MTB meeting 27 juni '09

Gestart door 993GT2, 05-05-2009 19:25:16

Vorige topic - Volgende topic

gewoon peter

Citaat van: hathu op 22-06-2009 15:14:48
Citaat van: 993GT2 op 20-06-2009 19:56:04
Er zijn wel een paar mooie foto spots op de route. Wellicht kunnen we ook tijdens de rit afspreken dat jij alvast ergens gaat staan en dat wij dan, met enige tussenpozen, achter  je aan komen zodat jij je plaatjes kunt schieten? Daar komen we vast wel uit.

Het maken van plaatjes is altijd welkom natuurlijk!!!!!

Behulpzaam als ik ben, hier kun je alvast een plekje uitzoeken. http://www.routeyou.com/route/view/16269/fietsroute-mountainbikeroute-zeddam.nl

Harry man, fantastisch!! Vanavond nog met m'n vrouw over gehad. Ik ben toch echt van plan om mee te fietsen. Dan nog zo'n loeizware camera valt dan ook weer tegen. Zij wil nu wel de foto's maken, maar zegt, vraagt "waar moet ik staan? Als jij eventueel weet waar die makkelijk bereikbare punten zijn, zou je dat dan even willen aangeven op die kaart.

En deze vraag geldt uiteraard ook voor degene die de route door en door kent. Dus alsjeblieft, 993GT2 (helaas weet ik je naam niet) Florian jullie zijn daar ook behoorlijk bekend, geef even door die mooie punten om wat foto's te schieten. Liefst bij een klim, dan heeft ze even de tijd.
Blijft van mijn kant nog een opmerking "hoe herkent zij jullie?", iemand daar een oplossing voor??? Hard je naam roepen of volvo, dom kijken o.i.d. ik hoor het wel. Vandaag nog spd pedalen gevonden met plaatjes en gelukkig nog wat hulpstukken om ze onder m'n schoenen te schroeven. Er zitten nu n.l. spd-r plaatjes onder (voor de weg). Nieuwe binnenbanden, de oude knapten beide na het oppompen en ik rij met Panaracer Mach SS banden (semi slick).
Verder hoop ik dat jullie beter slapen dan ik. Een heel lichte nervositeit begint zich toch weer meester te maken van mij. Ruim 5 jaar niet meer gefietst.  groet, peter

FGG

Citaat van: mehn op 22-06-2009 19:49:58
Citaat van: FGG op 22-06-2009 14:48:11
Mmm, nu blijkt dus dat de hoeveelheid grip bij een natte ondergrond wel eens minder zou kunnen zijn.

Zitten ze goed om?

Moet ik nakijken. Ga ik morgenavond even doen.

Nu was het weer gistermorgen wel extreem slecht!

Leuke bijkomstigheid. Zojuist de nieuwste uitgave van het boekje met MTB-routes bekeken bij een vriend van me en uitgerekend bij de route van aanstaande zaterdag staat een foto van Lars! ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Citaat van: gewoon peter op 22-06-2009 22:45:14
Ik ben toch echt van plan om mee te fietsen.

Verder hoop ik dat jullie beter slapen dan ik. Een heel lichte nervositeit begint zich toch weer meester te maken van mij. Ruim 5 jaar niet meer gefietst.  groet, peter

Mooi man, gezellig dat je mee gaat!

Citaat van: FGG op 22-06-2009 23:05:33
Leuke bijkomstigheid. Zojuist de nieuwste uitgave van het boekje met MTB-routes bekeken bij een vriend van me en uitgerekend bij de route van aanstaande zaterdag staat een foto van Lars! ;D

Ik ontken!
De Tussenpaus

Turbobiker

Nog even samenvatten:

Komende zaterdag de 27ste om 11 uur in Beek achter de supermarkt. (kaartje op pagina 3) Dat staat nog?
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 23-06-2009 10:57:05
Nog even samenvatten:

Komende zaterdag de 27ste om 11 uur in Beek achter de supermarkt. (kaartje op pagina 3) Dat staat nog?

Misschien is een adres ook praktisch. Rob?

Ik had me voorgenomen gisteravond nog even voluit te gaan op m'n eigen route om vervolgens tot zaterdag niet meer te fietsen. Da's me al eerder opgebroken. Echter, de sessie van gisteravond werd vroegtijdig afgebroken omdat m'n fietsmaatje misselijk werd en last van hoofd- en maagpijn kreeg. Gisteravond dus een hele relaxte 20km gereden. Ik twijfel of ik nu nog een keer zal gaan. Donderdag valt af, band. Vrijdag is te laat en vanavond is te vroeg. Kortom, nee dus. We zullen 't zaterdag zien: mp3-speler op m'n kop, rustig die 25km tokkelen en me niet gek laten maken door allerlei mtb-goden en andere gekken die me voorbij denderen.

GeertG

Citaat van: FGG op 24-06-2009 09:58:17
Citaat van: Turbobiker op 23-06-2009 10:57:05
Nog even samenvatten:

Misschien is een adres ook praktisch. Rob?

Ik had me voorgenomen gisteravond nog even voluit te gaan op m'n eigen route om vervolgens tot zaterdag niet meer te fietsen. Da's me al eerder opgebroken. Echter, de sessie van gisteravond werd vroegtijdig afgebroken omdat m'n fietsmaatje misselijk werd en last van hoofd- en maagpijn kreeg. Gisteravond dus een hele relaxte 20km gereden. Ik twijfel of ik nu nog een keer zal gaan. Donderdag valt af, band. Vrijdag is te laat en vanavond is te vroeg. Kortom, nee dus. We zullen 't zaterdag zien: mp3-speler op m'n kop, rustig die 25km tokkelen en me niet gek laten maken door allerlei mtb-goden en andere gekken die me voorbij denderen.

