De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Toch niet slopen ? bummer.... ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 10-01-2013 09:53:31
Gisteravond hebben Sbv en ik via whatsapp Ewout wijs gemaakt dat we 'm gaan slopen :evil: ;D

Eerst een beetje verdrietig, maar daarna zag ik mijn XC al met een compleet beige interieur rond rijden. En: minder gehavende velgen. :eusa_whistle:

Rechts dan misschien, links lukt je echt niet. De richtingaanwijzer kun je nog net bij met een punttang oid, maar het markeringslicht gewoon niet.

En sinds wanneer vind jij het lastig om je bumper te verwijderen? :eusa_snooty: Ik proef hier een beginnende des-interesse.

Misschien wel beter voor je portemonnaie. Loslaten heet dat. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Er zit een bruin interieur in de XC. Zwart staat veel mooierder, maar als je graag licht wilt, dan wil ik best met je mijn dashbord overbouwen en de vloerbedekking etc

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-01-2013 10:10:11
Gisteravond hebben Sbv en ik via whatsapp Ewout wijs gemaakt dat we 'm gaan slopen :evil: ;D

Eerst een beetje verdrietig, maar daarna zag ik mijn XC al met een compleet beige interieur rond rijden. En: minder gehavende velgen. :eusa_whistle:

Aasgier :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-01-2013 10:10:11
Rechts dan misschien, links lukt je echt niet. De richtingaanwijzer kun je nog net bij met een punttang oid, maar het markeringslicht gewoon niet.

En sinds wanneer vind jij het lastig om je bumper te verwijderen? :eusa_snooty: Ik proef hier een beginnende des-interesse.

Misschien wel beter voor je portemonnaie. Loslaten heet dat. ;D

Niet lastig, wel ergerlijk. In de V50 had ik hetzelfde lampje dinsdagavond in minder dan 30 seconden vervangen ::)

Citaat van: Sbv op 10-01-2013 10:12:21
Er zit een bruin interieur in de XC. Zwart staat veel mooierder

Sprak de man met de babykotsbak... :eusa_doh: :P

grijzev70tdi

Citaat van: grijzev70tdi op 09-01-2013 09:53:24
Bumper hoeft er niet af, tenminste bij Bi-xenon niet, dus bij jou ook niet lijkt me. Het is wel een gepruts maar het kan wel ;D paar weken terug nog gedaan

Je hebt gewoon te grote klauwen ;D Het is mij wel gelukt namelijk. Was ook links
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Nou kom maar doen dan, dat is schier onmogelijk. Het lampje valt achter het plaatwerk van het zijscherm.

Je bent er volgende week bij op de nieuwjaarsmeet toch? Mag je demonstreren. Krijg je een biertje en eeuwige roem van mij als het je lukt, krijg ik een biertje van jou als het je niet lukt.

grijzev70tdi

Als ik er ben wil ik het best proberen. Biertje laat maar als ik met de auto ben ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 10-01-2013 10:12:21
Er zit een bruin interieur in de XC. Zwart staat veel mooierder, maar als je graag licht wilt, dan wil ik best met je mijn dashbord overbouwen en de vloerbedekking etc

Incl. de 'Premium' deuren?  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Eh nee die hou ik zelf, kosten maar 300 per paneel

Ewout Schalkwijk

Dan zie ik er vanaf. >:(

;D

Sbv

De rest maar wel doen dan ?
Nu de crossmeeuw niet uit elkaar gaat

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 10-01-2013 23:10:50
De rest maar wel doen dan ?
Nu de crossmeeuw niet uit elkaar gaat

Jouw interieur zonder de de voorportier panelen? :eusa_think:

Neuh, ik vind zwart echt wel mooi...  :P

Sbv

Taranis

Je kunt veel zeggen over een N, maar met meer dan 4 ton op de teller en alle gloeibougies nog origineel gewoon 1x gloeien en direct starten en netjes lopen alsof er niets aan de hand is. Dat was met de 2.5D wel anders.

Vanmorgen had ik om 8.00 een afspraak met Chris z'n favoriete uitlijnboer. Nadat ik de man in kwestie 2x verzekerd had dat dit echt niet die auto was die 7x op de brug geweest was voordat het stuur eindelijk recht stond, mocht de XC op de brug. Na diezelfde man 3x de kilometerstand verteld te hebben ("Hóeveel zeg je?"), vroeg ie waarom ik eigenlijk langs kwam. Ik netjes uitgelegd dat we de stuurkogels vervangen hebben en het spul een beetje op het zicht afgesteld hebben.

Sander, we kregen de complimenten ;D Hij vond het erg netjes voor 'eventjes op het zicht', zelf zaten ze er vaak een stuk meer naast.
Vooraf:

En het complete rapport:

Tijdens het uitlijnen zag ik overigens wel dat de lekkage van het differentieel erger geworden is:

Ewout, mag ik het differentieel bij jou weer even bijvullen met die enge injectiespuit? :D

Na een half uurtje mocht de XC de brug weer af en het ding loopt weer keurig rechtuit en het stuur staat ook netjes recht 8) Rijdt toch wel wat fijner (voor een neuroot als ik ;D ).

Vanavond nog even het parkeerterrein bij de sportschool onveilig gemaakt door wat achtjes op de vastgereden sneeuw te draaien :eusa_whistle:

Chris

Hahaha.. hij was me nog niet vergeten dus ;D. Dat verbaast me ook niet eigenlijk.

Mooi dat de auto weer mooi rechtuit gaat en je stuur weer recht staat, ik herken de neurotische neiging dat het stuur exact recht moet staan wel geloof ik :eusa_whistle:.