Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Citaat van: Erik_M. op 13-06-2011 23:55:06
Citaat van: hanss850 op 13-06-2011 23:47:46
Citaat van: Erik_M. op 13-06-2011 23:43:17
Citaat van: hanss850 op 13-06-2011 22:44:22
Vind hem ook erg mooi heb m'n R morgen of woensdag voor de deur staan

Hans,

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze fraaie R ! Er staan idd. veel km's op de klok, maar het moet kunnen. Iig. veel veilige km's toegewenst.

gRoet,
eRik

http://i51.tinypic.com/2u637th.jpg

http://i51.tinypic.com/111qp13.jpg

He erik,

dank maar waar ken jij deze R van ?

Ik 'ken' deze R van de Marktplaats advertentie  ;D

Aha.

Km's ben ik niet zo bang voor gezien de staat van het onderhoud, en als ik de aanschafprijs in combinatie met de algehele technische en optische staat bekijk is hij met de tijd ook nog wel een ander blok waard.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

cas

obd 2 zie ik hans, dus dat wordt een uitlezertje aanschaffen  ;D  morgen is het zover! ik heb 5 uur cursus. en in de avond bij jou een afspraak staan. Hoe laat wilde je hem ophalen?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

.... en wat is "veel kilometers op de klok"?

hanss850

411.000 is de stand.

Maar rookt niet rammelt niet tikt niet  (zowel warm als koud) en tot deze kmstand volledige complete Volvo dealer onderhoud historie

arjenT5R

Citaat van: hanss850 op 14-06-2011 07:53:04
411.000 is de stand.

Maar rookt niet rammelt niet tikt niet  (zowel warm als koud) en tot deze kmstand volledige complete Volvo dealer onderhoud historie

km stand is ook maar een indicatie er zijn er met een ton op de klok die wel roken, stinken en lekken!
veel plezier met je R die gaat vast nog wel ff mee hoor
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

hanss850

Hij is eRR, heb hem vanavond opgehaald morgen even lekker poetsen en zal hem daarna netjes presenteren hier.

Wat een genot die auto. Toen ik thuis kwam stond de buurman ( lease bmw 525 rijder) voor de deur  wat heb jij nou weer? Ik "ga maar een stukje rijden" bij terugkomst tering. volgende keer gaan we met jouw auto op pad.

jrkalf

Hahaha, heerlijk is dat. Nieuwe duitse materialen rijden en dan een 15 jaar oude Volvo onder z'n kont duwen. Vroeger, toen het nog echt zweeds was wisten ze wel wat lekker rijden was ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

arjen850

Ik vind hem mooi Hans :eusa_clap: Veel plezier en veel kilometers ermee ;)

jrkalf

Vandaag de auto even in het echt mogen zien. Ziet er nog goed uit voor z'n kilometerstand.
De onderrand van de achterklep nog helemaal zonder verfchips. netjes. Alleen het alcantara even scheren ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Gisteren heeft de gRijze zijn eerste mini meeting meegemaakt

nog een foto van de gRijze en de rooie

deze week het alcantara scheren en dan wat interieur pics

Vulk

Afgaande op de (verre) foto's ziet me dat er toch nog best een net exemplaar uit.
Even mooi poetsen en dat geeft al een totaal ander beeld lijkt me.

De lak van de mijne zag er net zo uit toen ik hem kocht.

hanss850

Zo paar daagjes verder met de R

Lekker met de R gereden en rijdt tot de laatste tankbeurt 1 op 8,29 dit is met haags file verkeer 1/2 en 2/3 snel weg met sprintjes dus valt mij zeker niet tegen.

afgelopen dagen uitgevoerd:

Alcantare geschoren
Nieuwe bougie kabels
Nieuwe iridium bougies
Nieuwe verdelerkap met rotor
bijna de hele auto gepoetst
Bigfront ingebouwd
Knak uit portier laten halen bij piet de lasser
Achterspoiler besteld
MSD bobine besteld

Komende zaken voor deze week:
R af poetsen
spoiler plaatsen
Bobine monteren
Airco bij laten vullen
Kentekenplaten met opgelegde letters monteren

Wie zondag naar de vanille aardbei meeting komt kan hem zien. hij is echt mooi.

Verder weet ik nog niet wat ik met de rooie ga doen. houden voor de vrouw naast de mx5 of zo als hij nu is verkope.

deze week weer foto's

jrkalf

De aardbei komt toch wel opdagen op z'n eigen meeting?
shRek is verkocht!
---

hanss850

aardbei is er zeker ook bij met driver Sas(kia) is zondag nl. ook leuk voor de kids die ook mee komen

jrkalf

Welke zitting moest je nu nog ombouwen? Zit er in de R geen kinderzitje in de achterbank?
shRek is verkocht!
---