Vertrek je dan met voorsprong of heb je een super-start?  ::)

;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Turbobiker

Voorbij dendeeren? Absoluut niet! Bij de start ben ik al weg! Ik kom je dus niet meer voorbij ;D

Ik zou idd niet meer fietsen of hooguit vanavond wederom 20 rustige km's maken. Als training helpt nu weinig meer en je kunt dus beter uitgerust starten.
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 10:08:41
Voorbij dendeeren? Absoluut niet! Bij de start ben ik al weg! Ik kom je dus niet meer voorbij ;D

Citaat van: FGG op 19-06-2009 14:22:42
Citaat van: Turbobiker op 19-06-2009 12:18:29
Zoals eerder aangegeven, wachten we wel op de langzameren. Aan het einde in het café waarschijnlijk... (maar dat is een detail ::) )

Een beetje vent pakt 't rondje nog een keer. :azn:

:eusa_whistle:

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 10:08:41
Ik zou idd niet meer fietsen of hooguit vanavond wederom 20 rustige km's maken. Als training helpt nu weinig meer en je kunt dus beter uitgerust starten.

Mijn idee. :azn:

gewoon peter

Citaat van: gewoon peter op 22-06-2009 22:45:14
Citaat van: hathu op 22-06-2009 15:14:48
Citaat van: 993GT2 op 20-06-2009 19:56:04

Het maken van plaatjes is altijd welkom natuurlijk!!!!!

Behulpzaam als ik ben, hier kun je alvast een plekje uitzoeken. http://www.routeyou.com/route/view/16269/fietsroute-mountainbikeroute-zeddam.nl

Zij wil nu wel de foto's maken, maar zegt, vraagt "waar moet ik staan? Als jij eventueel weet waar die makkelijk bereikbare punten zijn, zou je dat dan even willen aangeven op die kaart.

En deze vraag geldt uiteraard ook voor degene die de route door en door kent. Dus alsjeblieft, 993GT2 (helaas weet ik je naam niet) Florian jullie zijn daar ook behoorlijk bekend, geef even door die mooie punten om wat foto's te schieten. Liefst bij een klim, dan heeft ze even de tijd.
Blijft van mijn kant nog een opmerking "hoe herkent zij jullie?", iemand daar een oplossing voor??? Hard je naam roepen of volvo, dom kijken o.i.d. ik hoor het wel.

Is er nog iemand die op de routekaart van Harry (hathu) even kan intekenen waar de mooie punten zijn voor een foto?

Turbobiker

Citaat van: gewoon peter op 24-06-2009 12:12:17
Is er nog iemand die op de routekaart van Harry (hathu) even kan intekenen waar de mooie punten zijn voor een foto?

Misschien gewoon zaterdag ochtend bespreken als we allemaal bij elkaar zijn. Anders staat je vrouw ook nog eens een uur te wachten tot we op een bepaald punt aangekomen zijn.

Sowieso heb ik voordat we op weg gaan veel koffie nodig... Heb net ontdekt dat ik vrijdag avond pas 2 uur 's nachts thuis ga komen... :eusa_shifty:
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 12:42:23
Sowieso heb ik voordat we op weg gaan veel koffie nodig... Heb net ontdekt dat ik vrijdag avond pas 2 uur 's nachts thuis ga komen... :eusa_shifty:

Langzaam maar zeker komen de eerste smoezen al bovendrijven.

Turbobiker

Ik heb er nog één: ben gisterenavond door mijn collega geheel aan stront gereden, hoop dat ik er tijdig van ga herstellen. Ben nu aardig gaar en zelfs koffie helpt niet...

Hopelijk wil iemand me duwen zaterdag...
De Tussenpaus

UserID6342

Tis nog geen 27e maar toch alvast heel veel plezier heren en dame.  Ben al erg benieuwd naar de foto's.

gewoon peter

Het is voor mij allemaal zo heerlijk herkenbaar. Iedereen heeft, "mankeert" en/of moet iets, mag iets enz. Allemaal op voorhand verontschuldigingen die moeten verklaren waarom het uitgerekend "vandaag" niet ging. Ik geniet er al van. Zal ik zelf dan ook maar? Ruim 4 jaar niet meer gefietst (buiten boodschapjes en zo) Echt 23 kilo aangekomen en was al niet zo'n klimmer c.q. mountainbiker. Reed 's winters voornamelijk op m'n cyclocrosser (ging veel harder).
Nu nog spierpijn van gisteren, 68 km gefietst op de weg. De "zit" is er gelukkig nog na al die jaren. Conditie is volkomen verdwenen, inspanningsastma weer duidelijk aanwezig (moet volgens m'n arts via conditie weer teruggedrongen worden). Maar heb lading Salbutamol bij me en een attest voor evt. dopingcontrole.
Begin nu aan de koolhydraten stapeling zodat ik zaterdag op springen sta.

Maar, heb voor mezelf al ingetekend waar de kortere stukken zitten. gr. peter

Reitse

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 13:12:00
Ik heb er nog één: ben gisterenavond door mijn collega geheel aan stront gereden, hoop dat ik er tijdig van ga herstellen. Ben nu aardig gaar en zelfs koffie helpt niet...

Hopelijk wil iemand me duwen zaterdag...
dit spul proberen, werkt heel erg goed en is niet eens doping ;)