Garmin Nüvi Dump actie? 88€ voor auto GPS

Gestart door Lampje, 21-05-2009 07:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Ik heb hier geen aandelen in, maar zo goeie koop heb ik het nog nooit gezien:

http://www.ibood.com/nl/nl

Dus als je nog een 'crisistumtum' zoekt dan is dit je kans ;D

Guido S70

Betekent "Recertified as new" nou dat het eigenlijk een tweedehandsie is?

Lampje

Dat betekent vaak dat iemand thuis zo'n ding uitpakt en contateert dat hij het niet doet, terugstuurt naar de dealer (die er vaak niets aan controleert) en die hem op zijn beurt doorstuurt naar de importeur.

Dat eindigt allemaal op een grote pallet en eens in de twee jaar kijken een paar Indianen er naar en komen tot de conclusie dat de klant het ding niet opgeladen heeft.

Gaat weer in de doos en komt 'refurbished' terug op de markt.

Het enige nadeel is dat je wellicht een kaartupdate moet kopen, bijv. als je in oost-limburg woont.

thuur

Citaat van: Lampje op 21-05-2009 08:02:32
Dat betekent vaak dat iemand thuis zo'n ding uitpaket en contateert dat hij het niet doet, terugstuurt naar de dealer (die er vaak niets aan controleert) en hem doorstuurt naar de importeur.

Dat eindigt allemaal op een grote pallet en eens in de twee jaar kijken een paar Indianen er naar en komen tot de conclusie dat de klant het ding niet opgeladen heeft.

Gaat weer in de doos en komt 'refurbished' terug op de markt.

Het enige nadeel is dat je wellicht een kaartupdate moet kopen, bijv. als je in oost-limburg woont.

Ze zijn uit de doos gehaald, er is nieuwe software opgezet en ze zijn 'bestempeld' als z.g.a.n. Het beleid is gratis updates op kaarten tot 60 dagen na aankoop.

Staat allemaal in het forum aldaar.

Ze hebben wel een antiek verzendsysteem, dus als je snel een GPS wilt hebben kun je ook voor 10 euro meer bij b.v. de Media Markt terecht.

Gr ;)

bupozaanstad

Voor mij never nooit meer een Garmin. Geef mij maar TomTom die kan je via FTD goed voorzien van de nieuwste kaarten en software zonder dat het je wat kost. Ik had de nieuwste 8.30 kaart al 14 dagen voor de officiële release en mijn 720 draait met de 940 software ;D

marc-850

Citaat van: bupozaanstad op 21-05-2009 13:39:12
Voor mij never nooit meer een Garmin. Geef mij maar TomTom die kan je via FTD goed voorzien van de nieuwste kaarten en software zonder dat het je wat kost. Ik had de nieuwste 8.30 kaart al 14 dagen voor de officiële release en mijn 720 draait met de 940 software ;D

Jammer dan, dat je zover weg zit, anders had je mijn tomtom wel een keer kunnen updaten. Rij nu al 2,5 jaar met dezelfde software, klopt dus niet overal meer.
Misschien iemand meer uit de buurt van Oss die dit ook kan?  ;D

Lampje

Citaat van: bupozaanstad op 21-05-2009 13:39:12

Wij lossen dat op met het programma Jetmouse: die genereert telkens een sleuteltje voor kaarmateriaal dat je ooit officiëel had aangeschaft, maar waar je geen abonnement meer op hebt.

http://www.ibood.com/nl/nl/

Er is vandaag weer een nieuwe veiling gestart voor de Nüvi 350, weer voor 88€!

beunmaat

Bij Halfords liggen die 350's refurbished voor 109 euro in de vitrine :P

Jammer dat die garmins zo gigantisch *** werken

bupozaanstad

Voor mij nooooooit meer een Garmin wat een rampen ding. Je ligt in de sloot of klapt op een muur voor je er erg in hebt. Dit is echt bagger en die 88 euro kan je beter besteden aan een 2de hands TomTom dan weet je zeker dat je er altijd de nieuwste software en kaarten op kan zetten, zelfs gratis  ;D ;D ;D

Heb zelf een TT 720 en draai met de TT 940 software en de nieuwste kaart van west en centraal europa. Voor vragen over het updaten van TT stuur maar een PM.

Lampje

Citaat van: bupozaanstad op 13-07-2009 11:23:56
Voor mij nooooooit meer een Garmin wat een rampen ding. Je ligt in de sloot of klapt op een muur voor je er erg in hebt. Dit is echt bagger en die 88 euro kan je beter besteden aan een 2de hands TomTom dan weet je zeker dat je er altijd de nieuwste software en kaarten op kan zetten, zelfs gratis  ;D ;D ;D

Heb zelf een TT 720 en draai met de TT 940 software en de nieuwste kaart van west en centraal europa. Voor vragen over het updaten van TT stuur maar een PM.

Dat is waar ;D

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mga1600

Garmin=perfect! In allebei onze beide Volvo's hebben we een Garmin Nuvi 760 en ik kan niet anders zeggen dan dat het perfect werkt! Hiervoor had ik een TomTom en juist daarmee heb ik slechte ervaringen (slechte sateliet ontvangst e.d.)

Lampje

Dit roept om een vergelijkingstest: iemand die een TumTum heeft én een Garmin en zo wel eens allebei op het dashboard heeft geplakt?

Ik zou wel eens willen weten wie:

1. Het snelst files te pakken heeft
2. Het meest compleet is in flitspaalbestand
3. Echt de snelste route kan berekenen
4. Het snelst is met herberekenen als je fout rijdt
5. Wie het meest up-to-date kaartmateriaal biedt
etc.

UserID6342

Ik heb helaas niet de genoemde systemen, maar heb een Nokia carnavigator (jawel en geen telefoon) en draai met Route66 software / kaartmateriaal.  Maar naar die vergelijking ben ik ook wel nieuwsgierig na.

jobridaro

Hoi, jaren met een Tom Tom gereden, nu sinds 7 weken met een Garmin Nuvi 255WT.
Echt perfect!
Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n test.