MTB meeting 27 juni '09

Gestart door 993GT2, 05-05-2009 19:25:16

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: 993GT2 op 25-06-2009 20:09:49
Citaat van: FGG op 25-06-2009 14:22:17
Citaat van: 993GT2 op 25-06-2009 13:52:20
Als je op zeker wilt spelen; de sticker is verkrijgbaar bij de bikeshop en kost  5,-

Ga ik niet doen. :eusa_snooty:

Heb je vorig jaar ook niet gedaan en toch de route gefietst! Dus dat kan dit jaar ook ;)

Ik zeg ook niet dat ik niet ga fietsen, ik zei dat ik geen sticker ging kopen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Zo, even een laatste blik in 't topic. Ik heb de kleertjes aan, zo de fiets even achterop gooien en dan vertrek ik. Het weer zit er goed uit: bewolkt, droog en een lekkere temperatuur. Ik ben er klaar voor!

UserID6342

Veel plezier jullie alvast vandaag, het weer ziet er in ieder geval al goed uit om te fietsen, althans hier :)

pooh

Citaat van: FGG op 27-06-2009 09:13:41
Zo, even een laatste blik in 't topic. Ik heb de kleertjes aan, zo de fiets even achterop gooien en dan vertrek ik. Het weer zit er goed uit: bewolkt, droog en een lekkere temperatuur. Ik ben er klaar voor!

this post is worthless without pics....

;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

gewoon peter

Citaat van: pooh op 27-06-2009 17:29:33
Citaat van: FGG op 27-06-2009 09:13:41

this post is worthless without pics....

;D

Mrs Pooh, be patience they are coming. It's a hell job. regards peter

gewoon peter

Ik zal maar eerst het verhaal vertellen want die foto's die Irma (mijn vrouw, gedropt middenin het enge bos op een hoge heuvel door Rob) gemaakt heeft wil maar niet lukken. Maar om een deel van de nieuwsgierigheid te bevredigen hier mijn beleving.
Allereerst een werkelijk ongelooflijke ontspanning na de ellende over Michael Jakson. De hele rit (zoals beloofd door Rob) bij elkaar gebleven. Inderdaad, ik was degene waar ze elke keer op moesten wachten. Maar gelukkig kreeg ik ook een opmerking "ben blij dat jij er bij bent, kunnen we gelukkig wat uitrusten". Voor mij was het heerlijk. Na 5 jaar niet gefietst te hebben weer eens met de snelle jongens ATBen kwam ik er wel achter dat ik nog heel wat in te halen heb. Maar het gevoel van ik kan het nog begon te komen.
Schitterend parcours door een fantastische streek dat zwaarder was dan alle parcoursen op de NW Veluwe, Overijssel en Drente. Steile klim in los zand, heel veel keien en zwaar geƫrodeerde afdalingen waarvan ik er 1 ben gaan lopen zo afschuwelijk steil. Met geruststellende bewoordingen zei Florian tegen mij "volgend jaar in Twente, daar is alles vlak". Verder was het voor mij erg leuk om iemand tegen te komen (Lars) waarvan ik jarenlang alle artikelen in een gerenommeerd fietsblad had gelezen. Dan blijkt weer dat het wielerwereldje toch maar heel klein is. Heel veel gezamenlijke kennissen. Na afloop op het parkeerterrein aangekomen zagen we de volvo van Jorn staan die helaas te laat was en die heeft de hele rit alleen gereden (wat hem overigens niet was aan te zien). Zijn we een lekker biertje gaan drinken en nog heerlijk nalullen over deze fijne dag. Hoop volgend jaar meer mensen te treffen. In ieder geval beetje mijn niveau. Jongens bedankt voor deze prachtige dag. gr. peter

FGG

Helaas moest ik direct na terugkomst bij de auto's meteen weg voor de volgende verplichtingen, een uitvoering van m'n dochter en een personeelsfeest.
Maar het parcours heb ik wel kunnen fietsen. Zoals al aangegeven was het een social event, geen wedstrijd en dat is prima gelukt. Er is netjes op iedereen gewacht waar nodig en we zijn gewoon met z'n allen over de streep gekomen. Het weer was top, het parcours was zoals altijd schitterend (maar zwaar) en alle respect voor Peter, om een parcours als dit op jouw leeftijd, na 5 jaar niet fietsen, volledig af te ronden. Klasse!

Ik ben benieuwd naar de foto's die Lars vanaf de fiets heeft geschoten. Heel bijzonder. :eusa_doh:

Citaat van: gewoon peter op 27-06-2009 21:41:40
Hoop volgend jaar meer mensen te treffen. In ieder geval beetje mijn niveau.

Ach, dat niveauverschil viel in het niet bij het sociale karakter van de rit. We zijn toch netjes met z'n allen geƫindigd?

UserID6342

Heel leuk om de reacties te lezen / te horen en het enthousiasme ervan.  Geweldig dat het zo kan.  Dat zijn de mooiste en leukste meetings !  Super gedaan allemaal !!

MauriceT-5

Mensen ben benieuwd naar de foto's ...

gewoon peter

Het spijt me, de volgorde klopt niet, de intentie wel. Indien je de originele foto wil mail dan even, dan stuur ik de grote (ong. 5 mb) foto, gr. peter

FGG

Erg leuke foto's Peter. Je mag ze naar me mailen, graag 1 foto per bericht als ze idd 5Mb per stuk zijn.

En euh, Maurice... kon je 't sprintje niet winnen van die ouwe?

;D

FGG

Citaat van: gewoon peter op 27-06-2009 21:41:40
Met geruststellende bewoordingen zei Florian tegen mij "volgend jaar in Twente, daar is alles vlak".

Mijn voorstel is dan ook om iets te organiseren rond deze route.

Voor de fietsgoden misschien minder uitdagend dan het parcours bij Beek, voor de hobbyisten meer do-able.

Rob: misschien een keer voorverkennen met z'n tweetjes?

Gr
Florian

MauriceT-5

Kunnen ook de holterberg doen is ook een stukje makkelijker dan wat we in Beek hebben gedaan.
Of hier bij mij in de buurt rondom Lochem heb je ook wat bossen ken hier alle paadjes uit me hoofd dus kan wel een route uitzetten die niet te moeilijk is zonder al teveel klimmen zodat iedereen goed mee kan komen.
Maar daarvoor hebben we nog zat tijd om het uit te zoeken.
Misschien is het ook wel een leuk idee om dit jaar gewoon nog is een route te doen hopelijk dan wel met meer mensen ... Moet lukken lijkt mij er zijn zoveel leden op dit forum wij waren met ze allen nog niet eens 1 % van alle leden.

FGG

Citaat van: MauriceT-5 op 28-06-2009 21:50:48
Misschien is het ook wel een leuk idee om dit jaar gewoon nog is een route te doen hopelijk dan wel met meer mensen ... Moet lukken lijkt mij er zijn zoveel leden op dit forum wij waren met ze allen nog niet eens 1 % van alle leden.

Geen probleem. De zomer is nog lang, het najaar is ook geschikt. Ik vind 't prima!

gewoon peter

Count me in, met verende voorvork, gr. peter