Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

jrkalf

Op tractorbanden... ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

hij is verkocht heb ik net vernomen :)
Sjors, gefeliciteerd ermee !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Henk855



De R staat voor de deur, we hebben flink over de prijs gesproken en uiteindelijk liet ik Hans met geld achter en ik ging naar huis met de R en 4 gestraalde Volans. De wagen staat nu nog op winterbanden en de Volans die er nu onder zitten hebben best wat stoeprand schade maar dat wordt weer hersteld. Verder optisch nog het een en ander doen aan de wagen en heel belangrijk een deurvanger moet even gelast worden. Motor loopt goed en op de terugreis geen kraakje, piepje of wat dan ook gehoord en hij wil serieus vooruit als je het rechter voetje iets zwaarder laat wegen  ;D

Verder vandaag de R gewassen en daar knapte hij enorm van op.

Ik ben er happy mee  ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

KIM

Gefeliciteerd Sjors!

jrkalf

Volgens mij gaat dit topic dan op slot...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Marc O.

Gefeliciteerd Sjors!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Thys

Gefeliciteerd! Blijft een mooie wagen, en die dubbele pijp staat 'm goed. Veel plezier ermee :)

hanss850

Zo de R is naar de volgende liefhebber (sjors855) hoop dat hij er net zo veel plezier van zal hebben als ik heb gehad.
Nu langzaam opzoek naar een 4x4 V70 met een hogere zit dan de R en dit wordt dan onze compromis Auto maar hoop eerst ook nog de RAV van de vrouw te kunnen sluiten zodat ik daad werkelijk wat aan auto reductie doe.

Tot die tijd lekker in m'n LR tractor met 255 85 16 modderbandjes rijden.

Moet nu qua 4x4 v70 nog gaan denken of het een diesel of benzine of G3 gaat worden

groet Hans
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

waarom koop je geen v70 XC en zet je dat op een LR onderstel met kabelaring van een knrm sloep er omheen? Dat zou de ultieme compromis zijn volgens mij....
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

The Volvoboy

Er is toch geen V70 XC TDI? :eusa_think:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Sbv


arjen850

Veel plezier met deze R Sjors, leuk dat hij op dit forum blijft :eusa_clap:

StefanCJ

Veel plezier Sjors, succes met de zoektocht Hans!