Bovenste motorsteun rubber

Gestart door sammykazie, 02-05-2009 11:08:14

Vorige topic - Volgende topic

sammykazie

Mijn bovenste motorsteun rubber is gebroken.
Er is al veel over geschreven maar wat ik niet heb gevonden is of dat je er nog mee mag rijden of best zo veel mogelijk vermijden?

volvoc70T5

zo snel mogelijk vervangen..

elke keer als je nu schakelt krijgt het spruitstuk een beste opdonder ivm het blok nu wat vrijer kan bewegen..
dus niet te lang mee wachten voordat je je spruitstuk straks lek hebt..

darius

Citaat van: sammykazie op 02-05-2009 11:08:14
Mijn bovenste motorsteun rubber is gebroken.
Er is al veel over geschreven maar wat ik niet heb gevonden is of dat je er nog mee mag rijden of best zo veel mogelijk vermijden?

En controleer die andere steunen ook goed want die zijn nu ook extra belast geweest. Is overigens makkelijk zelf te doen het vervangen van de bovenste steun.
Succes
No show, only go.

sammykazie

Hey bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb het prob. juist ondekt en moet dit wknd nog een paar honderd km rijden. Nu vraag ik mij af of ik dat beter uitstel of wel kan (voorzichtig) doorrijden en het in de loop van volgende week vervangen.  :eusa_think:

Kan goed zijn dat die steun al een langere tijd kapot is. :-[

Nu dat zelf vervangen lijkt me inderdaad niet zo moeilijk zeker niet na het lezen van de verschillende Topics hierover.

darius

Sammy je kunt beter niet een paar honderd kilometer doorrijden  :eusa_naughty: :eusa_snooty:
No show, only go.

mevita

Wat is er precies gescheurd dat dikkkere gedeelte of dat vlies wat ertussen zit?

darius

No show, only go.

sammykazie

Het dikke gedeelte is afgebroken aan de twee uiteindes.

mevita

daytonawim

kosten 15 euro en een uurtje pielen :-)

sammykazie

Dat fototje krijg ik er niet op ???

Heb dat nog al geprobeerd maar lukte toen ook niet...Extra opties en dan bijlagen...maar geen bijlagen te vinden ???

darius

Citaat van: sammykazie op 02-05-2009 11:55:16
Dat fototje krijg ik er niet op ???

Heb dat nog al geprobeerd maar lukte toen ook niet...Extra opties en dan bijlagen...maar geen bijlagen te vinden ???
hhahaha had ik ook in het begin. het is iets met kopieren en plakken etc. succes
No show, only go.

sammykazie

razorx

Inderdaad aan vervanging toe.
Check ook even de lage steun rechts bij het voorwiel.
Die zal zeker te lijden hebben gehad.

Ik reed te lang door met een kapotte bovenste steun, dat leverde me een gescheurd uitlaatspruitstuk op.

Succes!
Y.

sammykazie

Die andere steun had ik ook zien zitten. Zal straks eens beter kijken.

Zie je dat ook gemakkelijk of dat die versleten is of niet?