De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: darius op 01-05-2009 20:33:27
Felicitado Ronald..

Das een mooie auto, enne wat geeft het dat het geen 850/v70 is ? Heb zelf ook een andere op het oog  ;D ;D een Rrrrrrrrrrr. Ga mazoutbak wel houden maar doe de 10v weg.
In ieder geval ga ik de crossmeeuw ook weer volgen hoor.

Tenk joe! :D Hoe zit het trouwens met dat terrasje? :P

Citaat van: Ben op 01-05-2009 20:45:26
Kijk, dat is nog eens een mooie auto. Gefeliciteerd Ronald !
Tweelingbroertje van die van mij :)
En hoezo volvo-forum.nl niet gestructureerd?
See you there  :P

En, goeie keus van je Pa. XC60 wordt ook mijn volgende.

Tja sorry, maar voor een XC kun je op www.volvoxc.com een stuk meer vinden dan op volvo-forum  :-\
Niettemin kijk ik af en toe echt wel mee op 't forum, maar daar blijft 't dan ook bij :)

Je XC60 al besteld of niet? :P

Citaat van: MichielMaas op 01-05-2009 20:48:40
Fantastisch mooie XC. Een supergave Volvo. Heel veel fijne km ermee.  :eusa_drool:

Dank je wel! Gaat zeker lukken 8) Ik heb nog nooit zo'n jonge auto gehad! Ik was met de V70 al van plan om er 4-5 jaar mee te doen, maar dat liep dus iets anders. Met de XC moet dat wel echt gaan lukken, iets beters dan de XC ga ik voorlopig financieel niet trekken ;D

Citaat van: Marc O. op 01-05-2009 20:52:12
Mooie bak hoor Ronald, veel plezier ermee!

Dank je wel! Over tweelingbroer gesproken trouwens, het broertje van de jouwe rijdt sinds een tijdje in Goes rond. Ook een **-DL-HB, in dezelfde kleur. Telkens denk ik jou te spotten, is het een ouwe vent met sigaar :eusa_doh:

Citaat van: fbm op 01-05-2009 20:52:26
Lucky bastard!   8)

Beetje maar toch?  :angel:

Citaat van: ief op 01-05-2009 21:35:06
Je woont volledig in het verkeerde land voor zo'n mooi XC70.  :eusa_whistle:

Maar wel hartstikke gaaf!! :eusa_clap:

Dank je! :D

En dan kom ik 'm toch gewoon even uitproberen in Oostenrijk? :P

Citaat van: hathu op 01-05-2009 21:46:30
Aftellen tot week 40, en opletten of je Pa tot het zover is er zuinig op blijft. Tis een hele mooie wagen,alleen die achterste spatlappen :-\ vind ik niks en ik ben al heel lang 50+.

Hij blijft er wel zuinig op, we hebben duidelijke afspraken gemaakt. Hij krijgt zelfs nog wat extra onderhoud omdat ik 'm overneem, zaken die ie anders niet meer uit had laten voeren. De intercooler begint te verweren dus daar komt een nieuwe voor in de plaats. De distributiewissel wordt ook binnenkort uitgevoerd, dus kan ik er weer 160.000 km tegenaan 8)

Citaat van: fearless op 01-05-2009 22:10:18
Erg mooie auto.  :eusa_clap:

Paar mooie dikke wielen er onder, krijg je een erg dikke auto van.  :eusa_dance:

Dank je! :D

Ik ga morgen al wat moois ophalen in Hengelo (Overijssel). Lekker naast de deur ;D

@ Yits: dank je wel! :D

En nee hoor, je bent geen mastodont, gewoon een die-hard :P

Marc O.

Citaat van: Taranis op 01-05-2009 22:49:24
Citaat van: Marc O. op 01-05-2009 20:52:12
Mooie bak hoor Ronald, veel plezier ermee!

Dank je wel! Over tweelingbroer gesproken trouwens, het broertje van de jouwe rijdt sinds een tijdje in Goes rond. Ook een **-DL-HB, in dezelfde kleur. Telkens denk ik jou te spotten, is het een ouwe vent met sigaar :eusa_doh:

Dat "ouwe vent" zou onderhand wel eens kunnen kloppen, maar die sigaar............. :eusa_hand:

;D

Moesten maar weer eens een mini-meet in het Zeeuwse doen. Kan ik meteen die Crosser zien  :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Claudia

Citaat van: razorx op 01-05-2009 22:14:10
gefeliciteerd Ronald!

