bumperbeschermer

Gestart door sheep, 12-05-2009 18:39:20

Vorige topic - Volgende topic

sheep

ik ben nieuw op het forum, dus ben nog niet volledig op de hoogte.
Ben een trotse eigenaar van V70 2.5 Europa uit 1999. Echter, de achterbumper wordt door gebruik er niet mooier op. Er bestaat een officiële beschermer ( een plastic rand met ribbels, maar vind IK helaas niet mooi) maar heb ook wel eens een doorzichtige plastic sticker en een enigszins ruwe/korrelige zware plakstrip/sticker op V70 types gezien. De Volvo dealer kent deze producten niet in zijn catalogus.

Wie zou me kunnen en willen helpen?

Met vriendelijke groeten,

David

-D©©©L-

Citaat van: sheep op 12-05-2009 18:39:20
ik ben nieuw op het forum, dus ben nog niet volledig op de hoogte.
Ben een trotse eigenaar van V70 2.5 Europa uit 1999. Echter, de achterbumper wordt door gebruik er niet mooier op. Er bestaat een officiële beschermer ( een plastic rand met ribbels, maar vind IK helaas niet mooi) maar heb ook wel eens een doorzichtige plastic sticker en een enigszins ruwe/korrelige zware plakstrip/sticker op V70 types gezien. De Volvo dealer kent deze producten niet in zijn catalogus.

Wie zou me kunnen en willen helpen?

Met vriendelijke groeten,

David

Welkom hier David,

Citaat van: -D©©©L- op 25-02-2008 08:22:19
Citaat van: elianmars op 25-02-2008 08:14:42
Dikke bak, Thuurke!!

Zo'n bumperbeschermer wil ik ook! De bovenkant van onze bumper ziet er niet uit...
Is er een artikelnummer van dat ding bekend?

Het klopt weer bijna, elk jaar dezelfde vragen ;) ;D

Citaat van: -D©©©L- op 18-03-2007 22:33:25
De Originele rubberen beschermstrip heeft bestel no. 9491 400-9
De doorzichtige folie variant bestaat onder bestel nummer :9184 980
En dan is er nog een textiel flap verkrijgebaar die je tijdens het laden/lossen vanuit de bagageruimte over de bumper kan leggen, bestel no: 9204 625-9

;)

-D©©©L-

Speciaal voor Siemen http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,51151.0.html stof ik hem nog maar even een keer af.  ;D

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Siemen