Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Citaat van: jrkalf op 20-06-2011 23:59:13
Welke zitting moest je nu nog ombouwen? Zit er in de R geen kinderzitje in de achterbank?

In de R idd geen kinderzitje in de middenarmsteun, de kleur van die in de rooie zit is niet gelijk aan het R interieur dus moet ik even verder zoeken dus tot die tijd geen kinderzitje.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

Ik durf er niet op te zweren, maar je zou toch denken dat het standaard is in zo'n luxe model.
Jouw vrouw en kids komen mee.... ik ga eens kijken of ik wat kan overtuigen hier thuis. Weinig hoop, maar nooit geschoten...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

erg leuk daar voor de kids.

1 ze hebben er Kalfjes ;)
varkens die nog lekker buiten lopen zoals vroeger (ca. 1920)
groentes uit eigen tuin
vlees van eigen land / stal

en veel andere dieren zoals geiten bokjes e.d.

hanss850

Citaat van: jrkalf op 21-06-2011 00:06:00
Ik durf er niet op te zweren, maar je zou toch denken dat het standaard is in zo'n luxe model.
Jouw vrouw en kids komen mee.... ik ga eens kijken of ik wat kan overtuigen hier thuis. Weinig hoop, maar nooit geschoten...

De vorige eigenaresse heeft er volgens de papieren ook de spoiler af laten halen door de dealer dus wellicht ook het kinderzitje, zal het eens nakijken in de broekhuis factuur historie

maruska

spoiler eraf laten halen :(
eeuwige zonde...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

michiel

Citaat van: hanss850 op 21-06-2011 00:19:52
Citaat van: jrkalf op 21-06-2011 00:06:00

De vorige eigenaresse heeft er volgens de papieren ook de spoiler af laten halen door de dealer dus wellicht ook het kinderzitje, zal het eens nakijken in de broekhuis factuur historie

In mijn vorige T-5R zat standaard een kinderzitje, in mijn huidige R niet.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

hanss850

Zo goed nieuws vandaag
de spoilert in de juiste kleur en met bevestiging beugels komt morgen binnen dus heb morgen avond weer wat te doen. Ook de MSD bobine is binnen dus denk dat die er morgen ook op gaat.

heb dus weer 2 leuke klusje voor morgen avond op het programma

cas

kom ik je morgen even helpen die spoiler plakken  ;D  heb je dubbelzijdige tape? zwarte bij voorkeur. op de lvm kan je die halen, meteen je luxe kentekens laten maken  8)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

hehehe, er wordt weer veel geknutseld morgen. Ik ga maar even de krimpkous halen. Die zal Hans ook wel nodig hebben met de MSD ombouw.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Cas, waarom tape?

de beugels zitten er bij en heb nog zwarte polimax moet toch goed gaan dan? of niet. Kentekenplaten haal ik idd morgen even op

cas

iemand nog een splinternieuwe zanussi wasmachine kopen  ;D

polymax is ook goed! beter zelfs.

hanss850

Citaat van: cas op 21-06-2011 23:56:55
iemand nog een splinternieuwe zanussi wasmachine kopen  ;D

ook dan maar gelijk deMSD bobine van 57,00 euro plaatsen?

cas

Citaat van: hanss850 op 22-06-2011 00:07:48
Citaat van: cas op 21-06-2011 23:56:55
iemand nog een splinternieuwe zanussi wasmachine kopen  ;D

ook dan maar gelijk deMSD bobine van 57,00 euro plaatsen?

gaan we proberen  ;)

hanss850

ok gezellig.

en ga morgen ook op zoek naar de abs/ track computer van de R. deze zit nl. niet op de plek zoals die bij JRkalf zit.

dus voor de meelezers: waar zit deze bij de R

jrkalf

Citaat van: hanss850 op 22-06-2011 00:23:27
ok gezellig.

en ga morgen ook op zoek naar de abs/ track computer van de R. deze zit nl. niet op de plek zoals die bij JRkalf zit.

dus voor de meelezers: waar zit deze bij de R
Lamp mee en op ontdekkingsreis. Ik vond het idd vreemd om hem niet te zien hangen bij de linker veerpoot naast het luchtfilterhuis.....
shRek is verkocht!
---