eindelijk een echte auto

Gestart door Joadalama, 04-11-2003 16:58:47

Vorige topic - Volgende topic

Joadalama

na 4 jaar dieselen in kleine bakkies, nu eindelijk een echte auto gekocht. Ik heb veel aan dit forum gehad om te kijken of de auto van mijn keus wel een goeie koop was.

Wat is het geworden? een 850 GLT 2.5-20V estate uit 1994 met 233K op de klok. Bij mijn (niet volvo) dealer voor 6800 euro. Bij aflevering grote beurt, airco filter vervangen en opnieuw afvullen en 6 maanden bovag garantie. Auto ziet eruit alsof die de km's op de rollenbank heeft gereden.

BartRas

Gefeliciteerd, veel plezirige km's toegewenst. Er kunnen er nog wel 233 bij ;D
there is no substitute for PK's

Koos

Knappe kar, veel roffelplezier!

ps; die 'NL' sticker haal je er toch wel af..?  ;)

Grt. Koos

Joris_Scholte

Mooie auto! Gefeliciteerd!

martijn.

He, volgens mij een bekende auto,  heb je deze bij Gommans en Janssen in Roermond gekocht?

Nette auto.

BenC70ES

Gefeliciteerd met je mooie aankoop  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

855-Champagne

Gefeliciteerd met je aankoop en veel veilige km

Ben

En met de mooiste velgen die Volvo ooit op een auto heeft gezet heeft. :D

Reitse

Knappe wagen!!

Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst! :D

Blackstone

Mooie auto. Heel veel rijplezier ermee :)

De uil

Ziet er perfect uit, strak in de lak...

Veel plezierige kilometers!

Joadalama

Citaat van: martijn. op 04-11-2003 18:04:28
He, volgens mij een bekende auto,  heb je deze bij Gommans en Janssen in Roermond gekocht?

Nette auto.

Ja, dat klopt! Hij staat in Boxmeer, is gekocht in Roermond, en gaat waarschijnlijk in onderhoud in Venlo (om het maar even makkelijk te houden). Waar ken je hem van? Volgens het onderhoudsboekje heeft tie eerst in Apeldoorn gelopen, en daar na in de buurt van Boxmeer. Wat ik begrepen heb heeft de vorige eigenaar nu Kia Sorento. Tja, hoe je dat kan doen als je 850 hebt gereden weet ik ook niet ;)

MartV70D

Mooie 850 Gefeliciteerd, als je zilvere V70( zie van Ford naar Volvo)  tegenkomt in de omgeving knipper dan even.

Veel plezier met inderdaad een echte auto!

vfredje

Mooie auto zo te zien.
Proficiat en rij ze !!!

Kleurverschil tussen achterscherm en achterdeur zal
wel fotoverschil zijn neem ik aan. (geen schade???)
BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

Roeland

Strakke bak hoor! Veel plezier ermee. Hopen je vaak hier te zien (niet met pech natuurlijk  ;D ).

Ik zie absoluut geen kleurverschil hoor!! Ook niet op de foto, los van schaduws die zowel over achterscherm en portier lopen. En wat is dat nu weer voor opmerking? Iemand blij met zijn auto, ga je op basis van niks lopen roepen dat ie misschien schade heeft gehad.
66 > Daf 66 > 745 2.3t > 855 2.5 20V > V70 XC > V70 D5