Claudia een verse,
Misha een verse,
Lars een verse,
Ronald een verse.

Waar moet dat naartoe?
Ben ik nu een mastodont  :eusa_think: ?


We wachten met open armen op je hoor!  :P


Citeer
Ik denk dat ik de 850 correlatie maar weer ga bellen!  ;)




Misha heeft deze week dienst. :eusa_shifty:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

elianmars

Mooi, Ronald!

Ik had van Sander al het één en ander gehoord, dus verwachtte het eigenlijk wel  ;)

Jammer dat je minder lang van Roetmeeuw heb kunnen genieten dan je van plan was, maar wat er voor in de plaats komt is gewoon een heel dikke bak!  :eusa_clap:

Ben

Citaat van: Taranis op 01-05-2009 22:49:24
Citaat van: Ben op 01-05-2009 20:45:26
Kijk, dat is nog eens een mooie auto. Gefeliciteerd Ronald !
Tweelingbroertje van die van mij :)
En hoezo volvo-forum.nl niet gestructureerd?
See you there  :P

En, goeie keus van je Pa. XC60 wordt ook mijn volgende.

Tja sorry, maar voor een XC kun je op www.volvoxc.com een stuk meer vinden dan op volvo-forum  :-\
Niettemin kijk ik af en toe echt wel mee op 't forum, maar daar blijft 't dan ook bij :)

Je XC60 al besteld of niet? :P

Ja, dat forum ken ik wel maar is Engelstalig. En de meeste Nederlanders/Vlamingen geven de voorkeur aan hun Moerstaal.

Nee, de XC70 heeft pas 50.000 gereden dus die moet nog even mee. (tenzij iemand met een heel goed bod komt natuurlijk)

Guido S70

Dus er komt een mooi onderhouden V70 tdi automaat beschikbaar...

darius

Ronald zal ik vanmiddag eens naar een terrasje komen rijden aan de zee ofzo ? Misschien nog andere liefhebbers ook  ;D
No show, only go.

Taranis

#22
Citaat van: Marc O. op 01-05-2009 22:58:30
Dat "ouwe vent" zou onderhand wel eens kunnen kloppen, maar die sigaar............. :eusa_hand:

;D

Moesten maar weer eens een mini-meet in het Zeeuwse doen. Kan ik meteen die Crosser zien  :D

Met oud bedoel ik begin 60. Volgens mij ben jij dat nog niet :P

Mini-meet: prima! :D Of je de XC dan al ziet weet ik niet, afgelopen week was ie de hele week in België, de week daarvoor in Denemarken, aanstaande week Zweden... niet echt vaak thuis dus ::)
Dat ding krijgt straks een luizenleventje bij mij 8)

Citaat van: elianmars op 01-05-2009 23:35:52
Mooi, Ronald!

Ik had van Sander al het één en ander gehoord, dus verwachtte het eigenlijk wel  ;)

Jammer dat je minder lang van Roetmeeuw heb kunnen genieten dan je van plan was, maar wat er voor in de plaats komt is gewoon een heel dikke bak!  :eusa_clap:

Dank je! :D Idd jammer maar ja... je leeft maar 1x ;)

Sander heeft toch niet teveel verteld? Procedure van 't olie warm rijden ofzo :eusa_whistle:

Citaat van: Ben op 02-05-2009 08:29:26
Nee, de XC70 heeft pas 50.000 gereden dus die moet nog even mee. (tenzij iemand met een heel goed bod komt natuurlijk)

50.000 km op de teller van een auto van 3 jaar oud? Is het dan niet voordeliger om benzine te rijden?

Citaat van: Guido S70 op 02-05-2009 10:18:13
Dus er komt een mooi onderhouden V70 tdi automaat beschikbaar...

