Carbon op dashboard

Gestart door Eric, 18-05-2009 13:04:50

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Nou.. Ik heb een extra setje dashboard delen van een mede forummer kunnen kopen.. Waarvoor dank!

Eerste wat me opviel toen ik het thuis kreeg was dat ik nu wel zeker weet dat in mijn R dan die dure optie van echt hout zit.
Deze ziet er veel goedkoper uit zeg! Maakt me wel weer aan het twijfelen om mischien toch het hout te laten zitten.

Op internet wezen zoeken naar materiaal en bedrijven die het carbon kunnen aanbrengen.
Even wat fotos van de onderdelen gemaakt en prijzen opgevraagd.

Dan maar eens zien of ik het zelf ga proberen of laat doen.

Heeft iemand nog tips waar je geschikt materiaal kan kopen?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Laserblue

Citaat van: E.Asbroek op 30-05-2009 10:32:31
Nou.. Ik heb een extra setje dashboard delen van een mede forummer kunnen kopen.. Waarvoor dank!

Eerste wat me opviel toen ik het thuis kreeg was dat ik nu wel zeker weet dat in mijn R dan die dure optie van echt hout zit.
Deze ziet er veel goedkoper uit zeg! Maakt me wel weer aan het twijfelen om mischien toch het hout te laten zitten.

Op internet wezen zoeken naar materiaal en bedrijven die het carbon kunnen aanbrengen.
Even wat fotos van de onderdelen gemaakt en prijzen opgevraagd.

Dan maar eens zien of ik het zelf ga proberen of laat doen.

Heeft iemand nog tips waar je geschikt materiaal kan kopen?

als je op youtube zoekt naar carbon fiber dan krijg je stap voor stap uitgelegd hoe je het kunt verwerken  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eric

Heb het 2e setje binnen waar ik binnenkort mee aan de slag ga. Heb van bedrijven al wat prijzen doorgekregen maar omdat het aardig wat werk is tikken de uren behoorlijk aan. Zal dus zelf spullen op internet bestellen en er mee aan de slag gaan.

Nu is er eigenlijk tussen de houten inleg en het dashboard niet zo veel ruimte. Zou dat zonder aanpassingen wel gaan passen als er een laagje carbon over heen komt? Ik zit er aan te denken om eerst wat materiaal van de inleg af te halen.

Als de boel dan toch allemaal open ligt komen er gelijk chrome tellerringen in. Heb ze al binnen dus hopen dat me pa me snel kan helpen met het carbon. Die vutters hebben toch niet zo veel te doen  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

YoeriR

Citaat van: deepdiver op 19-05-2009 17:46:52
http://i43.tinypic.com/29f9r9d.jpg

Zo dus.

Ziet er gaaf uit!!! Is dat er ook voor een 854 dat jij weet?
Waar heb je t vandaan?

volvo_sport

Dit kwam ok vandaag tegen bij Elferink in Enter

Alu

Strip op het dashboardkastje was er ook bij. Wel een karwei om het eruit te krijgen ,maar hebben is hebben
Nu alleen nog inbouwen in de mijne.   :eusa_dance:

gr. Stephan.

wietseschuiling

Heel mooi, ik vindt alu ook mooier dan hout.
Als je het al vindt op de sloop, wat vragen ze
dan voor een set.

Gr Wietse
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

Hiker

Volvo-sport betaald wel €25 voor de set.....ik heb een hele redelijke prijs betaald voor het middendashboard deel: €100,- (nieuw).

Tis een beetje wat de gek er voor vraagt en er de ander er voor over heeft.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha