Spacers en langere wielbouten

Gestart door Werffs, 14-05-2009 18:36:22

Vorige topic - Volgende topic

Werffs

Ik heb op dit moment spacers liggen (< 1cm) hoe zit het dan met langere wielbouten?
Ik heb nagevraagd bij een garage en die hadden het erover dat er maar 1 maat is m.b.t. originele volvo-wielbouten.

Hoe doen jullie experts dit? ik ga er vanuit dat er dan wel langere gebruikt moeten worden.

Ik wil de spacers i.c.m. met mijn persus-velgen gaan gebruiken en dan alleen achter

Gr. Simon

sean850

deze wielbouten kun je gewoon bij european tuning bestellen naar wegligging klikken en dan helemaal onderaan

MarkoC70T5

Voor 5 mm kan je nog weg komen met je standaard bouten.  En daar boven moet je inderdaad verlengede bouten hebben.  ET verkoopt ze  inderdaad.  Ik heb die zelf ook inclusief 15mm spacers.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

osie

rijd dat lekker dan

op de voor en achterwielen..1 cm spacer

ik heb namelijk velgen met et waarde van 35 en dat rijd niet echt fijn veel trillen
en bij remmen trekt de auto links en naar rechts.??

:eusa_think: :eusa_think:

BenC70ES

Citaat van: osie op 15-05-2009 17:16:05ik heb namelijk velgen met et waarde van 35 en dat rijd niet echt fijn veel trillen

Dat heeft niks met je ET35 te maken, maar eerder met beschadigde/slecht uitgebalanceerde velgen en versleten banden.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Werffs

Oke bedankt voor jullie reacties, zal ik daar eens kijken.

Gr. Simon

Werffs

Lees ik goed dat deze verlengde wielbouten €105,- kosten per tien?  :(

Metaal is weer omhoog gegaan in prijs zeker?

Maar goed.... liever dat dan dat de bouten afbreken en ik een wiel in mijn achteruitkijk-spiegel zie..

MarkoC70T5

Citaat van: Werffs op 15-05-2009 20:03:25
Lees ik goed dat deze verlengde wielbouten €105,- kosten per tien?  :(

Metaal is weer omhoog gegaan in prijs zeker?

Maar goed.... liever dat dan dat de bouten afbreken en ik een wiel in mijn achteruitkijk-spiegel zie..

yup zijn best prijzig maar zijn van goede kwaliteit en is wel verchoomd
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Citaat van: BenC70ES op 15-05-2009 18:31:15
Citaat van: osie op 15-05-2009 17:16:05ik heb namelijk velgen met et waarde van 35 en dat rijd niet echt fijn veel trillen

Dat heeft niks met je ET35 te maken, maar eerder met beschadigde/slecht uitgebalanceerde velgen en versleten banden.

Wellicht meer met de centrering van deze wielen... zijn ze wel met pcd 65,1mm ??
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

marc-850

Citaat van: MarkoC70T5 op 15-05-2009 22:20:10
Citaat van: Werffs op 15-05-2009 20:03:25

Geloof mij... die zie je daar echt niet in... :eusa_whistle: