Moose power EVOLVE: 850 2.5 20V 170PK --> 850 T5 370PK --> C70 T-5 240PK

Gestart door Moosepower, 06-05-2009 21:34:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Moosepower

Welkom op mijn blog, Hier zal het wel en wee van mijn Volvo te volgen zijn. Ik ben mijn Volvo carriere begonnen met een '92 854 GLT met een respectable 360k op de klok. Ik heb hem verkocht met 401K en in middels heeft de nieuwe eigenaresse er alweer een 40k bij gezet.

Opties:
-Electrische ramen voor
-Stoelverwarming
-Electrisch glazen schuif kantel dak
-Rechter spiegel elctrisch verstelbaar
-Half lederen bekleding
-15'' cetus lmv
-Wis was intstalatie koplampen
-Diverse delen in kleur gespoten
-X70 uitlaatsierstuk

Foto's













Daarna heb ik de ex 850 van Dhr Schutten gekocht  ;D

Upgrades technisch:
- 19T
- Front mounted intercooler
- 350cc Injectors
- Forge dumpvalve
- 3¨ JT superflow 1 demper geen cat
- Spec koppeling
- Fasttech software
- Proflex bovenste motorsteun
- Black diamond schijven voor (302mm) + achter (295mm) met Tarox blokken
- Goodridge staal omvlochten remslangen
- H&R verlagingsveren 60mm voor 40mm achter

Upgrades optisch:
- 17¨ Comets
- Carbon bougie afdekplaat
- Equus turbodrukmeter
- Spiegelkappen antraciet gespoten
- Fasttech sticker op de dorpel
- Zwart gaas in de bumper openingen

Foto´s:











Video:
http://www.youtube.com/watch?v=2pesfLwA-e4

En mijn huidige Volvo is een '98 C70 T-5  :eusa_dance:


combinedforces

Dus dat ben jij op het filmpje! Al een enkele keer gezien! Tweelingbroer qua tempo, niet qua muziek... ;)

DirkT?

#2
De link werkt bij mij niet.....

onnaj

Niet geheel standaard lijkt me zo...?? :)

Die turbometer slaat namelijk wel verdacht ver naar rechts uit...heb je ook een paar pictures?


moderators

Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Moosepower

Probeerde een embedded video op het forum als proef maar dat kan niet (meer). :(
Het filmpje is gemaakt door sebastiaan (Schutten), niet door mij. maar de gang zit er inmiddels weer goed in  ;D.
Link werkte niet, dat klopt het was geen link  ;D zal de link er zo op zetten. is inmiddels gebeurd zie ik

MarkJan

elianmars


Moosepower


Jeff

Mooie wagen, die velgen hebben ook wel wat met deze kleur...  :eusa_whistle:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Richard850

Zeer mooie auto, alleen waar ik, misschien anderen me vreselijk aan stoor, is die kenteken plaat, die moet ff een paar cm zakken!!!!

FGG

Mooie auto, en een geweldige kleur!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Richard850 op 07-05-2009 00:57:38
Zeer mooie auto, alleen waar ik, misschien anderen me vreselijk aan stoor, is die kenteken plaat, die moet ff een paar cm zakken!!!!

Als je die aan de voorzijde bedoelt, dan is die bewust zo hoog gezet. Er ligt namelijk een intercooler achter en op deze manier heb je meer afkoeling.

Richard850

Citaat van: elianmars op 07-05-2009 09:42:05
Citaat van: Richard850 op 07-05-2009 00:57:38
Zeer mooie auto, alleen waar ik, misschien anderen me vreselijk aan stoor, is die kenteken plaat, die moet ff een paar cm zakken!!!!

Als je die aan de voorzijde bedoelt, dan is die bewust zo hoog gezet. Er ligt namelijk een intercooler achter en op deze manier heb je meer afkoeling.


Ja die bedoelde ik ook idd... Dat vermoeden had ik al idd:P

Moosepower

Ik heb de kentekenplaat inderdaad omhoog gezet omdat deze voor de intercooler hing.
Maar persoonlijk vind ik het ook niet mooi staan, maarja dan maar functie boven vorm.

Chris