Volvo 850 club poetsdag 20-06-09

Gestart door Gerrit, 19-05-2009 20:10:43

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Jeff op 11-06-2009 22:54:00
Citaat van: M a r c op 11-06-2009 22:48:40
Citaat van: Jeff op 10-06-2009 23:41:18
Jammer van de lage opkomst, denk dat ik dan toch maar thuis blijf en lekker benzine bespaar en daarvoor mooie poetsspullen voor ga aanschaffen :)

Citaat van: Jeff op 20-05-2009 11:06:51
Ik ben er zeker de weten weer bij! Ook nog een BBQ als afloop of dit jaar niet? ;)

Lekker consequent...  ::)

Marc, soms moet je keuze's maken...

Dat is zeker zo.
Ik ben er zeer hoogstwaarschijnlijk wel (heb me immers opgegeven), al was het alleen maar om de mensen van Eenzet de hand te schudden. :eusa_clap:

ben-XC70

Ik heb me gisteravond ook aangemeld. Zal mij benieuwen of er gepoetst of gepraat wordt. Allebei kan natuurlijk ook.

Is de aanvangstijd 11:00 uur?

Tot Zaterdag

gewoon peter

Citaat van: ben-XC70 op 15-06-2009 21:07:01
Ik heb me gisteravond ook aangemeld. Zal mij benieuwen of er gepoetst of gepraat wordt. Allebei kan natuurlijk ook.

Is de aanvangstijd 11:00 uur?

Tot Zaterdag
Je kunt toch ook breien, praten en poetsen? gr. peter

Bouke

Wie weet hoe laat het begint ??? dat vindt ik nergens terug :eusa_think:

Rayman

Normaal elk jaar wel even aanwezig; dit jaar helaas niet. Bovendien kan ik de S70 nu op een brug poetsen...wel zo prettig voor de rug.

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Bouke

Heb ik al gekeken natuurlijk maar er staat nergens hoe laat je daar mag/kan beginnen ;)

reneetje

Ik zie een keer 11:00 staan, maar het is idd een beetje onduidelijk...... ???
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mafvanvolvo

Het poetsspektakel begint om 11 uur in de morgen,je mag ook eerder komen als je wilt ik heb zelf niet zoveel ervaring met dat poetsen,maar dan doe je de mijne gewoon eerst.

Groeten Ted en tot zaterdag.

Spin!

Ik kom ook nog even langs, heb die dag helaas geen tijd om mee te poetsen. Zal de 1e poetsdag zijn in mijn lidmaatschap dat ik niet deel neem. Mag de pret niet drukken, ik kom even voor wat poetsadvies en om wat spulletjes te kopen.

Tot zaterdag!

www.vm-parts.nl

FGG

Citaat van: Spin! op 16-06-2009 08:28:40
Ik kom ook nog even langs, heb die dag helaas geen tijd om mee te poetsen. Zal de 1e poetsdag zijn in mijn lidmaatschap dat ik niet deel neem. Mag de pret niet drukken, ik kom even voor wat poetsadvies en om wat spulletjes te kopen.

Tot zaterdag!

Same here.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Ik zie dat uitdeuken zonder spuiten ook mogelijk is die dag? 

Jeff

Citaat van: elianmars op 16-06-2009 09:31:47
Ik zie dat uitdeuken zonder spuiten ook mogelijk is die dag? 
Volgens mij wel inderdaad Marcel, want vorige jaar liep er ook zo'n mannentje langs die dat deed! Even contact op nemen met iemand van de club anders. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mark71

Ik heb me ook nog even aangemeld  :eusa_whistle:
Kan alleen niet met de BBQ meedoen  :eusa_wall:

Bouke

Ik was van plan te komen maar helaas, ik moet werken  :evil: .Wel wil ik jullie een fijne poetsdag wensen  ;)