V70 classic eigenaar (van TDI naar R )

Gestart door Cesar, 10-05-2009 10:03:02

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Hoi  8)

In mijn zoektocht naar een classic V70 natuurlijk dit forum gevonden.  Ik heb een aantal jaren lease gereden en altijd gezegd als ik geen lease-auto meer zou hebben dat ik dan V70 zou rijden. Binnenkort lever ik mijn lease-auto in en daarom nu begonnen met zoeken naar een classic V70 2.5TDI automaat. Aanbod is best groot dus ik hoop over niet te lange tijd foto's te kunnen plaatsen  :eusa_dance:

Wordt vervolgd... ;D

V70 classic

Ik zou zeggen alvast welkom op dit forum.
En sk6 met de zoektocht.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Marc O.

Welkom! Volgens mij verkoopt Ronald (Taranis) binnenkort zijn V70. Stuur hem eens een PB'tje :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

animalT5R

Welkom hier,en ik zie dat Marc me net voor is  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

arjen850

welkom hierro,heel veel succes met je zoektocht,geen hand vol maar eeen land vol ;) wij wachten rustig op de foto's,neem de tijd als je het maar snel doet ;)

gr arjen

eau rouge

welkom! Soms is het zoeken naar veel leuker dan het hebben van, maar met een V70 is dat andersom. succes met de zoektocht!

rifwachter

Hallo Cesar,

Welkom op het forum.

Succes met je zoektocht.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

hathü

Welkom, en succes met je zoektocht naar een mooi en vooral goed exemplaar.

Cesar

Citaat van: Marc O. op 10-05-2009 10:10:45
Welkom! Volgens mij verkoopt Ronald (Taranis) binnenkort zijn V70. Stuur hem eens een PB'tje :D

Thanks, is inderdaad een mooi exemplaar... heb de blog al even gelezen. Ik weet alleen niet of ik wel zoveel geduld heb  ;D

Sbv

Wat zijn je eisen op gebeid van V70 diesel ?

Je kan altijd Ronald een bericht sturen

Cesar

Het moet zowiezo een automaat zijn, rijd ik nu ook en dat gaat nooit meer anders worden. Daarnaast donkere (half)lederen bekleding.

Daarnaast zouden de volgende zaken leuk meegenomen zijn:

- een nog een tijdje lopende APK
- bekende onderhoudshistorie
- een 'recent' vervangen distributieriem
- lmv
- acc
- bigfront
- klepspoiler
- nivomat
- stoelverwarming

...en last but not least een mooie prijs  ;D. Zeker gezien het grote aanbod met absurd lage prijzen tegenwoordig. Ik heb al een hele lijst opties en ga binnenkort een tourtje door NL doen met mijn zwager om eens te kijken wat je dan zoal voor je geld krijgt.

Die van Ronald voldoet zeker aan een groot gedeelte dus PB gaat de deur uit!

Taranis

PB inmiddels ontvangen en beantwoord ;) Welkom hier! 8)

Een groot deel van je lijstje kan ik aan voldoen, alleen die klepspoiler niet :P

Verkijk je overigens niet op de lage prijzen. Bij ons op 't dorp vd week voor een V70 classic met 239.000 op de klok gaan kijken voor een collega. Het was nog net geen no-go, maar het ding heeft al in geen 60.000 km meer onderhoud gehad, de distributie moet hoognodig vervangen worden en de remmen werkten amper (lekke leiding :o ). Men wil er met alle geweld 4500 euro voor hebben. Ik doe de mijne voor een paar honderd euro meer weg ::)

Cesar

Inmiddels de eerste roffel wezen kijken  ;D. Eentje van 1997, in de kleur grijs met halfleer en goed werkende acc. Heeft distributie, draagarmen, motor/baksteun en ruilbak inmiddels gehad  8). APK en grote beurt slechts 3 maandjes geleden...

Nadeeltjes... auto schokt soms bij schakelen van 3 naar 4. Motor/baksteun vervanging hebben dat niet (helemaal) verholpen. Ander nadeeltje is dat het stuur niet meer verstelbaar lijkt te zijn. Handeltje zat vast met dubbelzijdig tape en lijkt het stuur niet meer te ontgrendelen. Moet wel werken want zoalstie nu staat pas ik er niet lekker in  >:( Iemand die deze klacht herkend? Voorbandjes zijn ook aan vervanging toe. 

Voldoet dus aan een redelijk gedeelte van het eisenpakket. Bigfront en spoiler kunnen ook achteraf nog... zeker daar de prijs nog wat ruimte laat voor aanvullingen.

Morgenavond de volgende kandidaat bekijken... wordt vervolgd  :angel:

Taranis

Weet je zeker dat 't schakelen van 3 naar 4 is en niet van 4 naar lock-up? Zo ja, kan 't simpel een kwestie zijn van een x-tje bakolie vervangen.