850 T-5 rijder stelt zich voor

Gestart door Thijssie!, 19-05-2009 21:03:40

Vorige topic - Volgende topic

Thijssie!

Hee mannen,

ik heb sinds zaterdag mn eigen mooie roffel. Werk bij Volvo Nieuwenhuijse in Apeldoorn en heb voor een mooi prijsje een 850 T5 estate (Dark Olive Pearl) uit 1996 aangeschaft. Blokkie heeft ruim 300.000 km gelopen, maar hij loopt nog als een naaimachine. Verder ziet de lak er nog toppie uit, aandachtspuntje zijn alleen de wielen. Het ziet eruit alsof de vorige eigenaar de velgen niet belangrijk vond dus ik ga ze netjes opknappen en spuiten in de kleur 932

Heb zaterdag maar direct even de bougies, olie + filter en de vacuumslangen vervangen! In de toekomst wil ik graag de achterlichtunits vervangen door exemplaren van een V70 en er moet ook zeker een mooi XC-grilletje in komen.

Binnenkort komen de foto's!!!

Groetjes,

Matthijs

francois

hathü

Welkom Mathijs, de T5 heeft een goed baasje gekregen. ;)

Thijssie!

HAhahaah ja klopt.... Ik ben helemaal gek van die roffels en wil ervoor zorgen dat hij in topstaat is;D

fbm

Citaat van: Thijssie! op 19-05-2009 21:27:24
en wil ervoor zorgen dat hij in topstaat is ;D

Welkom

Als je bij volvo werkt, moet dat niet zo moeilijk zijn  :eusa_whistle:

Thijssie!

Ik werk niet als monteur maar als zaterdaghulp, ik studeer namelijk nog :angel:.

Heb opzich nog een hoop te leren maar het gaat me wel aardig af. Daarnaast werkt Jeroentjuh die ook op het forum zit daar ook en die helpt me ook wanneer ik er niet uitkom ;D

)()()sT

Welkom Thijssie!!!  ;D
Keep up the good work, en koester deze lekkere T-5.

rovelra

Welkom

Veel plezier met je roffel!!

MvG Rogé

Thijssie!

Ik ga hem zeker koesteren en zal hem goed verzorgen ;D

PS. Hoe kan ik bij de categorie onderdelen gevraagd oproepen plaatsen?

Groetjes!!!

fbm

Citaat van: Thijssie! op 19-05-2009 21:58:48
Daarnaast werkt Jeroentjuh die ook op het forum zit daar ook en die helpt me ook wanneer ik er niet uitkom ;D

Dan komt het wel goed!  ;)

eau rouge

welkom en veel plezier met je turbo. en beloofd is beloofd, binnenkort komen de foto's...

arjen850

hey die mathijs..

weer een roffel erbij in apeldoorn :eusa_clap:
ik ben benieuwd naar de foto's,en wie weet komen we elkaar nog tegen bij nieuwenhuijse.moet er vrijdag nog een stuur bestellen voor mijn eigen r :D

volgens mij moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst alvorens je advertenties kunt plaatsen(correct me if i'm wrong)

ha ja die t-5r van jeroetjuh mag er ook wezen..
welkom op dit forum en geniet van je roffel

gr arjen ;)

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

UserID6342

993GT2

Welkom op het forum en binnenkort duurt hier nooit zo lang. Oftewel..... foto's !!!!!!!! ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs