Wat vind je van Senseo?

Gestart door viking_in_shorts, 16-05-2009 10:50:46

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

En vertel vooral ook even waarom ....

elianmars

;D ;D ;D

Zoals ik al zei: het smaakt eigenlijk niet zoals koffie hoort te smaken, maar ik vind 't makkelijk om ff snel een bakje te zetten.

mevita

Ik drink altijd de mokka versie, wil niks anders meer :eusa_whistle:

Snellebaksteen

Ik heb het op m'n werk en het is idd erg makkelijk, ik neem meestal 2 padjes extra dark roast met 1 keer water. En dat dan 2 keer in 1 mok. Lekker sterk en toch een volle mok.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

Citaat van: Claudia op 16-05-2009 11:00:02
Vies bah!

Een bedorven-met gedemineraliseerde-uitloopolie-gevuld-bakje-reuzel-met-vlokken is nog lekkerder.

Ann.

Kan mij voorstellen dat mensen het handig vinden maar....
Jaiks. Liever koffie.

rifwachter

Ik vind het te slap, en het smaakt niet echt naar koffie. 

Het voordeel voor de gebruiker is dat het snel en makkelijk is.

Wij hebben thuis een machine staan met vloeibare melk, lekkere cappucino.   :eusa_dance:

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vertigo

Ik vind een bakje Senseo wel makkelijk. Of het ook lekker is hangt meer af van de gebruikte pads dan van het  feit dat het Senseo is.

Zelf gezette koffie smaakt soms wel beter, maar ook dat hangt af van de gebuikte koffie (Douwe Egberts heeft mijn voorkeur) en de gebruikte mengverhouding tussen de hoeveelheid koffie en de hoeveelheid water.
Sommige mensen zetten wel zelf koffie, maar dan heb ik liever een bakje Senseo!

UserID6342

Niet te zuipen die zooi... yeak.  heb het ook heel lang geleden weer afgeschaft.  Er gaat niets boven een bakkie vers gezette koffie.  En idd in de goede mengverhouding uiteraard.

Rayman

Senseo; lekkerder kunnen we het niet maken, wel makkelijker...

mehn

Citaat van: rifwachter op 16-05-2009 11:22:25

Wat vind je werkgever hiervan? Mag je dit zomaar roepen? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rifwachter

Citaat van: mehn op 16-05-2009 11:49:10
Citaat van: rifwachter op 16-05-2009 11:22:25

Wat vind je werkgever hiervan? Mag je dit zomaar roepen? ;D

ja hoor,

bij ons in het bedrijf is geen senseo te vinden die voor personeels gebruik is
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Citaat van: Emiel op 16-05-2009 11:10:32
Citaat van: Claudia op 16-05-2009 11:00:02
Vies bah!

Een bedorven-met gedemineraliseerde-uitloopolie-gevuld-bakje-reuzel-met-vlokken is nog lekkerder.

Mochten we elkaar nog eens treffen, dan neem ik een bakje Senseo en krijg je van mij een bedorven-met gedemineraliseerde-uitloopolie-gevuld-bakje-reuzel-met-vlokken   :D

michiel

Een volautomatisch koffiezetmasjien van Italiaanse origine met een half pondje bonen, eveneens van Italiaanse makelij, en een waterreservoir geeft een zeer acceptabel resultaat. Dat drink ik thuis.

Gelukkig ben ik heel erg tolerant tov diverse soorten bocht dat onder de noemer 'koffie' aan mij gepresenteerd wordt bij diverse gelegenheden, en da's maar goed ook want dat gebeurt nogal eens (als financieel adviseur kom ik bij de mensen thuis......). Ik trek de grens bij Nescafe oploskoffie.  :-X
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

thuur

Je pakt het houdertje voor 2 pads, doet die er ook in en druk t op 1 koffie. Maar dat doe ik alleen op bezoek. Thuis heb ik een S70.

Gr 8)