Pinkster-meeting 2010

Gestart door marc-850, 22-01-2010 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Zo, ook weer thuis :)  het verslag van de meeting, leuke opkomst en leuk om een hoop nieuwe leden te zien en even gezellig over de Volvo's te kletsen.  De tent waar we zaten was niet echt wat, het was ook een noodoplossing, maar we hebben met z'n allen wel flink kunnen lachen (ook / vooral om de zeer knullige bediening, etc.)  De overblijvers, of te wel de laatste der mohikanen, dorsten het ook nog aan, ondanks alle waarschuwingen om daar ook nog te gaan eten.  

Menno, Marc, Erwin, Jeff en ik hebben dus besloten om onze ingewanden en rest flink te tarten door het lopend buffet te nuttigen.  We waren eerlijk tegenover elkaar en zijn het er allemaal over eens, dat je voor het geld (totaal incl. de nog openstaande drank) echt niet kunt zeiken, maar dat het absoluut geen schoonheidsprijs verdient.

Dus als je in de buurt van Schaijk bent, en je hebt honger rij dan gewoon door naar de volgende tent !!  Niet stoppen daaro. We kregen wel een gratis rondje koffie van het huis overigens maar Marc en ik waren al vanaf het begin tot de conclusie gekomen dat deze eigenaar zijn echte centen op een heel andere manier verdient:

http://www.youtube.com/watch?v=6WXXYuQzR-w

Ook hier hebben we weer de nodige schik om gehad ;D

Jeffrey heeft ook nog wat foto's gemaakt met me telefoon (sorry voor de kwaliteit, maar was camera vergeten):

En een zeer vreemde eend in de bijt, hoort hier helemaal niet thuis.......:

OK,ok, hij mocht toch komen ;D :

Dames en heren, allemaal bedankt voor jullie opkomst.  Het was gezellig en hopelijk hebben jullie genoten van de rit die Marc alleen (alle lof naar hem toe dus) had uitgezet.  Wat Jeffrey en mij betreft was het een hele leuke en vooral gezellige dag lekker in het zonnetje, wij hebben er in ieder geval van genoten.  Helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar !

Volvo850 93

Hey Dirk

We ( ik en de wederhelft) vonden het kei gezellig en ook nog lekker weer.
Het was me 1ste meeting maar naar de opkomende meetings komen we ook zeker, en ook leuk om meteen de mensen te zien achter de volvo's 

Nogmaals bedankt voor het organiseren en ook aan mark

Mvg Dennie 

UserID6342

Graag gedaan Dennie, het was leuk om jullie te ontmoeten.

janpeter

Na de kerstboommeeting en de Elandrun,mijn derde meeting.
En eindelijk goed weer,kon ik mooi m'n airco testen.
Leuke meeting en een mooie rit.
Marc en Dirk,bedankt voor het organiseren,en verder iedereen bedankt voor de gezellige middag.

T-5R Jorn

Het was weer heel gezellig gister! Veel nieuwe gezichten gezien en natuurlijk weer een paar bekende. We hadden ook geluk met het weer (mijn armen waren zelf iets verbrand 8)).
De route die Mark en Dirk hadden uit gezet was erg leuk, erg mooie gebieden gezien en ook het rijden over de verschillende dijkjes was erg leuk :eusa_clap:
Ondanks dat de bediening nogal wat te wensen overliet daar op het terras was het toch wel genieten.
Citaat van: Dirk342 op 23-05-2010 22:02:35
Dus als je in de buurt van Schaijk bent, en je hebt honger rij dan gewoon door naar de volgende tent !!  Niet stoppen daaro.
;D ;D ;D

Citaat van: Dirk342 op 23-05-2010 22:02:35

En een zeer vreemde eend in de bijt, hoort hier helemaal niet thuis.......:

http://i487.photobucket.com/albums/rr233/Dirk342/23052010012.jpg

OK,ok, hij mocht toch komen ;D :

http://i487.photobucket.com/albums/rr233/Dirk342/23052010013.jpg

Ik was wel blij dat ik er gewoon bij mocht horen met m'n imitatie-850cabrio ;) ;D

Mark en Dirk erg bedankt voor de leuke middag!
MY RIDE 855 DOP T-5R

UserID6342

Jij ook bedankt voor het meenemen van Jeff als 'navigator', hij heeft het er nu nog over en over de C70.  Heeft diepe indruk gemakt bij 'm ;D.

T-5R Jorn

Citaat van: Dirk342 op 24-05-2010 12:18:25
Jij ook bedankt voor het meenemen van Jeff als 'navigator', hij heeft het er nu nog over en over de C70.  Heeft diepe indruk gemakt bij 'm ;D.

Graag gedaan! En leuk om te horen dat het indruk heeft gemaakt.
Btw hij heeft z'n taak als navigator prima uitgevoerd!
MY RIDE 855 DOP T-5R

StevenTC

Leuke opkomst en een paar mooie roffels zie ik wel :) De complimenten voor de organisatie.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn had graag erbij willen zijn. Maar de roffel had geen zin  :-\