Jep! Ik had 'm eigenlijk aan een collega beloofd, maar die kan geen maanden meer wachten dus we gaan maandag voor een andere V70 TDI automaat kijken. Mijne gaat over een paar weken dan gewoon het internet op :)

Had u interesse? :D

Citaat van: darius op 02-05-2009 10:25:21
Ronald zal ik vanmiddag eens naar een terrasje komen rijden aan de zee ofzo ? Misschien nog andere liefhebbers ook  ;D

Klinkt als een goed plan, maar ik stap zo zelf in de auto om even naar Hengeloooooo te rijden om wat op te halen voor de XC :eusa_drool:
Vanavond etentje dus dat gaat niet lukken... morgen kan wel? Alleen geven ze dan iets minder briljant weer af maar ja  :-\

elianmars

Citaat van: Taranis op 02-05-2009 11:48:28


Citaat van: elianmars op 01-05-2009 23:35:52
Mooi, Ronald!

Ik had van Sander al het één en ander gehoord, dus verwachtte het eigenlijk wel  ;)

Jammer dat je minder lang van Roetmeeuw heb kunnen genieten dan je van plan was, maar wat er voor in de plaats komt is gewoon een heel dikke bak!  :eusa_clap:

Dank je! :D Idd jammer maar ja... je leeft maar 1x ;)

Sander heeft toch niet teveel verteld? Procedure van 't olie warm rijden ofzo :eusa_whistle:




Eh.............  :eusa_whistle:

Zo ga je niet met de wagen van je pa om, hè  :eusa_naughty: ;D

Ben

Citaat van: Taranis op 02-05-2009 11:48:28
Citaat van: Ben op 02-05-2009 08:29:26
Nee, de XC70 heeft pas 50.000 gereden dus die moet nog even mee. (tenzij iemand met een heel goed bod komt natuurlijk)

50.000 km op de teller van een auto van 3 jaar oud? Is het dan niet voordeliger om benzine te rijden?

De eerste kilometers reed hij bij Volvo Italia. ik heb 'm pas zo'n 35.000 km en nog geen 1 1/2 jaar.
En die D5 is zo'n lekkere motor :-)

UserID6342

Mooie auto Ronald, en als je 'm zo kunt overnemen, idd met de onderhoudshistorie, is het alleen maar super te noemen.  Nog even geduld maar wel alvast heel veel plezier ermee.

Wijnand

Gave kar, Ronald! En mazzel dat je er zo aan kunt komen. Zeker bij deze types lijkt het me fijn om de hele geschiedenis te weten, en de vorige eigenaar te kennen. Veel plezier er mee!

Groet,
Wijnand.

)()()sT

Ik vind het een hele mooie wagen, kan mij wel bekoren  :)
Veel plezier alvast, ik neem aan dat je regelmatig proef mag rijden?  ;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 02-05-2009 13:16:41
Eh.............  :eusa_whistle:

Zo ga je niet met de wagen van je pa om, hè  :eusa_naughty: ;D

;D

Zolang ik m'n bekeuringen zelf betaal boeit 't 'm niet echt eigenlijk  ;)

@ de rest: nogmaals tenk joe :D

@ Wijnand: klopt, ze zijn toch wel wat storingsgevoeliger dan 'onze' 850's. Zonder onderhoudshistorie zou ik er m'n twijfels over hebben. Je kunt geluk hebben maar je kunt er ook op leeg lopen  :-\

Citaat van: )()()sT op 02-05-2009 15:39:47
Veel plezier alvast, ik neem aan dat je regelmatig proef mag rijden?  ;D

Dat valt tegen, dat ding is bijna nooit thuis. Bovendien staat ie nog op de zaak dus met teveel privé kilometers krijg je weer geneuzel met de bijtelling. Als ik voor pa's zaak weg moet en de XC staat thuis, dan is de keus makkelijk natuurlijk ;D

Vanmiddag even naar Hengelo op en neer geweest om wat wielen te halen. Wat zijn die XC90 wielen groot :o



Even ééntje schoongemaakt voor de foto:



Setje 18" Atlantis. De hele set is 10 maanden oud en absoluut in onberispelijke staat. Geen krasje te vinden, ze moeten alleen even schoongemaakt worden. De banden zijn 2 maten te groot voor de XC70, maar dat geeft niet, zit toch geen profiel meer op. Zelf nog even andere banden en naafadapters scoren... ben wel heel benieuwd hoe dit gaat staan  :eusa_dance:

Laserblue

sjieke bak zeg!

schiet 'ns op met die foto's ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*