1900 speeding tickets in 6 hours!

Gestart door jeremy7o2, 15-05-2009 13:49:49

Vorige topic - Volgende topic

nickk.

Citaat van: Sándor01 op 15-05-2009 23:50:32
Ik heb gewoon een cd aan, en lang leve internet op de mobiel... flitsservice kijk ik altijd voor ik vertrek!

Meer dan een gemiddelde snelheid van 50km te hard is bij staande houding in beslag name van auto en rijbewijs. Dit geld overigens alleen op de snelweg. Rij je 60km/u waar je 30 mag ben je dus ook de lul, want dan rij je 2x maal de toegestane snelheid en is het ook auto + rijbewijs ingevorderd!

Kweet niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar het in ieder geval gelul. Je bent je rijbewijs kwijt, maar je auto moet je laten ophalen.

mehn

Citaat van: nickk. op 16-05-2009 00:03:39
Ik heb gewoon een cd aan, en lang leve internet op de mobiel... flitsservice kijk ik altijd voor ik vertrek!

Meer dan een gemiddelde snelheid van 50km te hard is bij staande houding in beslag name van auto en rijbewijs. Dit geld overigens alleen op de snelweg. Rij je 60km/u waar je 30 mag ben je dus ook de lul, want dan rij je 2x maal de toegestane snelheid en is het ook auto + rijbewijs ingevorderd!

Kweet niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar het in ieder geval gelul. Je bent je rijbewijs kwijt, maar je auto moet je laten ophalen.

Idd. Hij heeft waarschijnlijk teveel naar Spee gekeken...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 16-05-2009 00:16:35

Spee.. die hebben ze toch verscheept naar suriname ?

nickk.

Citaat van: -D©©©L- op 16-05-2009 00:47:58
Citaat van: mehn op 16-05-2009 00:16:35

Spee.. die hebben ze toch verscheept naar suriname ?

Ik weet niet waar ze hem gepropt hebben, maar zn opvolger is blijkbaar nog een grotere streber, gezien dit topic :eusa_wall:

UserID6342

Citaat van: nickk. op 16-05-2009 00:49:08
Ik weet niet waar ze hem gepropt hebben, maar zn opvolger is blijkbaar nog een grotere streber, gezien dit topic :eusa_wall:
Is helaas meestal met dat soort figuren :( Totaal niet weten waar ze het over hebben en super mediageil.  Trouwens net als dat kleine ettertje wat dat programma presenteert, verrekte smurf..

Sándor01

Om even heel duidelijk te zijn, mijn auto en rijbewijs zijn ooit ingevorderd. Was weliswaar wel mijn eerste overtreding. Ik kan je vertellen dat het een apart gezicht is om petmans met en jouw auto en rijbewijs weg te zien rijden! Al moet ik toegeven dat de snelheid veel hoger lag dan 50km/u te hard.

Binnen 10 dagen krijg je je rijbewijs weer terug en moet je wachten op bericht van de officier van justitie. Die bepaalt later alsnog of je het kwijt bent en zo ja voor hoe lang! Ik kwam er van af met een hele forse boete en een jaar voorwaardelijke rijontzegging.

Dus zeg niet dat ik niet weet waar ik het over heb.
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

Lampje

Ik reed een keer samen met een chauffeur van een video-auto terug van wintersport.

Ik zei nog, doe nou rustig aan bij die tunnels, want ze flitsen vaak... FLITS!!!

Zelfs de oppergoden van de begrotingstekortenvuller zijn niet veilig voor een Zwitserse flitspaal :eusa_think:

Trouwens, ik denk dat ze met een verdubbeling van de boetes het gat niet eens meer kunnen vullen.

nickk.

Citaat van: Sándor01 op 16-05-2009 09:18:27
Om even heel duidelijk te zijn, mijn auto en rijbewijs zijn ooit ingevorderd. Was weliswaar wel mijn eerste overtreding. Ik kan je vertellen dat het een apart gezicht is om petmans met en jouw auto en rijbewijs weg te zien rijden! Al moet ik toegeven dat de snelheid veel hoger lag dan 50km/u te hard.

Binnen 10 dagen krijg je je rijbewijs weer terug en moet je wachten op bericht van de officier van justitie. Die bepaalt later alsnog of je het kwijt bent en zo ja voor hoe lang! Ik kwam er van af met een hele forse boete en een jaar voorwaardelijke rijontzegging.

Dus zeg niet dat ik niet weet waar ik het over heb.

Ja, maar dan moet je een excessief hoge snelheid hebben gereden, zoiets doen ze pas bij 80km/h of meer overschrijding als ik het goed heb. Bij 50km/h ben je je rijbewijs kwijt en mag je hem inderdaad voor de eerste keer binnen 10 dagen ophalen, als dit vaker heeft plaatsgevonden, maak je een dikke kans op voorwaardelijke ontzegging van tenminste 4 maanden. Ik lees vrij veel mee op flitsservice.nl en ik mag hopen dat die gasten er daar redelijk verstand van hebben.

Wel zuur je voor je overigens, dat ze je auto meenamen :-\. Wel teruggehad?

Sándor01

Ja, heb de auto wel terug gehad, na betaling van het schikkingsvoorstel, want ik kon me gaan verantwoorden voor de rechter...

Zoals ik al schreef ik reed dik meer dan 50km/u te hard... :evil: ;D

denkweb

Toch knap hoor; 1900x de A6 afrijden in 6 uur.... als je het rijbewijs terug hebt kun je wellicht eens aan Le Mans meedoen...  ;D

Sándor01

Dat rijbewijs heb ik al weer een jaar of 8 terug...

M a r c

Citaat van: Lampje op 16-05-2009 09:19:56
Ik reed een keer samen met een chauffeur van een video-auto terug van wintersport.

In één auto met zo'n landverrader?  :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl