Fotoboek mooie roffels met heel veel hele mooie foto's

Gestart door eau rouge, 09-05-2009 17:48:57

Vorige topic - Volgende topic

fbm

eau rouge

kijk, dat begrijp ik nu niet Laserblue, eerst vind je het niks omdat er volgens jou al een topic bestaat en dan pleur je er weer S60's op, doe me een lol en haal die er even af.

Geert-Jan

Citaat van: Laserblue op 09-05-2009 20:58:59
deze dus niet?  ???

http://i4.photobucket.com/albums/y146/yunadezign/16b7c464.jpg
Het gaat om mooie roffels dit ding .... BAH. :eusa_naughty:

Een S60 R is wel heel mooi maar hoort hier niet thuis.

Volvo850Club lidnr.0504409

eau rouge

nog maar een serietje, het fotoboek begint al aardig te lopen.......

animalT5R

Citaat van: eau rouge op 09-05-2009 21:23:09
kijk, dat begrijp ik nu niet Laserblue, eerst vind je het niks omdat er volgens jou al een topic bestaat en dan pleur je er weer S60's op, doe me een lol en haal die er even af.
Je weet zelf ook van het bestaan van dat topic af,zoals je het hierboven omschrijft komt het over alsof het voor de eerste keer is dat je dat ter oren komt.
En er zitten evengoed ook minder mooie  :o tussen....
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

eau rouge

Laserblue

waar staat dat er geen s60's mogen?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

eau rouge

Citeerkijk, dat begrijp ik nu niet Laserblue, eerst vind je het niks omdat er volgens jou al een topic bestaat en dan pleur je er weer S60's op, doe me een lol en haal die er even af.

Je weet zelf ook van het bestaan van dat topic af,zoals je het hierboven omschrijft komt het over alsof het voor de eerste keer is dat je dat ter oren komt.
En er zitten evengoed ook minder mooie   tussen....

met een S60 ben je hier OFF TOPIC, of is een S60 tegenwoordig ook een roffel?
dat andere topic kennen we allemaal, ik bedoelde dat dit topic wel degelijk anders is dan "leuke volvo's" en blijkbaar vinden een paar anderen dat ook. vandaar de woorden "volgens jou". maar geen punt hoor, we leven in een vrije wereld, dus als jullie het willen vervuilen moet je dat zelf weten.

ik hou even op met downloaden en wacht af wat de anderen er van vinden

Laserblue

Citaat van: eau rouge op 09-05-2009 21:50:53
Citeerkijk, dat begrijp ik nu niet Laserblue, eerst vind je het niks omdat er volgens jou al een topic bestaat en dan pleur je er weer S60's op, doe me een lol en haal die er even af.

En er zitten evengoed ook minder mooie   tussen....

met een S60 ben je hier OFF TOPIC, of is een S60 tegenwoordig ook een roffel?
dat andere topic kennen we allemaal, ik bedoelde dat dit topic wel degelijk anders is dan "leuke volvo's" en blijkbaar vinden een paar anderen dat ook. vandaar de woorden "volgens jou". maar geen punt hoor, we leven in een vrije wereld, dus als jullie het willen vervuilen moet je dat zelf weten.

ik hou even op met downloaden en wacht af wat de anderen er van vinden

Ik doe dit niet om te pesten, je vraagt om foto's van mooie roffels.
volgens mij is een S60 danwel V70N ook een Roffel  ???

pas je startpost aan en ik haal m'n foto's weg  ;)  ::)

eau rouge

CiteerIk doe dit niet om te pesten, je vraagt om foto's van mooie roffels.
volgens mij is een S60 danwel V70N ook een Roffel 

pas je startpost aan en ik haal m'n foto's weg   

laat ze maar staan hoor, ik ga weer eens verder op het forum kijken. we merken wel aan de reacties de komende dagen of en hoe we verder moeten gaan met dit topic.

EdenAli

eau rouge

CiteerIk mis de sedan

je hebt gelijk, er staan er tot nu toe maar twee in, daarom hieronder een serietje sedans;

S70René

Vergeten jullie niet jullie eigen roffel te plaatsen? Dit moeten ook mooie plaatjes opleveren, toch?  :eusa_dance: