Past een motorkap in een estate ??

Gestart door Flipjes 850 R, 18-05-2009 19:20:37

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

Ik ga een andere motorkap kopen voor mijn 855. Deze ga ik waarschijnlijk zaterdag ophalen, maar past dat zonder al te veel geprop in een estate ?   :eusa_think: Of moet ik toch maar een karretje achter de auto hangen ?
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Jeff

Karretje lijkt mij makkelijker dan in een estate proppen :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Past; in de 850 van mijn pa hebben we ooit ook een klep geschoven... wel lastig, maar het pas nèt!!

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Flipjes 850 R

Van Naarden naar Friesland is me net te ver zonder kap   ;D

Citaat van: )()()sT op 18-05-2009 19:22:44
Past; in de 850 van mijn pa hebben we ooit ook een klep geschoven... wel lastig, maar het pas nèt!!

Hoe net is nèt ?    ::)

FelixB

855R & C70 T5 cabrio automaat

)()()sT

Citaat van: Flipjes 850 R op 18-05-2009 19:39:25
Van Naarden naar Friesland is me net te ver zonder kap   ;D

Citaat van: )()()sT op 18-05-2009 19:22:44

Hoe net is nèt ?    ::)

Het was in 1999 dus al een tijdje geleden....  8)
Meet de afstand tussen de punten van je kap eens en dan diagonaal de opening?
Hij ging er echt in, zonder het plafond te mollen.... Weet wel dat ie er makkelijker uit ging als in  ;D

Emiel

thuur

elianmars

Citaat van: Emiel op 18-05-2009 20:23:05
Past makkelijk.

Als je 'm oprolt zeker?  :P

Je kunt ook ter plekke de "nieuwe" motorkap er op schroeven en je huidige achterlaten.
Zo is het ook gegaan met de motorkap van de R die we gesloopt hebben.

Erik_M.

Wepster had laatst, als ik mij niet vergis, toch ook deze vraag hier gesteld ?  Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar hoe zou het met het transport van zijn kap afgelopen zijn ?

gRoet,
eRik

Flipjes 850 R

Er stond mij ook iets bij dat dit niet heel lang geleden al gevraagd was, ik kon er alleen niets over terug vinden

Sbv

Wibo heeft een sedan dan wordt het wat erg lastig. Het gaat nu om een Estate. Je zou natuurlijk even de huidige kap eraf kunnen halen en voorzichtig passen. 4 boutjes los en een ruitenspoeier slangetje en je bent er

Erik_M.

Citaat van: Sbv op 19-05-2009 08:09:33
Wibo heeft een sedan dan wordt het wat erg lastig. Het gaat nu om een Estate. Je zou natuurlijk even de huidige kap eraf kunnen halen en voorzichtig passen. 4 boutjes los en een ruitenspoeier slangetje en je bent er

Sander, 'k weet dat Wibo een sedan heeft. Het zou volgens mij een Forumtransport worden en de Snelle Baksteen zou 'm meenemen naar Wibo. Of de plannen uitgevoerd zijn .....

Succe iig. Flip.

gRoet,
eRik

DopdeDouwer

Op een sedan past hij in iedergeval makkelijk op de dakdragers...
Vierkant Rules