan me voorstellen dat je een probleem had, bout eraf en dan niet verder kunnen....
De fun lees ik tussen de regels door jongens well done!

;)

We hadden het klusje bewust uitgesteld tot de kerstvakantie. Als de auto dan een paar dagen niet rijdbaar zou zijn, was het niet zo erg geweest. Maar 't is gelukkig meegevallen :)
En inderdaad, op deze manier sleutelen is gewoon leuk ;)

UserID6342

Zo te sleutelen Ronald is altijd leuk en gezellig.  Net wat je zegt, niet alleen om de technische info wat hier op het forum komt / staat, maar ook om het sociale gedeelte (en geloof me, dat is vele malen belangrijker als het sleutelen aan je Volvo al zullen een hoop mensen dit niet zien)

Misha

Ik dacht altijd dat mijn vloerbedekking uitgesleten was door een kinderzitje of zo, maar nu weet ik zeker dat het bij de flessenhouder hoort :

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

@ Misha: ik heb die vorm ook nog nooit begrepen... of zit er soms een flessenhouder achterin het bakje van de middenconsole? Ik zit daar nooit dus zou het niet weten :eusa_shifty:

Citaat van: Dirk342 op 30-12-2012 17:06:29
Zo te sleutelen Ronald is altijd leuk en gezellig.  Net wat je zegt, niet alleen om de technische info wat hier op het forum komt / staat, maar ook om het sociale gedeelte (en geloof me, dat is vele malen belangrijker als het sleutelen aan je Volvo al zullen een hoop mensen dit niet zien)

Ik ben het met je eens dat vrienden (want die zitten er hier een hoop!) en het sociale contact wat ik met ze heb, vele malen belangrijker zijn dan dat stuk blik onder de carport. Het is tenslotte een gebruiksvoorwerp wat uiteindelijk door de shredder gaat. Maar dat wil niet zeggen dat een blog per se hoeft te verzanden tot een theekransje of onderonsje wat voor een buitenstaander niet te begrijpen is. Geintjes onderling zijn leuk en maken een blog een levendig geheel, maar wel met mate ;)

Misha

Citaat van: Taranis op 30-12-2012 17:16:41
@ Misha: ik heb die vorm ook nog nooit begrepen... of zit er soms een flessenhouder achterin het bakje van de middenconsole? Ik zit daar nooit dus zou het niet weten :eusa_shifty:

Ja, dat is echt zo. Die buitenring als het ware omhoog klappen/
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Snellebaksteen

En dan kun je ook nog een vuilniszakje in die ring klemmen. Handig joh zo'n V70  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 29-12-2012 20:04:10
Helaas kwam Sbv met de verblijdende mededeling dat niet alleen mijn schokdemper linksvoor zweet (na 90.000 km al  )

Sow, jij bent wel blij met die dure dempers he? Je had ze toch allemaal al vervangen? Net als bij de xenon lampen, ben ik ook nu weer blij dat ik niet van die dempers er onder heb liggen. :eusa_whistle:

Lekkere klusdag dus weer. Goed dat je wacht met je standkachel tot je hier bent. Heb ik ook nog wat te doen. :P

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Jij mag de koppeling van de V70 gaan doen Ewout. Standkachel doen Ronald en ik wel naast het wandelen etc

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 30-12-2012 23:32:36
Jij mag de koppeling van de V70 gaan doen Ewout. Standkachel doen Ronald en ik wel naast het wandelen etc

A R J E N T 5 R !!!!! H E L P !!!!!

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

harder schreeuwen, china is een end weg ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjenT5R

A R LP er komt wel iets aan, zei je wat?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!