De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 13-12-2010 20:55:37
Ik hoop het inderdaad ook! :D

@ viking: ik heb het aankooptips topic al doorgelezen daar ;D, maar ook die dingen zijn niet bepaald probleemloos. Alles wat er op en aan zit kan kapot, ben ik inmiddels achter. Dat zal met een Audi niet anders zijn. Neemt niet weg dat de reparatiekosten wel in verhouding moeten zijn. Ik heb er inmiddels zoveel in geïnvesteerd dat wegdoen dom zou zijn, maar als dit het ook niet is blijft volgens mij alleen het differentieel achter nog over. Ik heb nog niet het lef gehad om te vragen wat dat ding kost. Ik ben bang dat dan het moment komt dat ik er klaar mee ben ;)

;D

Ohhh .. dus het duurt nog wel even ;)

Sbv

Differentieel kost dacht ik ca 1500 euro, en dan ligt het in een doos achterin de auto.
Die aandrijfassen zetten we er binnenkort wel onder, zal even een flinke injectiespuit (60 cc geloof ik) uit ziekenhuis mee laten nemen zodat differentieel gelijk gevuld kan worden

Taranis

:eusa_clap: :D

Ik zal alvast een stuk pijp zoeken om de bouten van de achteras los te krijgen ::)

Chris

Citaat van: Taranis op 13-12-2010 21:03:46

Ik zal alvast een stuk pijp zoeken om de bouten van de achteras los te krijgen ::)

;D...

Er is weer grof geschut nodig!

Emiel

Ben ik benieuwd waarom je een grote pijp nodig hebt voor een paar asjes.. :eusa_shifty:

Taranis

Die asjes zijn het probleem (denk ik) niet, maar dat alle bouten compleet vastgerot zitten wel. Bij het vervangen van het wiellager ook een stuk pijp op de sleutel nodig gehad, met de luchtsleutel kregen we de bouten niet los.

Sbv

Citaat van: Taranis op 14-12-2010 07:31:58
Die asjes zijn het probleem (denk ik) niet, maar dat alle bouten compleet vastgerot zitten wel. Bij het vervangen van het wiellager ook een stuk pijp op de sleutel nodig gehad, met de luchtsleutel kregen we de bouten niet los.
Gelukkig is aan de andere kant de boel al eens losgeweest, scheelt hopelijk wel iets

Thijs T5

Het is hier wel angstvallig stil geworden.... :)

Brand los is de bolide eindelijk verlost van z'n rammeltje of is het nog steeds een stuiterbak ???

Hoop dat je een goede/Betaalbare :eusa_whistle: oplossing hebt kunnen vinden.

Gr Thijs

Sbv

De assen zijn binnen. Nu nog een geschikt moment vinden om ze te monteren. Zowel Ronald al ik hebben een redelijk volle agenda in het weekend momenteel. Planning is nu 14 januari dat we de assen gaan monteren

UserID6342

2.5 a 3 mtr zat ? Kun je 'm hier wel even lenen, zeker weten dat je ze dan los krijgt ;D

Sbv

Heb nog wel ergens een stuk steigerpijp liggen denk ik

R o b

Citaat van: Sbv op 22-12-2010 08:21:58

Heb ook alle lengtes in de tuin liggen....dus geef maar een schreeuw!  ;D

elianmars

Citaat van: R o b op 22-12-2010 08:24:04
Citaat van: Sbv op 22-12-2010 08:21:58

Heb ook alle lengtes in de tuin liggen....dus geef maar een schreeuw!  ;D

Pak er eentje van zes meter  ;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-12-2010 06:58:43
De assen zijn binnen. Nu nog een geschikt moment vinden om ze te monteren. Zowel Ronald al ik hebben een redelijk volle agenda in het weekend momenteel. Planning is nu 14 januari dat we de assen gaan monteren

Op een vrijdag? Bij je werkgever op de brug dan?

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-12-2010 09:19:45
Citaat van: Sbv op 22-12-2010 06:58:43

Op een vrijdag? Bij je werkgever op de brug dan?

15 januari dan ;D

Assen waren gisteren pas binnen bij de dealer, moet ze vandaag nog even ophalen. Voor het einde van het jaar de oude terug kan ie dus mooi vergeten ;)

Er ligt genoeg rommel in het oud-ijzer rek hier dus dat stuk pijp komt wel goed :P