V70 classic eigenaar (van TDI naar R )

Gestart door Cesar, 10-05-2009 10:03:02

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Zo na iets meer dan een half jaartje in de TDI te hebben gereden heb ik daar inmiddels weer afscheid van genomen. Een tijdje gezocht naar een waardig opvolger en die begin december (met dank aan Sander  :eusa_clap:) gevonden  ;D een V70R van augustus '99. AWD en automaat dus en zo ongeveer de allerlaatste met 2.3 motor. De auto heeft standaard 250 pk, maar standaard is hij niet meer, weet helaas niet door wie hij gechipt is. Bij aanschaf had hij al 117.750 gelopen dus maar hopen dat hij nog even mee kan  :evil:.

De auto is zwart (black stone) met donkere satellites, uitgerust met dakje  8) en dolby. De eerste eigenaar heeft naast het chippen ook nog een TME dubbele uitlaat geplaatst ipv de standaard enkele. Maar goed, lekker belangrijk allemaal.... foto's:

Esveldt

Heel mooi.

Nu nog de C70 koplampen en mijn onderkaak ligt op tafel.

Eric

Netjes man!  :eusa_clap:
Weer een mooie R bij het forum. Zo glimmend doet mij er aan denken dat die van mij nodig gepoetst moet worden!  ;D

Van oorsprong een duitser trouwens? Vanwege ontbreken achter spoiler....
Zat erbij mij ook niet op bij aanschaf.

En hangt uitlaat niet een beetje laag?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Eric

245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

)()()sT

Citaat van: E.Asbroek op 17-01-2010 14:36:00
En hangt uitlaat niet een beetje laag?

Dat viel mij ook gelijk op ;)

Citaat van: Cesar op 17-01-2010 14:27:08
De auto is zwart (black stone) met donkere satellites, uitgerust met dakje  8) en dolby. De eerste eigenaar heeft naast het chippen ook nog een TME dubbele uitlaat geplaatst ipv de standaard enkele.

Nee hoor.... een AWD heeft standaard al een dubbele ;)
Hoe klinkt zo'n TME? Daar ben ik eigenlijk wel eens heel benieuwd naar; hopelijk klinkt ie niet, zoals de andere aftermarket dubbele uitlaten, te luid.

Veel plezier met de auto... hij ziet er  :eusa_drool: uit!

hathü

Heel mooi, is mijn favoriete kleur.

Jans Duiven

+ 1 Complimenten met je aankoop,

Hans

RRRRR_Ramon

Mooie wagen hoor!! Super. Veel veilige kilometers met je R.

Citaat van: )()()sT op 17-01-2010 14:47:40
Nee hoor.... een AWD heeft standaard al een dubbele ;)

Is dat wel zo? Geloof het niet eigenlijk. Is dat niet bouwjaar afhankelijk?  :eusa_think:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Jans Duiven

Klopt, er zijn d'r ook met de uitlaatpijp rechts en links zit dan een removable klepje, voor eventuele installatie van een dubbelpijp.

Hans

RRRRR_Ramon

Citaat van: Hans Duiven op 17-01-2010 15:45:38
Klopt, er zijn d'r ook met de uitlaatpijp rechts en links zit dan een removable klepje, voor eventuele installatie van een dubbelpijp.

Hans

De uitlaat zit bij een AWD in het algemeen standaard rechts. Ik dacht dat alleen bij MY00 een dubbele standaard was.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

henry classic v70

Citaat van: Esveldt op 17-01-2010 14:32:04
Nu nog de C70 koplampen

Dat ziet er zeker schitterend uit, misschien toch ook die andere beugeltjes van de uitlaat wat een aantal dagen geleden ook al besproken is.
En heldere koplampen en knippers zouden 'm prachtig staan........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Zo dan! Da's een hele mooie! :eusa_drool:

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sbv

Ha Cesar,

Van harte, ik dacht al wanneer komt hij de "R" eens voorstellen hier.

Laserblue

Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-01-2010 15:49:42
Citaat van: Hans Duiven op 17-01-2010 15:45:38

Hans

De uitlaat zit bij een AWD in het algemeen standaard rechts. Ik dacht dat alleen bij MY00 een dubbele standaard was.

klopt  ;)

@ Joost.
de TME is luider dan de Ferrita, een diepere roffel, erg mooi  8)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

wel ff achterspoiler er op hè Cesar  ;) dan is ie  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*