Pinkster-meeting 2010

Gestart door marc-850, 22-01-2010 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Vorig jaar Pinksteren heb ik een meetinkje georganiseerd aan de haven in Ravenstein. Gezien de opkomst (groot aantal onaangemelde deelnemers  :D) en de reacties achteraf, was deze zeer geslaagd.
Ik ben dan ook voornemens om dit jaar weer zo'n meeting te organiseren, maar dan iets uitgebreider, evt met een puzzelrit(je) voor de liefhebbers, een hapje/drankje, etc. Heb daar verder wel wat ideeen over.

Maar voordat we nu een heleboel gaan organiseren, zou het fijn zijn te weten of daar animo voor is. Dus laat maar eens horen...

We komen dan binnenkort met een programma voor die dag.

Pinksteren valt dit jaar op 23 en 24 mei.
Vorig jaar ging de voorkeur uit naar 1e Pinksterdag.

s70daan

goed idee! ben van de partij! :eusa_clap:

Tim H uit E

wanneer is pinksteren idee is goed

Mvg Tim

marc-850

23 en 24 mei 2010.

Heb het al erbij vermeld in het 1e bericht ;)

petrolhead

Was iid een geslaagde bijeenkomst.
Leuk om te horen dat je er een traditie van wil maken  :eusa_clap: en het wil uitbreiden. :eusa_dance:
Zet mij onder voorbehoud erbij!

Volvo850 93

Jah dat is leuk leuk gewoon doen

janpeter

Ja het lijkt mij ook wel leuk.

T-5R Jorn

Ja dat was een gezellige meeting vorig jaar. Een herhaling vindt ik een goed idee :eusa_clap:. als er niks tussenkomt kom ik zeker weer ff kijken.
MY RIDE 855 DOP T-5R

MichielMaas

MichielMaas - 240 estate - datum geen voorkeur.

UserID6342

Tijd dus voor een lijstje :)  Exacte datum en tijd komen dan nog wel via Marc.

Dirk342
Marc-850
Petrolhead (onder voorbehoud)
janpeter
T-5R Jorn
MichielMaas

marc-850

Even dit topic een flinke schop omhoog geven :P.

Zoals al eerder aangekondigd, volgt dit jaar de tweede editie van de 'Ravenstein Pinkstermeeting' :eusa_dance:.

Datum: Zondag 23 mei (1e Pinksterdag 2010)
Tijd: Rond de klok van 12? (beetje afhankelijk van het programma)
Lokatie: Haven van Ravenstein

Ik ga deze meeting samen met Dirk342 organiseren. We zetten voor de liefhebbers een (korte) toertocht/puzzelrit uit in de omgeving van Ravenstein.
Direct naast de haven is een cafe/restaurant, waar we eventueel ter afsluiting een hapje en/of een drankje kunnen nuttigen.

Als je erbij wil zijn, vul dan onderstaand lijstje a.u.b. aan. Zodra er meer info is over tijden, lengte van de toertocht e.d., zullen we die uiteraard direct vermelden.

Naam   Toertocht ja/nee      Eten ja/nee      Aantal pers.   
Marc-850
ja
ja
2
Dirk342
ja
ja
2
Petrolhead (OV)
??
??
??
janpeter
??
??
??
T-5R Jorn
??
??
??
MichielMaas
??
??
??

T-5R Jorn

Voor mij hangt het er een beetje vanaf welke dag het plaatsvind. op zondag 2de pinksterdag kom ik zeker weten ff kijken maar als het zaterdag is weet ik nog niet zeker of ik kan :eusa_think:.
MY RIDE 855 DOP T-5R

marc-850

Citaat van: T-5R Jorn op 25-03-2010 19:34:18
Voor mij hangt het er een beetje vanaf welke dag het plaatsvind. op zondag 2de pinksterdag kom ik zeker weten ff kijken maar als het zaterdag is weet ik nog niet zeker of ik kan :eusa_think:.

Oke, maar zondag is 1e pinksterdag en maandag is 2e pinksterdag. ;)
Op zaterdag heb je dus gewoon tijd om je auto te poetsen.  :P
Ik heb gekozen voor 1e pinksterdag (zondag), omdat daar vorig jaar de meeste voorkeur naar uitging.

henry classic v70

Citaat van: T-5R Jorn op 25-03-2010 19:34:18

Hey Jorn, 1e en 2e pinksterdag is zondag 23 mei en maandag 24 mei  ;D

(marc is me net iets te snel af......)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

drekkie1990

nou net nieuw hier! maar lijkt me tof!

auto is er net dus kan niet wachten er mee op uit te gaan!