Typeplaatjes

Gestart door volvomen, 05-11-2003 03:46:59

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Marc O. op 19-12-2008 14:58:41
Dan zou ik er nog even ".nl" achter plakken ;)
Citaat van: Marc O. op 19-12-2008 16:01:31
Ook "www." ervóór plakken?

Zoiets dus:

En overdag niet te zien. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

walter leever

Citaat van: Vulk op 19-12-2008 21:17:26
Ik ben wat in "dubio" wat ik nu ga doen met mijn typeplaatjes. Ik denk erover na om "volvo" weg te doen en enkel "850 T-5" te laten staan. De letters wou ik wel herspuiten, maar in welk kleur?

Origineel? Eugene stelt bordeaurood voor. Photoshoppers, ga uw gang. :)

http://www.vulk850.be/volvo/poets%201.JPG

Ik zou alleen T-5 laten staan ;)

Vulk

Dacht ik ook al aan. Enkel moet ik dan het embleempje even herspuiten. Benieuwd of ik het er in 1 stuk vankrijg. :-)

JaapT-5

Citaat van: Vulk op 22-12-2008 08:17:06
Dacht ik ook al aan. Enkel moet ik dan het embleempje even herspuiten. Benieuwd of ik het er in 1 stuk vankrijg. :-)
Eraf halen kan (ook) goed met een heel dunne nylon draad waarmee je de tape doorsnijdt.
'Herspuiten' van het chroom is voor mij een uitdaging. Op mijn auto heb ik het embleem al eens 'bijgewerkt' met héél lichte aluminiumverf maar echt mooi vind ik het niet.
Ben benieuwd hoe je dat gaat doen en hoe het wordt!

Typo gefixt
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

Turbo-Geek

Citaat van: JaapT-5 op 23-12-2008 09:08:04
Eraf halen kan (ook) goed met een heel dunne nylon draad waarmee je de tape doorsnijdt.  geworden.
'Herspuiten' van het chroom is voor mij een uitdaging. Op mijn auto heb ik het embleem al eens 'bijgewerkt' met héél lichte aluminiumverf maar echt mooi vind ik het niet.

Herspuiten ?   Type plaatjes koop je gewoon Nieuw bij de dealer.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

JaapT-5

Citaat van: Turbo-Geek op 23-12-2008 10:28:50
Citaat van: JaapT-5 op 23-12-2008 09:08:04
Eraf halen kan (ook) goed met een heel dunne nylon draad waarmee je de tape doorsnijdt.  geworden.

Herspuiten ?   Type plaatjes koop je gewoon Nieuw bij de dealer.
"Nieuw kopen" kan altijd nog. Maar ik voel mij opgelicht wanneer ik €20,- mag overhandigen aan de dealer voor 'n halfonsje plastic. Dàt gaat te ver, zeker nu het een 'non-functional item' is.
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

Turbo-Geek

Ik vind de prijzen doorgaans wel meevallen, en ik ben best blij dat ze uberhaupt nog te krijgen zijn (is soms weleens anders).
Het eraf halen is een optie en dan heb je de kosten niet maar als ik ze moet gaan spuiten om een paar euro te besparen wordt het tijd om een goedkopere auto te rijden ;)
  The things you own end up Owning you !

walter leever

Daarom T-5 laten staan(kun je laten zien dat je het nog kunt betalen) :eusa_shifty:

en gewoon chrome laten ;)

Jeroen V70

Ik heb de auto gekocht zonder en vond het toch wel  mooi strak. Kenners zien en horen toch wel dat het "maar" een 10V is. De niet kenners zijn altijd onder indruk van het geluid en vragen dan altijd: "is zeker een snelle?" :eusa_whistle: Antwoord dan natuurlijk: heeeeel snel :P

Racing is life, everything in between is just waiting

Vulk

Citaat van: Turbo-Geek op 23-12-2008 14:10:36
Ik vind de prijzen doorgaans wel meevallen, en ik ben best blij dat ze uberhaupt nog te krijgen zijn (is soms weleens anders).
Het eraf halen is een optie en dan heb je de kosten niet maar als ik ze moet gaan spuiten om een paar euro te besparen wordt het tijd om een goedkopere auto te rijden ;)

20 euro vind ik nog doenbaar, maar eens je ze allemaal vervangen hebt zit je al vlug aan €60 en dat vind ik echt veel voor typeplaatjes. Als ik ze zelf kan herspuiten en terug mooi krijg heb ik er trouwens een pak meer voldoening van. :)

Marc O.

Citaat van: Jeroen V70 op 24-12-2008 09:23:05

Waar is de forumsticker? :P

Het lijkt trouwens net of de letters/cijfers op je kenteken te dicht op elkaar staan. Aan de linker- en rechterkant is ook nog redelijk wat ruimte over. Gezichtsbedrog.....? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jeroen V70

Waar is de forumsticker? :P

Het lijkt trouwens net of de letters/cijfers op je kenteken te dicht op elkaar staan. Aan de linker- en rechterkant is ook nog redelijk wat ruimte over. Gezichtsbedrog.....? :eusa_think:
[/quote]

ahum..... wordt nu wel tijd voor een forum stikker ja!!!! Kentekenplaat is gezichtsbedrog!

Marc O.

Citaat van: Jeroen V70 op 24-12-2008 09:40:58
Kentekenplaat is gezichtsbedrog!

Ah, dan wordt het tijd voor m'n tweede kop koffie :eusa_wall:

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jeroen V70

Marc O,

Forumstickers zijn per vandaag besteld. Dus Volvo-rijders omgeving Rotterdam opgelet.  ;D ;D